Pride @ work in lichtblauw

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NADIA_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 20:30

k setje zeg..je jas past er goed bij Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 23:02

Ziet er best leuk uit... Zat me net te bedenken dat ik eigenlijk nog nooit Pride in t echie heb gezien... Bloos! Wellicht nog eens een ideetje? Kan ik Tequila ook eens zien Lachen

En die staartzak Haha! Sja, je moet het zelf weten, maar ik vind het wel grappig dat er zoveel "commentaar"/opmerkingen over zijn Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 23:18

Ik vind zo'n staartzak ook ideaal hoor! Haha! Pride ziet er idd goed uit! Vond western jullie toch echt beter staan Bloos Maar dit ziet er ook netjes uit!

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 23:27

Mooi paardje!
Die kleur staat hem heel leuk Haha!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 07:14

Tja, voor western is hij helaas écht niet geschikt. De dressuurwedstrijden rijd ik nu puur voor de leuk en om er zelf wat van te leren. In maart begint het endurance seizoen weer en dan gaan we daar weer mee verder. Hij kan namelijk alleen maar blootvoets in zand lopen dus dressuur buitenwedstrijden zijn voor ons ook uitgesloten. Ach, we prutsen gewoon maar wat en we zien wel Lachen
( maar die staartzak.................... Boos! Haha! )

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 08:42

ik vind het wel een goed idee die staart zak, maar aan de andere kant denk ik: wat heb je eraan als de staart alleen maar in die zak zit Verward , of doe je dat voor wedstrijden?
Ik vind je paard trouwens een mooi beesie hij loopt netjes *LOL*

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 08:48

Dan blijft de staart mooi schoon en heel. Aangezien hij van nature geen volle bos heeft ben ik blij met elk sprietje dat ik kan redden Lachen
En voor de wedstrijden is het ook heel handig, kost weinig tijd om de boel klaar te maken.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:50

Bij die 3e foto dacht ik eerst: wat zit daar tussen zijn benen Bloos! ??? Leuke foto's, mooie appie . Volgens mij hebben veel appaloosa's een magere staart, ik zie er tenminste niet veel met een volle bos. Hij is ook leuk getekend!

Pinot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:55

leuk paardje en licht blauw staat ook mooi bij hem

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 14:46

Amerikaantjes zie je hier zelden met een volle bos. Nederlandse al wat meer omdat daar vaak ander bloed bij zit. ( kwpn etc )

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:58

cornelie schreef:
Amerikaantjes zie je hier zelden met een volle bos. Nederlandse al wat meer omdat daar vaak ander bloed bij zit. ( kwpn etc )

Ah, dan heeft Convenance zijn volle staart vast van Gribaldi Knipoog. Hoe gaat het met Porsche?

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 15:14

Met porsche gaat het prima, ze staat nu in het natuurgebied met bos, gras, koeien, 2 veulens en een oude merrie. Morgen komt er nog een merrie met veulen bij dus ze heeft het heel gezellig. En ze heeft inderdaad een mooie volle bos Lachen

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 15:33

iwayalover schreef:
Ziet er netjes uit! Mooi paard Lachen

Probeer idd zoals je instructrice al zegt je teugels wat korter te pakken. Ik weet dat 't moelijk is. Ik zit zelf ook wel eens in de 'knoop' met mn handen bij mn lichaam. Dan betrap ik mezelf erop dat ik iedere keer weer mijn handen wat naar voren moet schuiven Tong uitsteken

Op die laaste foto ziet het er trouwens wat geforceerder uit vergeleken met de andere foto's. Het bit lijkt wat verder door de mondhoek te komen. Miscommunicatie?
Het valt me trouwens wel op dat hij mooie bespiering heeft. Ziet er goed uit!

Met dat bit op de laatste foto ben ik het eens!!
Maar ik vind het er voor de rest wel netjes uitzien hoor OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 15:37

Leuk! Ook heel gaaf paardje! vind hem netjes lopen!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 20:44

Toffe foto's Cornelie! Ik ben en blijf een fan van Pride
Vind dat je er keurig op zit en dat je 'm lekker aan het sjouwen hebt.
Hoop jullie binnenkort weer IRL te kunnen aanmoedigen [had helaas geen rustige dienst toen je in Hasselt moest rijden...].

Ik vind het trouwens niet gek dat zoveel bokkers Pride voor 'n ZIJ aan zien: moet je 'm maar niet van dat mietjesblauw aandoen! Volgende keer een stoere kleur graag! Clown Ik stem voor PAARS!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 20:59

Haha! mijn andere setjes zijn: donkerblauw/zwart, aubergine/vanille, champagne, donkerbruin en voor de endurance oranje/blauw Haha!

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:05

Wat een leuk paardje!! Lekker rond en stevig, ik vind alleen die staartzak niet "je van het" lijkt me pijnlijk als hij vliegen weg wil jagen ~~}> Haha!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 07:06

Daarom heeft hij hem in de zomermaanden ook niet aan. Pas als de dekentijd begint gaat er een staartzak omheen, ook omdat je dan eens wat vaker slecht weer hebt etc.