Rebbel (shet) met Lintjuuuuh erop @ buitenrit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:44

veel mensen ongeveer meer dan de helft is er zeker tegen op de weg galopperen en jij maar stug door blijven volhouden als hij het maar leuk vind. Hoe oud ben je? Het is wel een paard hoor geen stuk speelgoed ga is na denken

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 17:46

Ik ben geen kerel Knipoog Ennuh.. msn taal is niet toegestaan, dus probeer jij eerst eens normaal te typen voor je wat neerzet, ik kan de helft niet eens lezen. Die pony is geen vreemde pony, nogmaals ik ben geen kerel. Ik voel me ook niet te goed voor deze mensen. Ik had moeten nadenken voordat ik die galopfoto's erop zette, want ik heb daar misschien een rare mening over, maar ik denk niet in alles hetzelfde als alle anderen. Iedereen mag dat best zeggen, en iedereen mag dat stom van me vinden, maar ik heb er mijn eigen ideeen over en dat hou ik ook zo. Ennuh.. tis geen minishet, hij is dik een meter.. Knipoog Goed inschattingsvermogen Clown

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 17:47

Ik ben 17 Lachen Ik weet dat veel mensen dat vinden, maar iedereen loopt de massa achterna en heeft nooit eens goed uitgezocht hoe dat komt. Ik geloof de theorie over hoefen e.d. zoals op bijv. paardnatuurlijk.nl (nu breng ik uiteraard weer een andere discussie op gang, dat is niet de bedoeling, ik leg alleen uit...) en vandaar dat ik er wat anders over denk.

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 17:48

hoefen = hoeven

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:55

Tjitx schreef:
ik denk dat ze het nou wel begrepen heeft...

dat vraag ik me af hoor.. Scheve mond

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:58

ja een mening hebben is echt nie verkeerd, maar liever 'met de massa' meelopen dan je pony 'verslijten'. Wij mogen dan wel allemaal dezelfde saaie mening hebben, maar het is niet voor niks dat 99% van de ruiters deze mening heeft... ik denk eerder dat die 99% gelijk heeft hoor... en trouwens je bent bezig over mening, mening, mening, maar dit gaat niet over een mening maar over een FEIT: er zijn al genoeg mensen die hebben meegemaakt dat pezen van pony's slijten, ontsteken, scheuren door ovver een harde weg te scheren, mijn vriendin heeft het ook meegemaakt... en dan zal je niet meer zeggen: ow hij galoppeert o zo graag, nee hoor, je pony moet weken op stal rusten! dus denk niet altijd aan je eigen belang...

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:00

kijk, ik vind dat als je zo'n mentaliteit hebt, je niet thuis hoort in de paardensport. Want wie weet welke stommiteiten je nog allemaal begaat...

en dan als 30 bokkers je proberen duidelijk maken dat dit echt niet gezond is, je nog steeds naar jezelf luistert, vind ik helemaal grrrr

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:09

Frannie schreef:
kijk, ik vind dat als je zo'n mentaliteit hebt, je niet thuis hoort in de paardensport. Want wie weet welke stommiteiten je nog allemaal begaat...

en dan als 30 bokkers je proberen duidelijk maken dat dit echt niet gezond is, je nog steeds naar jezelf luistert, vind ik helemaal grrrr

Amen

Ben trouwens benieuwd of je mening over een paar jaar als je je pony aan gort hebt gereden nog steeds hetzelfde is.. Nagelbijten / Gniffelen Scheve mond

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 18:10

We zullen zien

sarajevotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:18

Nou, volgens mij kan een klein stukje op verharde weg galloperen echt geen kwaad hoor !
het ziet er mij een vrij grote en goed gebouwde shet uit dus het meisje is echt niet te groot of te zwaar hoor Lachen
overigens vind ik het een super stoere shet *LOL*

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 18:28

Dank je.. Lachen

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:20

suziej schreef:
Over het te zwaar en te groot zeg ik niets,
ik vind dat wel kunnen.
Maar dat galloperen Lips are sealed,
Ik heb zelf al een paard keer meegemaakt dat iemand wel eben dacht dat die over de harde weg kon galloperen,
en het paard daardoor een flinke pees blesure heeft opgelopen.
Maar ik waarschuw je alleen maar Knipoog

Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt.
Mijn pony gleed uit en was dus gelijk hartstikke kreupel en ik zelf was best hard op de weg geknald dus kijk maar uit hoor!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:27

Galloperen op weg de onverantwoord!!!
en vind het zielig voor je pony!
als jij zo met je pony om kan gana vind ik dat zielig
en het lijkt ook wel of je steeds heen en terug rijd...:S
Steeds hetzelfde stukje op de foto

maar okay, het is nie mijn pony dus
Je zoekt het maar uit Lachen

Ik val je nu niet aan, dat je dat maar ff weet Haha!

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:37

_Lot_ schreef:
Hoe moet ze nou van te voren weten dat als ze gewoon wat foto´s neerzet om wat te laten zien, dat alle mensen de foto´s gaan zitten afkraken en haar de les gaan lezen..

Dat noem je commentaar Schijnheilig

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 19:38

Dat van het op het zelfde stukje reden is waar.. Ik ben niet zo goed in fietsen én foto's maken! we waren daar gestopt om ff pauze te houden en om wat foto's te maken. Ze is dus een paar keer heen en weer gereden voor een paar foto's.. Dus van daar Lachen

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:44

_Lot_ schreef:
Hoe moet ze nou van te voren weten dat als ze gewoon wat foto´s neerzet om wat te laten zien, dat alle mensen de foto´s gaan zitten afkraken en haar de les gaan lezen..

