Speciaaltje Voor...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 21:07

LovesSaartje schreef:
je had denk ik beter die 'bak' 1 stuk grond kunnen laten, zonder een 'hoefslag' oid er in, dat rijd veel fijner(deed ik altijd bij mijn verzorgpony Knipoog )

ja, maar als het dan regent dan kunnen we helemaal niet meer rijden aangezien het winter word en het water dan niet weg kan Knipoog

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 21:14

ShEtLaNdUrZ schreef:
ja, maar als het dan regent dan kunnen we helemaal niet meer rijden aangezien het winter word en het water dan niet weg kan Knipoog

t water kan wel weg hoor!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 21:16

maar de modder nietAfbeelding

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 21:17

paarden meoten ook naar de manege en je ken niet naar de manege gaan als je paard onder de modder zit Afbeelding

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 21:22

ShEtLaNdUrZ schreef:
maar de modder niet[image]

de modder valt wel mee hoor! in de winter kon ik gewoon in de wei rijden!

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 21:29

ruitje schreef:
Ik weet dat het duur is,daarom val ik je er ook niet op aan Lachen het is duur genoeg om een bak aan te leggen Knipoog .Maar misschien is het verstandiger om juist niet te springen op de hoefslag Lachen ....gras is ook wel onregelmatig maar ik denk dat je minder kans hebt op ongelukken dan Lachen

Ja dat is waar maar het loopttoch cker 30/40 in de lengte dus het lijkt maar zo..

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 21:35

LovesSaartje schreef:

Laaten wehet dan zo zeggen onzewei niet teminste die wij niet die andere welmaar daar liggen allemaal greppels..dus dat wordalshelemaal niks..en wij hebben het best in die bak en die hoeflag is cker 40/50 cm breed het lijktniet zomaar is echt zo en als je het er niet mee eens bent dat we z'n bak hebben,dan kom je maar fflanks met wat geld of je stort het en wij laten die bak makenzoals jij het wilt,zolang jij dan ookmaar betaald... *LOL*

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 21:37

LovesSaartje schreef:

ja, en wij rijden met z'n 3e !!
ELKE dag maakt, niet uit wat we doen!!
en als het heeft geregend dan glijden ze uit
en als het geregend heeft en het is nog nat 's ochtends ofzo.. en we gaan rijden gaat het hele land stuk

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 21:43

roos_numan schreef:
Laaten wehet dan zo zeggen onzewei niet teminste die wij niet die andere welmaar daar liggen allemaal greppels..dus dat wordalshelemaal niks..en wij hebben het best in die bak en die hoeflag is cker 40/50 cm breed het lijktniet zomaar is echt zo en als je het er niet mee eens bent dat we z'n bak hebben,dan kom je maar fflanks met wat geld of je stort het en wij laten die bak makenzoals jij het wilt,zolang jij dan ookmaar betaald... *LOL*

k ben wel gek zeker!
Als k geld daarvoor heb, dan laat ik dat eerst bij mijn verzorgpony doen!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 21:45

ShEtLaNdUrZ schreef:
ja, en wij rijden met z'n 3e !!
ELKE dag maakt, niet uit wat we doen!!
en als het heeft geregend dan glijden ze uit
en als het geregend heeft en het is nog nat 's ochtends ofzo.. en we gaan rijden gaat het hele land stuk

als t heeft geregend, dan lijkt t mij dat er in een NORMALE bak ook water in staat! Dat hoeft dus niet alleen bij een wei te zijn!

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 21:45

LovesSaartje schreef:
k ben wel gek zeker!
Als k geld daarvoor heb, dan laat ik dat eerst bij mijn verzorgpony doen!

Dan moeten jullie niet zeuren! ( weet niet of jij het deedmaar jevoelt je vast wel aangesproken als je dat deed! )

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 21:46

LovesSaartje schreef:
als t heeft geregend, dan lijkt t mij dat er in een NORMALE bak ook water in staat! Dat hoeft dus niet alleen bij een wei te zijn!

daarvoor hebben we dreinage * weet niet hoe je het schrijft *

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 21:48

roos_numan schreef:
Dan moeten jullie niet zeuren! ( weet niet of jij het deedmaar jevoelt je vast wel aangesproken als je dat deed! )

Rolleyes ik voel me niet aangesproken

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 21:51

tjeees.... mesn, als je over een tijdje hier aan komt zetten met een topic van mijjn pony is gevallen en heeft nu iets ernstigs doordat die dus uit de hoefslag alias greppel is gevallen vind ik het niet gek... k zal er niet van opkijken ...

wat je ook kan doen is iig ergens zelf zand vandaan halen en dat erin leggen.... weet ik veel.... bedenk iets?

