Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shanna16 schreef:Met een paar stuiters lig ik niet gelijk naast een paard, denk dat ik dat inmiddels zo wel kan zeggen.
Rechtop zitten... nooit gemerkt dat als je de 1e keer op een jong paard zit ze het (vaak) eng vinden als je gelijk rechtop gaat zitten?

Navidad schreef:Heej shan zet er goed uit hoor, en dat voor de eerste keer. Ga binnenkort wel een keer mee houden we gelijk een meeting:D
Maar meeten moeten we idd nog ff doen hoor, Wesley!Citaat:netjes hoor shanna!!! is hetn u al zeker dat je die echt gaat rijden en uitbrenge????
(sorry, kon het niet laten)Guinevere schreef:Foto?Ben wel benieuwd naar haar nieuwe jasje!

Citaat:Leuk paard hoor! De combinatie lijkt ook goed. Denk dat het goed gaat met jullie. Lekker ideaal voor zo'n paard om door zo'n mugje ingereden te worden, volgens mij heeft ze het niet eens in de gaten dat er een mens op haar zit. (sorry, kon het niet laten)
Kan ze ook mee met de achterhoekmeeting, las dat die pas volgend jaar weer plaats gaat vinden, of loop ik alweer achter?

)