Als je foto's neerzet waarop je over de weg aan het galopperen bent dan kan je wel degelijk weten dat je dit soort Commentaar erop krijgt.. Knipoog

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 19:50

Echt commentaar vind ik het niet.. Dit is blijven doorgaan over iets waarvan ik heb gezegd dat ik er een andere mening over heb.

Kom op zeg, het enige wat er gebeurd is dat er af en toe een stukje op het asfalt wordt gegallopeerd.. Jullie doen allemaal als of ik hem zwaar mishandel. Verward Had wel wat commentaar verwacht, maar ik vind dit wel wat veel van het goede.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:50

IvoIce schreef:
tis daar niet glad, dus dat valt reuze mee.. (lijkt misschien zo doordat er wat blaadjes liggen, maar anders hadden we dat nie gedaan)

Voor iedereen die hier nog over door wil gaan: Ik ben er van overtuigd dat een paard best wel af en toe een stukje over verhard wegdek kan galopperen, ik ga dit niet veranderen en het is mijn eigen risico. Dus alsjeblieft geen reacties dat ik mijn pony verknal, ik ben het daar niet mee eens en commentaar daarop veranderd niets aan mijn mening. Lachen

Je hoeft het er ook niet mee ens te zijn. Maar het si alleen niet zo goed. En al helemaal niet met een ruiter op zijn rug. Maar goed het is jou pony dus...............

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:51

Het si jou pony en je moet weten wat je ermee doet. Maar zet die foto's dan niet hier neer. Dan weet je dat je gezeik krijgt!!! Doe het dan niet!!! Wel een leuke shet!!! *LOL*

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:52

Sjellii schreef:
Als je foto's neerzet waarop je over de weg aan het galopperen bent dan kan je wel degelijk weten dat je dit soort Commentaar erop krijgt.. Knipoog

idd Scheve mond
Kijkt als hij er nou van door vliegt ofzo en 'per ongeluk' over de straat galoppeerd, is het heel wat anders... Maar het 'zomaar' te doen Scheve mond

Ben je te lui om het gras op te zoeken ofzo..?
En er word aardig getrokken in z'n mond Scheve mond

Veel succes met het verder 'verzieken' van je shet...

het enigste positief er van is, is dat het een leuke shet is....

in 1 woord: ZONDE! Scheve mond

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 19:53

Ik weet het, het was ook niet de bedoeling om die galopfoto's erbij te zetten, maar ik heb dus niet goed gekeken bij het plaatsen.. Daar baal ik nu ook wel van ja! Maar goed, dank je, het is inderdaad een schat van een shet..

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:54

IvoIce schreef:
Echt commentaar vind ik het niet.. Dit is blijven doorgaan over iets waarvan ik heb gezegd dat ik er een andere mening over heb.

Kom op zeg, het enige wat er gebeurd is dat er af en toe een stukje op het asfalt wordt gegallopeerd.. Jullie doen allemaal als of ik hem zwaar mishandel. Verward Had wel wat commentaar verwacht, maar ik vind dit wel wat veel van het goede.

Er is nergens gezegd dat je hem 'zwaar mishandeld' alleen willen mensen je alleen 'behoeden' voor problemen die pas een paar jaar later er door komen!

En dan denk je nog wel is terug aan bokt....

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 19:55

Er wordt bijna niet getrokken, ik was erbij, ik heb het gezien, foto's kunnen aardig vertekenen en zijn bovendien maar momentopnames. Gras opzoeken heb ik geprobeert, maar zoals ik al 3x eerder heb gezegd, het is hier zeiknat, vooral nu het zo geregend heeft, hij zakt bijna overal bijna tot z'n knieeen weg.. Dat heb ik ook heus wel geprobeert.

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:58

IvoIce schreef:
Er wordt bijna niet getrokken, ik was erbij, ik heb het gezien, foto's kunnen aardig vertekenen en zijn bovendien maar momentopnames. Gras opzoeken heb ik geprobeert, maar zoals ik al 3x eerder heb gezegd, het is hier zeiknat, vooral nu het zo geregend heeft, hij zakt bijna overal bijna tot z'n knieeen weg.. Dat heb ik ook heus wel geprobeert.

Oke dat begrijp ik wel
Ik weet wat je bedoelt ik probeerde vanmiddag ook een stukje te galopperen buiten alleen dat kon niet... Maar dan galoppeer ik niet, en iig niet op de straat...

Het is slecht voor de pezen,ik kan best begrijpen dat jouw mening anders is en dat je er anders over denkt maar denk hier wat iedereen zegt aub over na!

Er word heus niet zomaar iets gezegd,er zijn altijd goede argumenten voor en het is niet iets wat zomaar nep is ofzo...

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 20:04

Ik zeg ook niet dat het nep is ofzo.. Maar ik heb andere dingen gelezen en gehoord, waar ik me ook in kan vinden. En daar is stukjes over het harde galopperen ook geen probleem. Hoop dat anderen ook eens kunnen proberen te snappen dat ik me ook in andere 'theorieen' heb verdiept en dit gewoon zo logisch vind klinken dat ik er nauwelijks over twijfel. Ik heb nooit gezegd dat ik het onzin vind, alleen dat ik er anders over denk.. Maar dat is voor een aantal mensen hier moeilijk te begrijpen Commentaar mag ook best ofzo hoor, anders moet ik niets plaatsen. Maar als ik zeg dat ik er anders over denk, waarom gaat iedereen dan zo door? dat snap ik gewoon niet, maar goed.. (dit was niet persoonlijk bedoelt hoor tobulover:))