Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ShannaY schreef:Ik vind het er toch wat gespannen allemaal uit zien...
Ik heb heel eerlijk wel eens betere foto's gezien.. het bit hangt verschillenden keren bijna in zijn oor. Jammer, misschien zijn het een aantal verkeerde momentopnames van deze shoot.
sarabande schreef:Zou je de volgende keer in de titel iets van de meest recente foto's of zo, kunnen neerzetten als kop, ik schrok eigenlijk nogal.
maar ja je trekt wel bekijks natuurlijk
.
* sarabande schreef:Zou je de volgende keer in de titel iets van de meest recente foto's of zo, kunnen neerzetten als kop, ik schrok eigenlijk nogal.
maar ja je trekt wel bekijks natuurlijk

SuperPepeijn schreef:het "hele mooie" zoals in alle reacties ontgaat mij een beetje eigenlijk. ik vind het niet rot, maar nou ook niet zo geweldig eigenlijk. voornamelijk omdat het lijkt alsof er nogal wat druk lijkt te zijn en hij niet zo fijntjes in het lijf lijkt, no offence samsam en misschien heb ik het helemaal mis natuurlijk.
overigens vind ik de foto's wel van een goede kwaliteit!
) bevooroordeeld zijn doordat we altijd zo'n nette foto's gewend zijn. Maar Samsam kan moeilijk altíjd supermeewerkend zijn en direct terugkomen etc.