@ work op de Hengstenkeuring!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 12:58

En hij kijkt een beeje raar uit zijn ogen.

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 13:06

MissSisa schreef:

Enne jullie hoeven hem niet mooi te vinden
Enne Nrps-ers staan erom bekent, door het vele arabieren bloed, wat strak in de rug te zijn.

dat is het ras niet hoor...dat is de springtechniek die niet helemaal top is bij jouw pony. Ik vind het best een leuke pony om te zien, maar het springen is niet denderend.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 13:30

Wel een leuk beestje, maar zijn springtechniek is indd niet denderend .
En misschien moet je wat aan je lange tenen doen Knipoog.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 13:57

Theake schreef:
dat is het ras niet hoor...dat is de springtechniek die niet helemaal top is bij jouw pony. Ik vind het best een leuke pony om te zien, maar het springen is niet denderend.

mee eens OK dan!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 16:27

WAT een iel paardje.. Scheve mond
kvind m niet echt mooi.. sorry Bloos
z'n techniek vind ik ook niet echt denderend...

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 16:58

Hm. Het is maar waar je van houdt, van van die showpaardjes zoals die van jou of paardjes die wat steviger zijn maar ook echt inhoud hebben. Ik vind de jouwe wel mooi om te zien maar niet fantastish Bloos

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 18:12

marije1987 schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar wat reageer jij altijd fel! Je hoeft er uberhaupt niet eens op te reageren, en je maakt mensen er echt niet blij mee.
Verder ben ik niet weg van je paard.. ik zal je niet zo afzeiken zoals jij bij mij deed, maar het is niet mijn smaak.
Is hij ook doorgekomen, of niet?

Ben ik het eigenlijk ook mee eens Scheve mond ....

Verder vind ik het wel een mooie pony. Springen is idd niet denderend zoals in de voorgaande reacties al is gezegt. Maar ach het geeft niet hoor Knipoog. Ik heb ook een NRPS'er en die ken ook niet springen.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 17:53

Niet denderend???
Ineens geeft iemand zijn mening daarover en iedereen neemt het over Verward
Beetje raar. Hij kan namenlijk heel goed springen. Foto's van andere hengsten die bij hem in de groep zaten gezien??? Die zijn echt niet beter.

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 18:18

jah we weten het voor jou is het een topper.. maar wat er gezegt wordt over het springen ben ik het wel mee eens.. daar hoef je niet zo aangebrand over te doen hoor.. het gaat niet over de andere hengsten, het gaat over jou hengst, met die andere hengsten hebben we niets mee te maken (deze zullen waarschijnlijk ook niet doorgekomen zijn?)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 18:26

MissSisa schreef:
Niet denderend???
Ineens geeft iemand zijn mening daarover en iedereen neemt het over Verward
Beetje raar. Hij kan namenlijk heel goed springen. Foto's van andere hengsten die bij hem in de groep zaten gezien??? Die zijn echt niet beter.

Jaja, jouw pony is 't best Rolleyes Lips are sealed , de rest is alleen maar gek...

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:43

sorry..maar deze twee bovenste hebben gewoon nou eenmaal een betere springtechniek..zo erg is het nou ook weer niet dat je pony ook is erges niet de best in is hoor!! je moet er blij mee zijn dat je al een mooie pony heb en als ie dan lekker kan lopen is het helemaal moooi

Afbeelding

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:52

Wat een knapperd!

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 20:55

mooi paard! wat kan hij goed springen! echt een super beestje!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 22:04

Ook al vinden jullie dat hij minder kan springen. Heb van mensen die er echt verstand van hebben toch beter gehoord!!!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 22:05

hetismij schreef:
sorry..maar deze twee bovenste hebben gewoon nou eenmaal een betere springtechniek..zo erg is het nou ook weer niet dat je pony ook is erges niet de best in is hoor!! je moet er blij mee zijn dat je al een mooie pony heb en als ie dan lekker kan lopen is het helemaal moooi

Springen kan hij veel beter dan dresuur. Daar zijn we wel achter. We hebben hem gekocht omdat hij goed kan springen!!!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 23:25

MissSisa schreef:
Ook al vinden jullie dat hij minder kan springen. Heb van mensen die er echt verstand van hebben toch beter gehoord!!!

nou ik denk dat ik wel genoeg heb gezegd..ik geloof dat er hier iemand niet helemaal tegen kritiek kan maar ik hou verder me mond want het topic hoeft niet verpest te worden

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 23:27

Jus_dOrange schreef:
Jaja, jouw pony is 't best Rolleyes Lips are sealed , de rest is alleen maar gek...

Nagelbijten / Gniffelen

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 23:55

hmm nou ja,aangezien mijn paarje ook nrps is vind ik het wel leuk om ff te reageren.
mijn nrpser springt mooi door de rug en niet stijl,en ik vind dat die van jou echt wel wat meer techniek mag laten zien!
en hijs best schriel maarja misschein trekt dat bij
in iedergeval suc6 ermee

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 23:58

Mooi beestje hoor

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 09:33

ik heb even een vraagje voor de ts, waarom vraag je om kritiek in je topic als je er niet tegen kan? :S

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 14:47

flirtvogel schreef:
ik heb even een vraagje voor de ts, waarom vraag je om kritiek in je topic als je er niet tegen kan? :S

Ik kan er wel tegen. Maar dat hij niet door de rug springt. Dat is gewoon geklets!!! Hij doet zijn hoofd ver naar beneden en dat si een teken van los door de rug!!!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 14:51

ik zag meteen dat het een nakomeling moest zijn van Isarco,das echt een super hengst,ik zag de eigenaar ook al staan... Haha! leuk beestje!! echt grappig om te zien zo zoon van isarco(hengst ken ik goed )

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 14:54

meiske16 schreef:
ik zag meteen dat het een nakomeling moest zijn van Isarco,das echt een super hengst,ik zag de eigenaar ook al staan... Haha! leuk beestje!! echt grappig om te zien zo zoon van isarco(hengst ken ik goed )

Grappig, ja hij lijkt er super veel op!!!
Stond naast zijn pappie toen we hem kochten. Echt twee druppels water( nou ja, isarco is donkerder van kleur en heeft een smallere bles).

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 15:01

Ik vind het een leuk dier, heb hem al heel vaak zien springen en (als ie niet gaat lopen klooien Knipoog) springt ie leuk! Er is altijd iets beters, maar bestaat het perfecte paard?

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 15:14

Loezjuh schreef:
Ik vind het een leuk dier, heb hem al heel vaak zien springen en (als ie niet gaat lopen klooien Knipoog) springt ie leuk! Er is altijd iets beters, maar bestaat het perfecte paard?

We hebben hem een weekje op strafkamp gestuurt!!! Was zaterdag met dressuur gelijk 1ste met 172 punten!!!