Welsh A-tjes @ work(leuke foto's)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:32

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed houd ook maar haar mond Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:40

LovesSaartje schreef:
:x Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed houd ook maar haar mond Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

ik doe met je mee ... Scheve mond:\:\

Bloos!

manonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:41

als ik het eerlijk mag zeggen zijn welsh pony`s over het algemeen vrij sterk................. Bloos en als je iets van 40 kilo weegt dan kan dat echt nog wel................40 kilo is echt niet zo heel zwaar

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:42

ik hou niet mijn mond en sluit me aan bij de anderen. ipv een stang kun je best met een halstertje rijden. jullie zijn veelste groot, en nou wil ik niet penny achtig doen maar vind je dat schuurtje/ kasje met al die stukken hout normaal ? Bloos
sorry hoor.
en een cap... dan ga je toch omdebeurt rijden ofzo ?
genoeg oplossingen.
leuke foto's trouwens uhum. sorry.
ik wou ook mn woordje kwijt

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:59

*is het helemaal eens met Mandy_b_s*

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:00

Ik vind eigenlijk de 1ste neit te groot..
maar 40 cm groter dan de pony klint wel groot..
Maar hoe groot moet je eigenlijk groter zijn als je pony..
als je TE groot bent?
wil ik wel eens weten. .

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:01

oeps vergiste me! Schijnheilig
Ik vind de 2de op die bruine pony niet TE groot

Mirie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:01

ik vind 2,5 jaar ook erg vroeg maar het zijn niet mijn pony'sdus ja dan heb ik er weinig over te zeggen....
maar iemand die ik ken heeft ook haar ponytje op 2,5 jaar ingereden en was ook wel telang en te zwaar en nu is die pony 6of7 jaar en kan ze er dus nooit meer op rijden dus ja...

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:02

Eqfan schreef:
Ik vind eigenlijk de 1ste neit te groot..
maar 40 cm groter dan de pony klint wel groot..
Maar hoe groot moet je eigenlijk groter zijn als je pony..
als je TE groot bent?
wil ik wel eens weten. .

dat ligt er aan, als je pony er last van heeft, vind ik je te groot

[edit] ik heb een verzorgpony, waar ik nu ook te groot voor wordt, daarom ga ik er volgende week tijdens de vakantie een longeersingel voor kopen, dan ga ik er af en toe nog op, maar dan alleen stappen, maar verder ook niet

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:20

moowsy schreef:
Hier een paar foto van mij en NadjaThaBest @ bokt.
Ik wil er even bij vermelden dat ik zonder cap rijdt omdat we maar 1 cap daar hebben, en we tegelijk gingen rijden. De pony waar Denise(NadjaThaBest) op zit is ruim 2,5 en waar ik op zit is 6. Het is mijn eigen risico dus liever geen commentaar daarop.
Ook rijdt ik met het hoofdstel van het tuig(pony loop ook voor de kar). Het andere hoofdstel lag niet bij de pony's dus hebben we het zo opgelost. Ook liever daar geen commentaar over, het is niet ideaal maar we hadden even geen andere oplossing. Wij zijn te groot, dat weten we, maar we zitten de pony's niet in de weg.

nou hier komen ze:
Denise met Thamen's Zipporra
[image]
[image]

Ik met Thamen's Soleil
[image]
even het hoofdstel goed doen Lachen
[image]
even losstappen
[image]
drafje... Haha!
[image]
dus toch lag het zadel scheef, ik dacht al dat het aan mij lag...
[image]
oeh, ik hang een beetje ver naar binnen(waarschijnlijk een volte ofzo)
[image]
hmm, deze foto heeft wel iets..
[image]
galopje..woei ons haar danst Cool
[image]
zo te zien een overgang naar draf
[image]
galopje andere kant...Nee ik zit niet scheef. Schijnheilig
[image]
en uitstappen. Lachen
[image]
ik heb mn hakken wel erg ver uitgedrukt. Scheve mond
[image]
en nog even een foto van Zippora en Thamen's Ostara(3 jaar, zijn we nu ook voorzichtig aan het inrijden, alleen zijn daar geen foto's van)

commentaar op mijn eigen: hakken niet te ver uitdrukken, en tenen niet zo ver naar buiten draaien.

ook het vermelden waard: De foto's zijn gemaakt door Renske, menino @ bokt. Bedankt hoor! Super!

commentaar zou leuk zijn, mits onderbouwd. Lachen

"Sorry? Met 2,5 jaar inrijden? Ik heb medelijden met die pony Scheve mond En dan ook nog door twee tieners? Laat dat toch doen door iemand die er ervaring mee heeft en weet hoe het moet.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:59

moowsy schreef:
Aangezien ze bijna niks weegt vind ik het een ander verhaal...

