. en de houdin is ook niet echt netjes, maar ik denk ook idd dat het door het zadel komt jammer is dat. Voor de rest een leuk beestje en mooie foto's.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
patsur schreef:euh... ik zal eerst even aan je houding gaan werken en dan pas je paard aan de teugel trekken. Je hangt aan de teugels en zit veel te ver naar achter, je benen steken naar voren en je beugel moet aan de bal van je voet. Je trekt je rug heel hol, probeer je navel meer naar boven te laten wijzen. Je handen moeten meer ontspannen en rijd veel voltes, overgangen en tempowisselingen om de achterhand meer te activeren en dus onder te laten treden. Dat moet je vol zien te houden en dan pas moet je gaan denken aan wedstrijden!
KindnessM schreef:Wie van die hier gereageerd heeft rijd op een net ingereden exKOERSpaard???
We kunnen niet allemaal een Bonfire of Salinero hebben...

Devica schreef:even over alle reacties:
het is een manege paardje, en ik kan er niks aan doen, als het zadel niet goed is.
mijn houding was op sommige momenten erg bagger, maar niet op alle. (het zijn ook moment opnamens)
@ siccootje: elke pony is anders, elke ruiter ook.
@ patsur: ik verzorg het zadel niet elke dag. ik ben er ook niet elke dag. en leuk voor je dat je 2 hoofdstellen voor dat paardje hebt. maar dit paardje is net nieuw op de manege.
enne: IK TREK NIET AAN DE TEUGEL! mag dat even duidelijk zijn. en ik moet nog meer leren over houding enzo! maar het gaat al veel beter!
@ kindnessM: thxx
@ nameless: thhxx
nou ik ga echt prive les nemen hoor!! dan hoop ik ook foto's te krijgen.
en de wedstrijd is een manege wedstrijdje. niet echt officieel!

Ro0sj schreef:Treed mooi onder van achteruit