Inge op hipiade in de Z2 *goede kwaliteit foto's*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 16:01

even voor de duidelijkheid:
de oefeningen bij de pony's in de Z stellen niet zoveel voor als je vergelijkt bij de paarden, belastend voor de spieren valt dus ontzettend mee.
De pony krijgt ook elke dag weidegang enze snap ook niet waarom iedereen zo zit te zeuren!!! typisch weer bokt he, er moet weer een discussie uit voortbroeien...*zucht*
En de pony was op dit concour ontzettend heet, dus vandaar dat het beeld er dan soms wat onvriendelijk uitziet.

Inge is zelf nog niet weer online geweest, maar ze heet inkiepinkie op bokt, kijk maar eens in haar profiel dan zie je zelf ook wel dat deze pony altijd met een rustige hand gereden word.

En even haar houding: die is echt super, dat heeft Coby van Baalen zelfs gezegd (zie profiel inkiepinkie)

En degene die normaal reageerde, bedankt voor de leuke reacties Haha!

Commetaar mag heus wel, maar ga mijn topic niet verzieken met een eindeloze discussie!!!

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:27

hey inge.

nou het is en het blijft een super pony!!!
maar ik heb inge heel vaak zien rijden en over haar houding wat nimmedor zegt is waar ik was er zelf bij toen coby dat zei. jaa je zal maar zo'n compliment krijgen van coby!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:44

Ontzettend mooie foto's!! Ik vind het erg knap zo'n jonge pony al in de Z2 te hebben! Ben er verder totaal niet tegen, als ik zelf de rijkunsten had gehad, had oki ook al lang hoger gelopen (nu 5 jaar en M1+10). Super en ga zo door!!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:14

hahah achjaa discussie, dat is bokt he Knipoog
Ik vind het nergens op slaan de pony is 7 kan toch prima
Als een pony veel talent heeft, waarom zou je dan gaan wachten totdat hij wat ouder is Verward
maargoed..

Ik vind het heel knap en wens ze nog veel succes
Overigens lijken al die meiden al stukken ouder zo in rijkleding Knipoog

roxyagaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:38

Jammer van het gespannen beeld! tenen naar binnen.. Verder leuke pony hoor!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:43

Tegenwoordig zo hoog mogelijk met een jong paard starten. Ze zijn pas uitgegroeid op 7jarige leeftijd...

Vind het niet echt vriendelijk beeld, wel goed dat je niet met ST rijdt.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:44

Pasha"]
hahah achjaa discussie, dat is bokt he Knipoog
Ik vind het nergens op slaan de pony is 7 kan toch prima Knipoog
[/quote]

Volgens mij was dit op de hippiade en toen was hij dus 6, waarschijnlijk had ze hem daarvoor ook al Z2 gestart anders kom je daar niet!

Maar nogmaals ik vind Z2-ponies met een 6-jarige talentvolle pony geen enkel probleem.

[quote="QuijoSavan schreef:

Vind het niet echt vriendelijk beeld, wel goed dat je niet met ST rijdt.

Dat mag niet bij de ponies!!
Laatst bijgewerkt door fokfanaat op 15-11-04 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:44

St mag ook niet bij de Ponies!!
Als je het topic gewoon meeleest weetje dat hier al een hele discussie over was en dat het net uitgepraat was..
begin jij weer opnieuw.. ff lezen dus Knipoog

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:45

Ik vind het gespannen beeld ook wel meevallen eigenlijk.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:47

nou ik vind het er leuk uitzien hoor!!! mooi dier zeg!!! wat een gezeur weer van sommige...pfff kan dat nou nooit eens anders??? topics worden altijd weer verziekt met dat gezanik!! als je niks leuks weet hou dan gewoon je mond en commentaar mag..maar denk even na hoe je het brengt.

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:58

BailyKarlos schreef:
Leuke pony!!! Geweldig beenwerk!!!

Over dat Z2 gedoe:
Waar denken jullie dat Anky met Salinero was toen die 6/7 was?
Die liep vanaf ze 10e (mischien wel 9e dat weet ik niet zeker) Grand Prix.
Dus reken maar uit.

Als anky het doet hoeft het toch niet goed te zijn Verward

SuusEventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:59

Wat een penny gedoe hier zeg!!Afschuwelijk!! Wil alleen even zeggen dat ik het roerend eens ben met Nimmedor. Pony zit duidelijk goed in zijn vel, en hoe denk jij dat jou paard reageerd in zo'n omgeving? Daar loopt die van mij ook niet ontspannen bij en dan moet je soms ingrijpen. Ik vind nog dat ze het erg netjes doet!! Veel succes bij komende wedstrijden!! Ga vooral zo door!!!

