Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amethyst schreef:Mja, ik geef mijn mening, en dat is niet meelopen. Als iedereen had gezegd "aah wat zielig" o.i.d. en ik vind van niet, dat had ik dat ook rustig gezegd.
Het is ook maar net hoe je een bericht leest hè. Je moet maar zo denken: iedereen heeft het het beste met jou en je paard voor.
BounceBabe schreef:En bovendien XtwisterX you made your point!!! Zal die meid nu ooit nog op die tink durven te stappen omdat je haar helemaal de grond in boord?Sorry hoor, het is best als je het niet vind kunnen, maar dat met 6/7 berichtjes duidelijk proberen te maken?
![]()
Komop zeg.. denk ook een beetje aan de gene die het topic heeft gestart.![]()
xtwisterx schreef:Klopt, de eigenaar heeft ook deels schuld. MAAR... Het is toch echt dat meisje dat daar op het paard zit en zulke fratsen uithaalt. Waarna ze de foto op bokt plaatst.
Het lijkt mij dat de eigenaar van het paard deze toevertrouwt aan het meisje en er vanuit gaat dat er goed mee omgegaan wordt. Als iedereen zo vol wantrouwen zou zitten heeft straks niemand meer een leasepaard.
Het lijkt me niet dat de eigenaar 24/7 toezicht kan houden.
fabske"]
hej
leuke tink, je zit idd teveel achterover waardoor je het idee opwekt enorm aan de teugels te trekken zoals hierboven al verteld is of je dat al dan wel al dan niet doet kan ik niet af zien aan deze foto.
ik ben zelf ook een westernruiter en maak zelf ook wel eens flinke fouten die niet kunnen en ik denk dat als iedereen hier heel eerlijk tegen zichzelf is dressuur of westernruiter dan hebben ze tegenover hun paard allemaal wel ooit een flinke fout gemaakt. maar goed hoe dan ook meiske als je een sliding stop goed wil leren dan kan je daar het beste les innemen en veel oefenen.
heel veel succes en groetjes fabske
[/quote]
En hier ben ik het duidelijk mee eens. Iedereen maakt fouten, en iedereen probeert toch weleens wat uit en dat kan dus op een goede manier maar je kunt het ook fout doen! Lijkt me wel.
[quote="xtwisterx schreef:Wat een onzin. Omdat ik mijn mening geef zou dat meisje niet meer op haar verzorgtinker durven stappen? Kom op zeg, wat een aanstellerij! Ik heb haar niet de grond in geboord, ik vond het knap dat een andere bokster vanaf een foto kon zien dat het paard geen pijn had. Ik weet namelijk wel zeker dat dat paard pijn heeft gehad, aangezien de TS het paard op een niet zo'n subtiele manier op de rem heeft getrokken. Getrokken ja.
Volgende keer misschien twee keer nadenken voordat ze een topic opent met dit soort foto's. Maar dat hoef ik jou waarschijnlijk niet uit te leggen.
KazimirOrryS schreef:En jij spreekt jezelf tegen. Als zij volgens jou niet kan zien vanaf deze foto dat het paard geen pijn heeft dan kan jij dus ook niet zien dat hij wel pijn heeft