Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
CrOsSgIrL schreef:[i] BEGIN NIET AAN DIE HULPMIDDELEN!!!
Je kan dan denk ik beter een iets scherper bitje indoen, of een pessoa bit ofzo.
Ineke2 schreef:Misschien een domme vraag van mij, maareh wat denk je zelf dat een pessoabit is dan??
Dat is óók een hulpmiddel, weliswaar niet om zijn hoofd 'vast te binden' maar wel om hem met meer kracht tegen te kunnen houden...waardoor hij dus alleen nog maar weer sterker word.
Je kunt dit probleem eigenlijk alleen oplossen, door zelf te ontspannen en los te laten. Doordat je (misschien onbewust) gespannen gaat zitten en/of terugtrekt, kan hij zich sterk maken.
, maar ik denk ook dat je dan beter een ander bitje kan gebruiken (mits je er goed mee omgaat) dan een elastiek, of stof... want met het juiste bitje kan je je wedstrijden gewoon rijden, maar een slof ofzo werkt alleen verslavend.. en daar heb je uiteindelijk niks aan CrOsSgIrL schreef:sorry dat ik niet duidelijk was, maar dat bedoelde ik ook!!, maar ik denk ook dat je dan beter een ander bitje kan gebruiken (mits je er goed mee omgaat) dan een elastiek, of stof... want met het juiste bitje kan je je wedstrijden gewoon rijden, maar een slof ofzo werkt alleen verslavend.. en daar heb je uiteindelijk niks aan