Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Leuk paard, maar ahd je neit een paar maanden geleden ook al bedacht je misschien wel wedstrijden wou gaan rijden?
felicity schreef:Ik heb hier voor een bijrijdpaard gehad. Waar ik wedstrijden mee reed. Elke keer als ik dat dier reed ging hij omhoog bokken en dat alleen omdat hij geen zin had om aan het werk te gaan. Op wedstrijden vroeg ik niet te veel van hem. Was bang dat hij ging stijgeren. Thuis in de bak oefende ik veel. Lag er ook heel vaak naast. Ik was het toen zij zat. Ben ermee gestopt. En heb toen die fjord gekocht. Door die fjord heb ik wel weer meer zelfvertrouwen gekregen. Ik durfde bijna niks meer. En die fjord vond alles best. Ik ben nu zover dat ik toch weer wedstrijden wil gaan rijden. En daarom heb ik besloten om de fjord weg te doen.
Citaat:Nou dit bijrijpaard was met de eigenaresse L dressuur en L springen en heeft dit jaar op de Olympiade gereden in Ermelo, en ook nog 6e geworden, dus ik denk niet dat het aan het paard gelegen heeft!!!!!!! En 3 wedstrijden starten met gemiddeld 145 punten vindt ik nou niet ruime wedstrijdervaring!!! Veel plezier nog met je Pippi Langkous paard. En de eigenaresse was je zat en niet andersom!!!
Raina schreef:ik snap niet waar Nimi zich mee bemoeit. het is gegaan zoals het is gegaan en de rest doet er niet toe of wel dan...
. Morgen zie ik hem dan in het echt, maar ik vind hem zo echt al leuk.

en je beslissing is waarschijnlijk goed geweest, als jij het gevoel hebt dat het niet lukt met die Fjord om L1/L2 te worden, zal dat ook nooit lukken. En wie weet? Misschien gaat het met Bolino zo goed, dat je over een paar jaar wel hoger bent dan het L2
Mag ik vragen hoe groot dat pony hengstje ongeveer gaat worden? want over 3 jaar ben jij ook groter en ouder, en misschien pas je er dan niet meer mooi op, of ben je te oud om bij de pony's te rijden? (vanaf 18 jaar mag je niet meer ponyconcoursen rijden namelijk)
vind het beide erg leuke dieren om te zien. lowara schreef:jeetje wat een leuk beest zegen je beslissing is waarschijnlijk goed geweest, als jij het gevoel hebt dat het niet lukt met die Fjord om L1/L2 te worden, zal dat ook nooit lukken. En wie weet? Misschien gaat het met Bolino zo goed, dat je over een paar jaar wel hoger bent dan het L2
Mag ik vragen hoe groot dat pony hengstje ongeveer gaat worden? want over 3 jaar ben jij ook groter en ouder, en misschien pas je er dan niet meer mooi op, of ben je te oud om bij de pony's te rijden? (vanaf 18 jaar mag je niet meer ponyconcoursen rijden namelijk)
Hopen dat alles goed gaatvind het beide erg leuke dieren om te zien.