dus dat ELASTIEK heeft best goed geholpen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
omdat jij dat mooier vind klinken ofsow?? en tahnee heb ook zker WEL verstand van paarden!! dus kraak der AUB niet sow af!! je kent der nog geen eens
en je weet ook zker niet hoe ze rijd! Duss als je dat niet weet.. hou dan AUB je MOND gewoon! Srry hoor mar moest er ff uit
En het gaat nu alleen maar bter met gold en hij lopt zelfs NAGEEFLIJK zonder hulpmiddel.. als ze die er later af haalt.. en je zei wel dat ze het moesten doen als je erop ging zitten en uit ontspanning en uit de achter benen.. dat is ook wel sow maar als je op een pony van 4 gaat zitten die dat nog niet kent dan doet ie het echt niet.. zelfs niet als jij er waarschijnluk op gaat zitten.. en je kent die hele pony niet.. dus slaat nergus op wat je zei..
Majaa Was niet boos bedoeld hoor!!
.
hij wordt wel gedwongen, maar de bijzetteugel moet zo zitten dat als hij netjes nagevelijk loopt, dat de bijzetteugel ontspannen zit. los zeg maar.Tahnee_ schreef:zeg seg net 10000x dat ik al wat anders het gekocht en dat het nu supper ga en alsik het er af haal dat ik der dan nog steeds aan de teugel krijg..
![]()
dus dat ELASTIEK heeft best goed geholpen
, toen ze hier nog stond) best wel op de voorhand, dus met meer gewicht op haar voorbenen. dat komt vooral door haar bouw denk ik. ik denk dat het belangrijkste wat je Goldflower moet gaan leren is dat ze wat meer gewicht op haar achterbenen gaat dragen. dan gaat ze namelijk met haar hele lichaam rond lopen en gaat haar hoofd ook "vanzelf" naar beneden, en dat is de bedoeling van "aan de teugel" of nageeflijk