Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Morris schreef:Ten eerste, is mijn opmerking persoonlijk dit is dus geen commentaar.
Kijk naar je eigen laatste zinnen, daar zit min of meer commentaar in verwerkt. Pfffff
Sorry Mooneyes,..yvvv vraagt zelf om een reactie

, vooral als je gewend bent op een
. Ik vind het een leuk paard, moet je zien hoe rustig ze ermee rijdt! Er mogen ook positieve reacties gegeven worden hoor, daar staat geen straf voor!! Ze rijdt met veel ontspanning, waarom altijd het negatieve boven het positieve verkiezen hier
. Ludora schreef:Weer zo iets !!!!! LAAT HAAR !!!!!!!! Al rijdt ze em toch met S&T.... Boeiend het is haar paard en haar hobby !!!!
Leuk hoor dat je eindelijk op je 3 jarige kan !!! Fijn gevoel he !!!!

Ik denk dat het neusriem erin vooral voor het nette is, op wedstrijd e.d.
pferdtje"]
Ja en volgens mij ligt je zadel te ver naar voren en zijn oren zijn te groot en als we dan toch bezig zijn dat witte been kan echt niet!
[/quote]
Dat witte been had veel witter gekund. Dat je je zo durft te vertonen!!
[quote="mooneyes schreef:haha, zit mijn cap niet scheef?
Kimpjeuh schreef:sporen zou ik echt niet doen, 3 jaar, dan is ze over enkele tijd ongevoelig op je benen. ik rij nu SOMS met sporen maar mijn paard is nu wel 4 en al een jaar bereden (moet ook op wedstrijd enzo) ma 3 vindt ik te jong en je benen ja , ik ben het volledig eens met mastergurl!

Unicorn1984 schreef:Geen commentaar op jou hoor even algemeen, maar als men goed met sporen omgaat, dan wordt je paard ook niet ongevoelig op je been.
Mensen die met sporen rijden omdat het interessant staat of denken dat ze sporen nodig hebben terwijl ze hun benen niet goed stil kunnen houden en niet weten hoe ze precies met de hulpen om moeten gaan, die prikken vaak en gebruiken hun sporen te veel en te hard en zo wordt je paard idd ongevoelig op je been.
sorry ik had het dus echt wel over de mensen die altijd prikken en maar willen dat hun jong paard voorruit gaan, sommige jonge paarden reageren namelijk niet altijd op je been omdat ze het niet goed snappen en dan gaan ze er gelijk maar in prikken met sporen
dat vind ik zonden maar heb haar commentaar gelezen en zij is zo dus niet
dan is het allemaal ok!

missy85 schreef:Wat een gigantisch stel ZEIKERD zeg hebben we hier weer grotendeels.
Dit hele Bokt zooi kun je net zo goed afschaffen, t enige wat er gezegd wordt is het afkraken van andersmans foto of rij stijl. En gezeur over kleine details zoals riempjes dit, sporen dit en de BLA BLA BLA
Laat ze lekker.
Je kent het paard, de persoon niet eens, ga een ander met je "goede tips' lastig vallen!![]()
![]()
![]()
![]()
Sjonge jonge zeg![]()
Hoe oud is met hier, 12?????????????
gijsenkim schreef:Ziet er heel leuk uit! VOlgens mij hebben jullie veel lol saampjes![]()
![]()
Met sporen rijden, niet onverstandig.... zo kan je een duidelijke hulp geven zonder dat je teveel druk moet maken. Ik zelf rijd het liefst in met sporen, en het ligt volledig aan het paard of ik er wel sporen aan doe... Liever inderdaad iemand die een keer prikt dan iemand die elke pas weer die hakken erin gaat zetten. Ik gebruik alleen een kort zweepje de eerste twee, drie keer dat ik zelfstandig los door de bak moet met een jong paard, en dan ook alleen om een hulp te verduidelijken. verder rij ik liever met een spoor dan met een zweep omdat je met een spoor veel gerichter een hulp kan geven.
en inderdaad zit je cap ook scheef, daarnaast heb je ook nog eens de foute kleur rijbroek aan!!
)!" title="Koffie (of thee
)!" />
Citaat:
ik vind springen super, echt aan te raden! wil eigenlijk ook wel gaan crossen, maar omdat niemand dat echt doet, heb ik zoiets van.. tsja, ik denk daar dus ook al een paar maanden over volgende zomer ga ik iig starten!
Splinter schreef:Wat een leuk paardje zeg! Het geeft een onstpannen beeld! Doet ze altijd zo braaf? Geweldig!
En dat witte been is helemaal top