Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissSisa schreef:
Enne jullie hoeven hem niet mooi te vinden![]()
Enne Nrps-ers staan erom bekent, door het vele arabieren bloed, wat strak in de rug te zijn.
marije1987 schreef:Sorry dat ik het zeg, maar wat reageer jij altijd fel! Je hoeft er uberhaupt niet eens op te reageren, en je maakt mensen er echt niet blij mee.
Verder ben ik niet weg van je paard.. ik zal je niet zo afzeiken zoals jij bij mij deed, maar het is niet mijn smaak.
Is hij ook doorgekomen, of niet?
....
. Ik heb ook een NRPS'er en die ken ook niet springen. 
MissSisa schreef:Niet denderend???
Ineens geeft iemand zijn mening daarover en iedereen neemt het over
Beetje raar. Hij kan namenlijk heel goed springen. Foto's van andere hengsten die bij hem in de groep zaten gezien??? Die zijn echt niet beter.
, de rest is alleen maar gek... hetismij schreef:sorry..maar deze twee bovenste hebben gewoon nou eenmaal een betere springtechniek..zo erg is het nou ook weer niet dat je pony ook is erges niet de best in is hoor!! je moet er blij mee zijn dat je al een mooie pony heb en als ie dan lekker kan lopen is het helemaal moooi
MissSisa schreef:Ook al vinden jullie dat hij minder kan springen. Heb van mensen die er echt verstand van hebben toch beter gehoord!!!
meiske16 schreef:ik zag meteen dat het een nakomeling moest zijn van Isarco,das echt een super hengst,ik zag de eigenaar ook al staan...leuk beestje!! echt grappig om te zien zo zoon van isarco(hengst ken ik goed
)