Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Saar4 schreef:Leuk filmpje. Echt goed dat je hem zo kan rijden.
Maarre, hoe heb je geleerd om er zo op te springen? Dat is echt gaaf! Ben je heel lenig ofzo?
)Citaat:Ik vind alleen wel dat je een beetje op moet letten dat je paardje niet te kort gaat lopen. Het zit natuurlijk lekkerder als je zonder zadel rijdt, maar goed is het niet.
en je stapt ontzettend soepel op
, haha.

callippo schreef:@ Fellor: het is geen zweep maar een stick (carrot stick) en daarmee buig ik voordat ik ga stappen zijn hoofd in. Door het hoofd te buigen kun je namelijk je paard stoppen (als hij niet naar je zit zou luisteren) dus ik check eerst de rem voordat ik het gaspedaal intrap
, vind die carrot sticks altijd beetje onzin, IMO zien paarden absoluut geen vercshil tussen zo'n ding of een zweep, dat zit tussen onze oren en licht aan hoe je beiden gebruikt. Fellor schreef:Ach allemaal hetzelfde, vind die carrot sticks altijd beetje onzin, IMO zien paarden absoluut geen vercshil tussen zo'n ding of een zweep, dat zit tussen onze oren en licht aan hoe je beiden gebruikt.

Citaat:Ik vind het wel grappig als je in het begin met je paard zo zit mee te hobbelen. Of is dat de bedoeling dat je doet alsof je zelf galopeert?