Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lottew schreef:Lekker handig, de rest van de reacties niet lezen. Als je dat had gedaan had je misschien gezien dat wat jij zegt (waarom ze een hulpteugel gebruikt) al best vaak is gevraagd en ook op is gereageerd. Ik denk dat er niet echt te oordelen valt over deze situatie zonder er alles over te weten. Ik zou ook denken dat stappen op het harde beter is, maarja de DA zegt dat waarschijnlijk niet voor niks.
Samsam schreef:Bij peesproblemen zou ik eerder gaan stappen op het harde, recht uit. En ik vind het vreemd dat je al aan het werk mag als hij nog steeds kreupel is.
flirtvogel schreef:Goh wat een boel dierenartsen hier op bokt! kap eens met dat gezeur, als het met een dierenkliniek overlegt is en die zegt dat dit zo moet gebeuren en dat touwtjes geen probleem zijn, weten jullie het echt allemaal beter? durf te wedden dat de helft van jullie niet eens een dierenarts opleiding heeft gehad (wat zeg ik 99%) maar er zoooooooveeeeeeel van denkt te weten doe toch normaal....
ik vind het een hardstikke leuk paardje ik heb zelf ook een ongeveer hetzelfde traingingsschema gehad toen taran kreupel was.. (EN VOOR DE MENSEN DIE HET NOU PERSE WILLEN WETEN HIJ IS 100% BETER!!!)
Lottew schreef:Lekker handig, de rest van de reacties niet lezen. Als je dat had gedaan had je misschien gezien dat wat jij zegt (waarom ze een hulpteugel gebruikt) al best vaak is gevraagd en ook op is gereageerd. Ik denk dat er niet echt te oordelen valt over deze situatie zonder er alles over te weten. Ik zou ook denken dat stappen op het harde beter is, maarja de DA zegt dat waarschijnlijk niet voor niks.

Poppesnot schreef:Jeetje wat een heftige reactie.... Ik dacht dat dit een forumsite was....
En dat je hier je mening kan geven en dat kan beargumenteren...
En misschien kan je van sommige mensen ook wel wat leren, ik denk dat het juist goed is dat iedereen meedenkt en zijn idee opschrijft... Of je er iets mee wilt doen is een tweede.
En jeetje, laat ik dit nu toevallig wel uitgebreid in mijn studie gehad te hebben....
Tulandro schreef:Foute titel, eigen schuld dikke bult.. Dan had je maar in de titel moeten zetten: Herstellend paard @ work, verklaart veeeeeeeeeeeeeeeeel meer!!