Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

DePennyBitch schreef:Dressuurmatig is het echter niet goed te noemen.
Je mist zoals al gezegd duidelijk de oprichting, verzameling en lengtebuiging. Verder zie ik toch behoorlijk wat tactfouten en dat alles maakt dan dat je geen wp rijd. Dus met het juryoordeel kan ik het wel eens zijn.
puums schreef:Tijdens de trainingen loopt Lady veel beter en is ze dressuurmatig juist erg sterk, maar dan kun je ook een oefening inzetten op het moment dat je er klaar voor bent. En tijdens een proef daar waar het gevraagd wordt. Ik ben niet sterk in proeven rijden, dat moet ik toegeven. Zal er eens meer aan werken, want dit is wel zonde ja![]()
Ik ben het met je eens hoor, je reageert op dat wat je ziet en dat is dan terecht. Maar dressuumatig niet goed noemen vind ik wat te zwaar voor een 'moment' opname. Ze moet nog zeker beter worder en dit was zeker niet de beste proef die ik ooit gereden heb.

DePennyBitch schreef:Let wel, ik oordeel alleen over het moment op zich.
puums schreef:Dat zei ik ook al in mijn berichtje![]()
En het klopt ook dat ik in een proef idd anders ga rijden????
Ik probeer ook nog steeds te bedenken waar dat door komt.
Zenuwen heb ik niet, alles wat ik nu nog bereik is mooi meegenomen, er zit dus totaal geen druk achter, mischien mis ik die druk dan wel???
Ik zal de Bit eens kopen (mijn abbonement was net afgelopen)

DePennyBitch schreef:Tja, veel mensen rijden anders in de proef dan thuis. Betrap ik mezelf ook op hoor![]()
Reden? Veel mensen durven op wedstrijd niet eens een keer goed door te pakken, veel paarden hebben daardoor het idee dat ze in de 10 minuten die ze in de proef zitten, alles kunnen maken.
Tip: verknal je proef dan maar eens een keer. Stamp er een keer onder als het echt nodig is. Veel paarden snappen het dan wel.
Ik zeg niet dat het bij jou zo is natuurlijk, maar je zegt wel dat je er in de proef meer aan moet rijden als thuis. Dat zou wel een teken zijn.

Fellor schreef:Ik vond je foto's en 10 x beter uitzien. Vind je onderbenen in dit filmpje ontzettend onrustig en het ziet er een beetje uit alsof je dr de hele tijd vooruit aan het duwen bent, maar goed, zoals ik zei, de foto's zagen er vorige keer goed uit en het blijft knap wat je met haar bereikt hebt.

stef schreef:Is het een haflingerwedstrijd ofzo? Aangezien ik nog een haf zag lopen. Of start je gewoon tussen de paarden?
Het is al gezegt en je werkt eraan, maar ik vind je onrustige been ontzettend storend, schopt het hele plaatje in de knoei en dat is gewoon jammer

xxsummyxx schreef:welke website?