Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lizjuhh schreef:ghgh wacht maar totdat je hard op je hoofd valt... dan had je gewild dat je naar ons (+medevoorstanders van een cap) had geluisterd, we zeggen het heus niet voor niks 800 keer...
Snoevie schreef:ik ben het wel een beetje met je eens,maar ik vind,dat een cap,net als bv een rijbroek,tot je vaste rij uitrustig zou moeten behoren.
een rijbroek heb je over het algemeen toch ook altijd aan
maar ontopic: leuke foto's en een heel mooi paardje

Nikitah86 schreef:Wat een gezeur van die cap! dat weten ze nu wel hoor!
en by the way, lees eerst de reacties voordat je gaat zeuren! in het begin word al duidelijk gezecht dat ze naar aanleiding van het commentaar waarschijnlijk wel een cap gaat aanschaffen dus ze heeft dat commentaar over de cap wel gehoord hoor!
als je commentaar geeft geef dan commentaar dat nog niet 6x is gegeven en beantwoord!
effe on topic, ziet er leuk uit! mooi paardje! succes ermee.

Milkaatjuh schreef:er wordt wel commentaar gegeven op iedereeen die zonder cap rijdt. en het is wel heeeeel erg riskant om zonder cap op een groen paard te kruipen. op ieder paard trouwensWeet je wat ik ook zo raar vind: (is volgens mij al een keer genoemt)
Als je op een 8-jarig paard zonder cap rijd word er niet gezeurt.
Rijd je op een paard wat net onder het zadel is word er wel over gezeurt.
Alsof je van een 8-jarig paard niet kan vallen en geen hersenletsel van kan krijgen...
x_shirley_x schreef:Maar rijbroek is gewoon omdat het lekkerder zit dan met een spijkerbroek of wat dan ook
Cap is voor je eigen veiligheid en dat moet iedereen zelf weten of die hem op doet of niet.
Meestal rijd ik ook zonder cap of het moet een pony zijn die ik aan het inrijden ben of nog gewoon een jong beestje.
Eigen verantwoording..

Paljassofie schreef:er wordt wel commentaar gegeven op iedereeen die zonder cap rijdt. en het is wel heeeeel erg riskant om zonder cap op een groen paard te kruipen. op ieder paard trouwens
qwinty schreef:ik vind dat iedereen het lekker zelf moeten weten.
Ik rijd altijd met cap ook al ziet het er niet zo fantasties uit.
Maar wat er al meer gezegt is wacht maar tot ze ( iedereen die geen cap draagt trouwens) er eens afdondert en dan had je gewilt dat je een cap droeg.
I know jullie hebben al genoeg hier over gehoort moest het gewoon ffies kwijt en ik vind dat iedereen het mag zeggen niet als 1 iemand het al gezegt heeft dta dan niemand het meer mag zeggen omdat het al gezegt is.
en by the way iedereen heeft zijn eigen mening hier over.
Maar goed heb geen zin een slechte naam te krijgen en bedoel dit helemaal niet banketstaaflig of wat dan ook maar ik zeg alles recht voor zijn raap dus .. sorry voor het een beetje verklote van je topic..
sorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorry
manzano schreef:Ze heeft toch gezegd dat ze dat waarsch. ook gaan doen. Maar je er toch niet zo druk om. Is toch ieders eigen verantwoording? Dat gezeur altijd......
lizjuhh schreef:omdat je doet alsof het je niks kan schelen, als je straks in het ziekenhuis ligt kan het je misschien wel wat schelen maar dan is het te laat.
x_shirley_x schreef:Vind het er netjes uitzien, ik zie jou er eingelijk liever opzitten omdat jij je teugels redelijk los hebt, die andere heeft wat strakker en dat kun je ook zien aan zijn oren.
(Niet hard bedoeld maar wou het even kwijt)
Rinske schreef:Sja, een jong paard kan toch altijd anders reageren als een ouder paard.
Net als mijn jonge paard. Oh zo braaf, maar verloor vorige week wel zijn evenwicht in de galop. Daar schrok ze zo van dat ze begon te bokken waardoor ik eraf viel. Als ik geen cap op had gehda zat ik hier nu niet.
Tis maar wat je belangrijk vindt....