Hier trouwens nog een, daar is het iets duidelijker te zien.
[image]
bit is alleen een beetje groot...

diegene die erop rijdt heeft haar handen wel heel laag, en weet je wat er kan gebeuren als je je pony te vroeg beleerd? Ik heb het geien bij de wlesh van me buurman nu 4 en al flink doorgezakt.... Het is eigenlijk een soort van kinderarbeid....

longeren, kun je heel speels al vroeg mee beginnen, samen met een andere pony heel af een toe samen beetje spelen in de cirkel enzo en ondertussen speels comandos leren, en vooral ook niet te lang gaan, dit niet doen als je niet weet hoe en wat want voor je erachterkomt dat het niet helemaal goed gaat is het vaak al te laat.
foto's zijn wel leuk geworden

[/img]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:10

Cadish schreef:
"Sorry? Met 2,5 jaar inrijden? Ik heb medelijden met die pony Scheve mond En dan ook nog door twee tieners? Laat dat toch doen door iemand die er ervaring mee heeft en weet hoe het moet.

jij bent nog beter als de rest Haha! dus eigenlijk moet er een ouder volwassene opzitten Haha! want die heeft meer ervaring Haha! Haha! Haha! de eigenaar die opdracht heeft gegeven hem in te rijden lijkt mij toch echt wel oud en verstandig genoeg om te bepalen wat goed voor ze is....En bovendien heeft zij volgens mij echt wel ervaring genoeg hoor!

verder vindt ik alle reacties nogal overdreven...2/3 van de jonge paarden die ik ken (ik geef toe dat zijn er niet zo heel veel) zijn in gereden op hun 2e

en verder vind ik het niet normaal dat de TS al tot 3x toe heeft gezegd dat het is overgekomen erg nuttig om dan er nog even een schepje bovenop te doen alleen om even te laten zien dat jij wel weet hoe het moet, en jij er zoveeel verstand van hebt...Reageer dan lekker niet dan kan er in het topic plaats overblijven voor nuttigere reacties!

*bom barst*

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:22

LuvdaTossa schreef:
Hier nog iemand Lips are sealed

En hier ook nog iemand Scheve mond.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:24

De reden dat iedereen er over doorzaagt komt waarschijnlijk omdat TS zich er niks van aantrekt.

Zelf heb ik mijn mening al eerder in dit topic gegeven en het lijkt mij nogal duidelijk, dus ik ga er ook niet over verder, dat heeft toch geen zin

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:36

een dier van 2,5 jaar oud en jullie zitten er al met je te grote kont op?????
( ik bedoel hiermee dat je te groot bent)

niet te geloven!

( ja ik weet dat jullie al veel van deze reacties gehad hebben, maar dit is gewoon niet normaal hoe jullie met de dieren omgaan)

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:42

mizsz_gino schreef:
oowkay.....hier een andere reactie dan.....ik vind dat je beter niet kan rijden dan met dat hoofstel van de kar om. er hangt een stang in en dat is egt niet nodig met het rijden....kan je beter met halster rijden of niet...en ik zeg er toch maar bij dat 2,5 te jong is...zeker bij kleinere ponies omdat die echt de tijd nodig hebben om uit te groeien. en dan mag de eigenaar dat niet vinden maar ik zouw ze dan echt niet gaan rijden

helemaal mee eens! Sorry voor de topicstarter, maar rijden met een stang op een 2,5 jarige pony vind ik NIET kunnen, eender wat de eigenaresse er van denkt!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:44

Ok, weet iemand nog iets anders om te zeggen? want dit is al bladzijde 3, en nog steeds gaat het door over de lengte van ze, en dat 2.5 jaar te jong is om er een rondje mee te stappen. Nu weten we het wel, het zijn zware dierenmishandelaars, die arme pony's, dat ze zo hard moeten werken (beetje stappen) en dat haar benen er iets onderuit komen (oei, ooit naar Ijslanders gekeken die bereden worden? ).

