Pony maakt zich sterk.... elastiek???

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CrOsSgIrL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 15:00

mooi toch dan!! je kan in dat geval beter geen hulpmiddelen gebruiken, maar het probleem bij jezelf zoeken.. als dat zwaar en ontspannen zitten goed werkt...waarom zal je dat een ander middel nemen... Verward

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 15:38

CrOsSgIrL schreef:
[i] BEGIN NIET AAN DIE HULPMIDDELEN!!!

Je kan dan denk ik beter een iets scherper bitje indoen, of een pessoa bit ofzo.

Misschien een domme vraag van mij, maareh wat denk je zelf dat een pessoabit is dan??

Dat is óók een hulpmiddel, weliswaar niet om zijn hoofd 'vast te binden' maar wel om hem met meer kracht tegen te kunnen houden...waardoor hij dus alleen nog maar weer sterker word.

Je kunt dit probleem eigenlijk alleen oplossen, door zelf te ontspannen en los te laten. Doordat je (misschien onbewust) gespannen gaat zitten en/of terugtrekt, kan hij zich sterk maken.

CrOsSgIrL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 18:14

Ineke2 schreef:
Misschien een domme vraag van mij, maareh wat denk je zelf dat een pessoabit is dan??

Dat is óók een hulpmiddel, weliswaar niet om zijn hoofd 'vast te binden' maar wel om hem met meer kracht tegen te kunnen houden...waardoor hij dus alleen nog maar weer sterker word.

Je kunt dit probleem eigenlijk alleen oplossen, door zelf te ontspannen en los te laten. Doordat je (misschien onbewust) gespannen gaat zitten en/of terugtrekt, kan hij zich sterk maken.

sorry dat ik niet duidelijk was, maar dat bedoelde ik ook!! , maar ik denk ook dat je dan beter een ander bitje kan gebruiken (mits je er goed mee omgaat) dan een elastiek, of stof... want met het juiste bitje kan je je wedstrijden gewoon rijden, maar een slof ofzo werkt alleen verslavend.. en daar heb je uiteindelijk niks aan

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 18:30

CrOsSgIrL schreef:
sorry dat ik niet duidelijk was, maar dat bedoelde ik ook!! , maar ik denk ook dat je dan beter een ander bitje kan gebruiken (mits je er goed mee omgaat) dan een elastiek, of stof... want met het juiste bitje kan je je wedstrijden gewoon rijden, maar een slof ofzo werkt alleen verslavend.. en daar heb je uiteindelijk niks aan

Met een pessoabit mag je geen dressuurwedstrijden rijden Knipoog

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 21:08

Ineke2 schreef:
Met een pessoabit mag je geen dressuurwedstrijden rijden Knipoog

Dressuurwedstrijden mogen geloof ik alleen met ongebroken rubbertrens, enkelgebroken trens, of dubbelsgebroken trens...

CrOsSgIrL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 20:59

ja weet ik ook wel.. naja laat ook maar... ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar ik bedoel het niet zoals jullie denken dat ik het bedoel zegmaar...Tong uitsteken