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 18:17

oeeei wat een lekkerding zeg Kwijl Kwijl idd er mooie foto's ziet er heel erg nettjes uit Haha!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 18:24

tja.. dan ben ik ook maar penny. maar liever penny als een paard of pony op jonge leeftijd verknallen..

maargoed...

ik kan dat over haar niet oordelen..

dus verder... leuke foto's en heel veel succes met je paardje..

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 18:24

ik heb je zien rijden, vond het een hele leuke pony. Wel heel druk, maar dat maakt niet uit. Beter heel erg voorwaarts dan een beestje dat je constant naar voren moet duwen

Sharlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 18:28

Yvonniej"]
tja.. dan ben ik ook maar penny. maar liever penny als een paard of pony op jonge leeftijd verknallen..
[/quote]

OK dan!

[quote="Lisjuh87 schreef:
Alles wat anky doet hoeft het toch niet goed te zijn Verward

2 x AMEN !!!

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 18:32

Wat een gave pony zeg Kwijl Ziet er echt super uit.. Ik ben het met Nimmedor eens..

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 18:52

wauw leuk beessie en owk mooie fotos joh !!!
en wat een talentje zeg !! als je pony zon talent heeft moetje dat zeker laten merken

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 18:56

SuusEventing schreef:
Pony zit duidelijk goed in zijn vel, en hoe denk jij dat jou paard reageerd in zo'n omgeving? Daar loopt die van mij ook niet ontspannen bij en dan moet je soms ingrijpen.!

Dit heeft niks met het betreffende topic te maken, maar ik wilde toch nog even reageren op deze zin. Dressuur heeft juist alles te maken met ontspanning en lossigkeit.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:38

Ik heb haar ook gezien op de hippiade
leuke combinatie!!:D

Kimpjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:06

super!! OK dan! echt super goed lopen, super kwaliteiten, super mooi gewoon en je past echt prachtig op die pony
al de mensen die hier zitten zeiken: die pony loopt hoe het hoort. 6- 7 jaar mag die gerust Z lopen, is helemaal nikske mis mee.

als jullie zo zitten zagen over die leeftijd wat is er dan met een paard dat op 5 M springt of dus op 6-7 jaar Z springt? dat zou ik wel is willen weten
echt je zal ver geraken als je zo verdergaat! ik zie trouwens helemaal geen gesnok of getrek of achteruitgehang, ze zullen allemaal wel jaloers zijn op je Knipoog ik zou trots zijn op zo'n pony zeg!!! Haha! hij loopt perfect gewoon trouwens wat zit hiet iedereen te zeiken wij kennen er niet veel van tegenover de jury enzo als die veel punten geven dan ziet het er goed uit. doe zo voort en jullie geraken nog veel verder. Lachen

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:14

ik vind dat inge het erg goed doet, soms moet je nu eenmaal een klasse hoger.
Inge succes nog verder , op naar het B-kader Haha!

ik rij met een 5-jarige pony Z1 met 12 ,nu zullen mensen wel weer gaan zeuren, en dat is omdat ik moest steeds te veel punten.

en wat maakt het uit ik neem ook regelmatig weer een stapje terug.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:20

Leuke foto's hoor, mooi voorbeen heeft je pony!

Ik reed met mijn 6 jarige pony ook Z2 en reed niet eens veel wedstrijden, omdat ik ook met hem sprong en SGW reed. Ik had toendertijd geen bak en leerde hem alles aan in het bos. Als het een talentje is en je rijdt wat sb, travers en appuyementen dan hebben ze dat zo in de gaten. Volgens mij zijn pony's ook eerder rijp dan die slungelige paarden.....het kost me iig veel meer moeite om mijn 6 jarige paard de Z oefeningen goed te laten uitvoeren.

Bovendien wordt er bij de pony's ook veel minder streng gepunt, waardoor je zo door de klassen heen vliegt.

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:39

gave foto's he. vind haar er super netjes opzitten.. doe het haar maar is na! hoe was de uitslag?

Bayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 23:43

Prachtige pony, kan ook prachtig lopen vind ik!
het lijkt me geen makkelijk paardje om te rijden maar voor zijn/haar leeftijd vind ik het er echt super uitzien.