Dus bij deze, en ik hoop van harte dat anderen ook mijn voorbeeld volgen, en gaan ophouden door dingen 3 pagina's lang te herhalen:

Leuke pony's, vooral dat grijze pony'tje is erg lief Lachen

quappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:47

NadjaThaBest schreef:
ten tweede we rijden nog niet op die 2.5 alleen een beetje stappen dat is het enige

hoop dan maar voor de pony dat er geen blijvende rugklachten uit komen, ondanks dat de eigenaaresse de paarden al dr hele leven heeft vind ik het toch onverstandig hoor...
kijk het blijft haar keuze, maar dat het al dr hele leven haar ponys zijn vind ik een slap argument.

maar okay Lachen fijn dat jullie plezier hebben
verder heb ik wienig te zeuren Tong uitsteken ja je hakken, maar dat merkte je zelf al op Knipoog

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 20:50

LovesSaartje schreef:
:x Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed houd ook maar haar mond Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Kben benieuwd waarom je dan reageerd....
Ik vind het eigenlijk wel lollig om te zien dat de meeste van die onnuttige reacties van mensen komen die nog jonger zijn dan wij. Ze weten het blijkbaar veel beter. Lachen We hebben het nu wel genoeg gehoord denk ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:50

soesita schreef:
:j helemaal mee eens! Sorry voor de topicstarter, maar rijden met een stang op een 2,5 jarige pony vind ik NIET kunnen, eender wat de eigenaresse er van denkt!

en jij denkt ook echt dat ze met een 2,5 jarig op stang rijden...Leees eerst het topic eens goed, ipv alleen de reacties

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:52

Ik kan het niet laten hier even een reactie op te geven.. Bloos

Jullie zijn mss niet te zwaar, maar de reden dat hun ruggetjes doorzakken wanneer jullie er op zitten lijkt mij eerder omdat hun ruggetjes nog niet sterk genoeg zijn!! Pony's kunnen er soms misschien wel sterk uit zien, maar ik weet echt wel zeker dat ze er nog niet klaar voor zijn hoor
Net als iemand hier boven al zei: Dit is een zo'n beetje kinder arbeid..
En een vraagje, waarom zit je op de 16e foto ( als xtra geplaatst ) zo ongelovelijk met je handen omlaag en hem in zn mond te trekken Verdrietig of zie ik dit verkeerd!? Bloos!
Ik snap natuurlijk ook wel dat jullie best goede personen zijn om die beestjes in te rijden, maar doe het dan wel op de juiste manier, en op de juiste leeftijd! Scheve mond

Nu genoeg commentaar, Bloos nog veel plezier met jullie pony's, en ook ik hoop dat ze geen rugklachten heeft over een half jaartje..!

Groetjes Debbie

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:52

Lips are sealed Mijn mening weten jullie...

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 20:52

mandy_b_s schreef:
ik hou niet mijn mond en sluit me aan bij de anderen. ipv een stang kun je best met een halstertje rijden. jullie zijn veelste groot, en nou wil ik niet penny achtig doen maar vind je dat schuurtje/ kasje met al die stukken hout normaal ? Bloos
sorry hoor.
en een cap... dan ga je toch omdebeurt rijden ofzo ?
genoeg oplossingen.
leuke foto's trouwens uhum. sorry.
ik wou ook mn woordje kwijt

Je knet de pony niet, dus je weet niet of we met een halstertje kunnen rijden, wat maakt het uit met wat voor een hoofdstel wij rijden Lachen
Of ik het normaal vind...Nouja je hoort mij niet klagen.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 20:54

Lisa_Melody schreef:
:x Mijn mening weten jullie...

Blijkbaar....

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 20:55

dressagelady schreef:
Ik kan het niet laten hier even een reactie op te geven.. Bloos

En een vraagje, waarom zit je op de 16e foto ( als xtra geplaatst ) zo ongelovelijk met je handen omlaag en hem in zn mond te trekken Verdrietig of zie ik dit verkeerd!? Bloos!
Groetjes Debbie

Dat ben ik niet. Knipoog