Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als mensen zeggen 'ook buiten moet je met een gewoon trensje kunnen rijden', 'als je je paard volledig onder cotnrole hebt'. Wel als je je paard helemaal onder controle hebt, dan kun je ook best zonder trens rijden...
.
.
en afwachten waar het schip zou stranden. Ja hoor bij het water wilde meneer niet verder hij draaide zich om en zou even in galop terug racen. Ik met benen en zit en teugels paard omgetrokken en even ruszie gemaakt en ja inderdaad
dat werd een halve rodeo maar achter de stal in het bos zijn geen pottekijkers dus de zweep is erover gegaan en de sporen erin onder de mom van lopen kreng. De wedstroijd was na 10 minuten beslist in mijn voordeel . We hebben heerlijk doorgereden en zijn verscheidene enge dingen tegen gekomen de pony heeft geen stap meer verkeerd gezet.
Frannie schreef:hey,
binnen een paar dagen krijg ik een pessoabit en gaan we het uittesten. Van zodra er maar 1 ding misgaat, schakelen we direct terug over naar de trens. Jullie spreken allemaal over het tekortschieten van de rijkunst. wel dat kan allemaal wel goed zijn, maar het feit is dat ik mijn haflinger al heb laten berijden door 3 ruiters op hoog niveau en ze er allemaal geen weg mee kunnen. bedankt voor de info
xxx Aurora
(trouwens ik gebruik mijn zus (frannie) haar naam om in te loggen)
Frannie schreef:hey,
binnen een paar dagen krijg ik een pessoabit en gaan we het uittesten. Van zodra er maar 1 ding misgaat, schakelen we direct terug over naar de trens. Jullie spreken allemaal over het tekortschieten van de rijkunst. wel dat kan allemaal wel goed zijn, maar het feit is dat ik mijn haflinger al heb laten berijden door 3 ruiters op hoog niveau en ze er allemaal geen weg mee kunnen. bedankt voor de info
xxx Aurora
(trouwens ik gebruik mijn zus (frannie) haar naam om in te loggen)