Ruby @ los spring-work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 08:26

ik had niet verwacht zoveel positieve reacties te krijgen, damn had ik haar op de keuring nu maar wel los laten springen Knipoog
`k heb naz van hier al heel lief aangekeken, die wilde binnenkort ruby wel een keertje onder zadel springen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Aankomend weekend ga ik weer proberen foto`s te maken, wellicht dan wat hoger als dit (wel opbouwend).

Ruby heeft van nature een hele sterke / krachtige achterhand, dat merk je ook als je haar dressuur matig rijd, loopt heel makkelijk vanuit achter. Wellicht dat ze daarom vrij makkelijk springt en het zo leuk vind??

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 10:56

Hey heel mooi paard!! Hij is echt heel wit!
Ik heb ook een bonte maar die is echt altijd en dan altijd vies!Hij maakt zo'n rotzooi van zijn stal!
Die wedstrijd van stable rubywhite kun je je daar nog voor opgeven lijkt me wel leuk!Dat zal dan mijn eerste officiele worden met hem! Pling

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 09:53

Hoi Rieta, ja je kan je nog steeds opgeven hoor, zowel als KNHS lid als niet lid. Dus kom maar op met de aanmeldingen!