#4 rijfoto's van nero en mij (made by ingrid)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 13:18

Marwszjeuh schreef:
Doe wat je niet laten kan, verzorgster.

hoe bedoel je dit?
omdat ze wat last van haar rug heeft moet ze dus onmiddelijk stoppen,omdat ze het niet kan laten?

ben het wel met Tancreda4 eens,je mag best sommige dingen eens wat vriendelijker over brengen....

ik zelf heb na een val met me paard ook erge rugproblemen,nu na twee jaar mag ik eindelijk om de twee maanden terug naar de kliniek komen,val soms haast om van de pijn in mijn rug.

maar dit houd me er echt niet van om me paardje te verkopen en niet meer te gaan rijden.
maar gelukkig is het in mijn geval juist goed om te paardrijden Lachen

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 13:26

beautyfull_mickey schreef:
hoe bedoel je dit?
omdat ze wat last van haar rug heeft moet ze dus onmiddelijk stoppen,omdat ze het niet kan laten?

ben het wel met Tancreda4 eens,je mag best sommige dingen eens wat vriendelijker over brengen....

ik zelf heb na een val met me paard ook erge rugproblemen,nu na twee jaar mag ik eindelijk om de twee maanden terug naar de kliniek komen,val soms haast om van de pijn in mijn rug.

maar dit houd me er echt niet van om me paardje te verkopen en niet meer te gaan rijden.
maar gelukkig is het in mijn geval juist goed om te paardrijden Lachen

Dit is nu echt zo'n antwoord waar ik op hoopte! OK dan!
ben het hier helemaal mee eens!
En kijk, oke de houding is misschien niet helemaal super maar dat kan misschien iets aardiger overgebracht worden!
Zij bedoelt het ook niet kwaad, en het paard lijdt er niet het grootste deel onder! Ik vind dat het er verder super uit ziet, en Nero loopt mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 16:53

Heel belangrijk, benen aansluiten en lang maken en ik heb ook het idee dat je hem behoorlijk zwaar oppakt aan de hand.

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 18:05

Ik vind het mooie foto's hoor Laura! Inderdaad jammer dat hij nog wat op de voorhand loopt, maar daar is al genoeg over gezegd. En dat van die polsen: Daar wordt aan gewerkt, zullen we maar zeggen! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:01

haha als je volgende les even schreeuwt wanneer t anders moet Knipoog dan komt dat helemaal goed Haha!

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:38

noedel schreef:
haha als je volgende les even schreeuwt wanneer t anders moet Knipoog dan komt dat helemaal goed Haha!

Daar heb ik al een paar keer op gehamerd hoor, heb je niet geluisterd? Schijnheilig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:58

Kliko schreef:
Daar heb ik al een paar keer op gehamerd hoor, heb je niet geluisterd? Schijnheilig Haha!

heb t maar 2 keer gehoord Nagelbijten / Gniffelen
diepe concentratie he Knipoog

Linnus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:06

hoii, ik vindt het wel meevallen met dat jouw ponny Te diep loopt, en als je er aan aan het werken bent, komt dat wel goed!!! probeer alleen niet TE veel omhoog te komen met het lichtrijden...je staat naar mijn mening TE veel in je beugels..of zie ik dat verkeerd...??? verder is het een leuke en mooie ponny, erg chique trouwens dat zwarte dekje en zwarte bandages hoor! gr's Linda

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:07

Linnus schreef:
hoii, ik vindt het wel meevallen met dat jouw ponny Te diep loopt, en als je er aan aan het werken bent, komt dat wel goed!!! probeer alleen niet TE veel omhoog te komen met het lichtrijden...je staat naar mijn mening TE veel in je beugels..of zie ik dat verkeerd...??? verder is het een leuke en mooie ponny, erg chique trouwens dat zwarte dekje en zwarte bandages hoor! gr's Linda

helemaal mee eens..

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:18

ik ben het helemaal eens met beautyfull_mickey
sommige dingen moet je gewoon voorzichtig overbrengen *LOL*
echt een mooi paardje *LOL* vind zwar ook heel chique staan Tong uitsteken echt een leuk paadje om te zien Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:32

dank jullie wel Lachen
zwarte setje speciaal gekocht voor de shoot Knipoog
ik heb de beugels een gat langer gemaakt, ziet er een stuk beter uit!