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 22:05

Sani schreef:
tjeees.... mesn, als je over een tijdje hier aan komt zetten met een topic van mijjn pony is gevallen en heeft nu iets ernstigs doordat die dus uit de hoefslag alias greppel is gevallen vind ik het niet gek... k zal er niet van opkijken ...

wat je ook kan doen is iig ergens zelf zand vandaan halen en dat erin leggen.... weet ik veel.... bedenk iets?

MISS EENS EVEN TRUG LEZEN!!!!!!!!!!!!! Boos! Boos! Boos! Boos! ER WORD ZAND BIJ GEDAAN!!!! JEMIG! ZIJK ALLEMAAL NIET ZO ALS HET NIET GAAT ZO DAN DEDEN WE HET NIET!!! Boos! Boos! Boos!
zo dat is er uit

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 22:07

LovesSaartje schreef:
:roll: ik voel me niet aangesproken

oOo

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 22:14

jeetje, die bak ligt er nu al heel lang en er is nooit een ongeluk gebeurd dus, waarom zou er nu ineens een ongeluk gebeuren omdat, jullie dat zeggen!!

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 22:19

Niet zo zeuren over die bak hoor, ik vind het hele leuke foto's en je fjordje loopt lekker ontspannen Lachen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 22:27

roos_numan schreef:
okeey :S.... ten..

3. ik ben verzekerd en me paar ook!

Dit vind ik wel de STOMSTE opmerking die ik ooit gehoord heb! Dat JIJ verzekerd bent, heeft een slachtoffer niks aan. Je bent gewoon zwaar onverantwoord bezig. Natuurlijk kan er ALTIJD wat gebeuren, maar dat zegt niet dat je de risico's op moet gaan zoeken.
Maar het boeit je kennelijk niet.
Heb je dat boek ook gelezen? In de hoofdrol zit een jongetje dar REMI heet

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 22:30

DAMN, dit heeft helemaal niks met Remi te maken!!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 22:32

en hoe kunnen jullie daar nou op reageren zonder dat jullie weten hoe het paard is??!! kom dan even langs.. om te kijken of het paard schrikkerig is of wat dan ook.. en als het paard wegrent dat zal het heus niet ver rennen want, we rijden altijd met z'n 2e en ze gaan nooit bij elkaar weg buiten.. EN het is dat Mariette harstikkeg oed naar zo'n touwtje luisterd anders had ze het nooit gedaan Knipoog

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 22:34

en als het zo moeilijk is??
kom dan gewoon even LANGS

om te kijken voordat, je gaat oordelen..

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 22:35

ShEtLaNdUrZ schreef:
en hoe kunnen jullie daar nou op reageren zonder dat jullie weten hoe het paard is??!! kom dan even langs.. om te kijken of het paard schrikkerig is of wat dan ook.. en als het paard wegrent dat zal het heus niet ver rennen want, we rijden altijd met z'n 2e en ze gaan nooit bij elkaar weg buiten.. EN het is dat Mariette harstikkeg oed naar zo'n touwtje luisterd anders had ze het nooit gedaan Knipoog

DAAR gaat het niet om,een paard kan altijd lief zijn,maar als het schrikt blijft het een dier Scheve mond ...en een paard hoeft niet ver te rennen om een ongeluk te krijgen/veroorzaken

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 22:38

Een paard is een VLUCHTDIER, je weet niet wat er kan gebeuren.
met een touwtje rijden vind ik oprecht knap, maar beperk het tot de bak, wel zo veilig.
Wat dit met Remi te maken heeft? Veel. Ik doel nl op het boek alleen op de wereld, en dat is precies hoe jullie reageren.
IPV je kont tegen de krib je gooien kan je misschien eens nadenken waarom mensen zo reageren. Echt niet om jullie te pesten....

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 22:42

dat komt omda,t mensen al beginnen te oordelen voordat, ze het gezien of gehoord hebben!!
als je het erg vind van die bak kom dan even kijken en rijden?? of het zo is en begin er dan een discussie over!!