houd ook maar haar mond
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eqfan schreef:Ik vind eigenlijk de 1ste neit te groot..
maar 40 cm groter dan de pony klint wel groot..
Maar hoe groot moet je eigenlijk groter zijn als je pony..
als je TE groot bent?
wil ik wel eens weten. .
moowsy schreef:Hier een paar foto van mij en NadjaThaBest @ bokt.
Ik wil er even bij vermelden dat ik zonder cap rijdt omdat we maar 1 cap daar hebben, en we tegelijk gingen rijden. De pony waar Denise(NadjaThaBest) op zit is ruim 2,5 en waar ik op zit is 6. Het is mijn eigen risico dus liever geen commentaar daarop.
Ook rijdt ik met het hoofdstel van het tuig(pony loop ook voor de kar). Het andere hoofdstel lag niet bij de pony's dus hebben we het zo opgelost. Ook liever daar geen commentaar over, het is niet ideaal maar we hadden even geen andere oplossing. Wij zijn te groot, dat weten we, maar we zitten de pony's niet in de weg.
nou hier komen ze:
Denise met Thamen's Zipporra
[image]
[image]
Ik met Thamen's Soleil
[image]
even het hoofdstel goed doen![]()
[image]
even losstappen
[image]
drafje...![]()
[image]
dus toch lag het zadel scheef, ik dacht al dat het aan mij lag...
[image]
oeh, ik hang een beetje ver naar binnen(waarschijnlijk een volte ofzo)
[image]
hmm, deze foto heeft wel iets..
[image]
galopje..woei ons haar danst![]()
[image]
zo te zien een overgang naar draf
[image]
galopje andere kant...Nee ik zit niet scheef.![]()
[image]
en uitstappen.![]()
[image]
ik heb mn hakken wel erg ver uitgedrukt.![]()
[image]
en nog even een foto van Zippora en Thamen's Ostara(3 jaar, zijn we nu ook voorzichtig aan het inrijden, alleen zijn daar geen foto's van)
commentaar op mijn eigen: hakken niet te ver uitdrukken, en tenen niet zo ver naar buiten draaien.
ook het vermelden waard: De foto's zijn gemaakt door Renske, menino @ bokt. Bedankt hoor! Super!
commentaar zou leuk zijn, mits onderbouwd.
En dan ook nog door twee tieners? Laat dat toch doen door iemand die er ervaring mee heeft en weet hoe het moet. moowsy schreef:Aangezien ze bijna niks weegt vind ik het een ander verhaal...
Hier trouwens nog een, daar is het iets duidelijker te zien.
[image]
bit is alleen een beetje groot...
Cadish schreef:"Sorry? Met 2,5 jaar inrijden? Ik heb medelijden met die ponyEn dan ook nog door twee tieners? Laat dat toch doen door iemand die er ervaring mee heeft en weet hoe het moet.
dus eigenlijk moet er een ouder volwassene opzitten
want die heeft meer ervaring
de eigenaar die opdracht heeft gegeven hem in te rijden lijkt mij toch echt wel oud en verstandig genoeg om te bepalen wat goed voor ze is....En bovendien heeft zij volgens mij echt wel ervaring genoeg hoor!
mizsz_gino schreef:oowkay.....hier een andere reactie dan.....ik vind dat je beter niet kan rijden dan met dat hoofstel van de kar om. er hangt een stang in en dat is egt niet nodig met het rijden....kan je beter met halster rijden of niet...en ik zeg er toch maar bij dat 2,5 te jong is...zeker bij kleinere ponies omdat die echt de tijd nodig hebben om uit te groeien. en dan mag de eigenaar dat niet vinden maar ik zouw ze dan echt niet gaan rijden
helemaal mee eens! Sorry voor de topicstarter, maar rijden met een stang op een 2,5 jarige pony vind ik NIET kunnen, eender wat de eigenaresse er van denkt! 
NadjaThaBest schreef:ten tweede we rijden nog niet op die 2.5 alleen een beetje stappen dat is het enige
hoop dan maar voor de pony dat er geen blijvende rugklachten uit komen, ondanks dat de eigenaaresse de paarden al dr hele leven heeft vind ik het toch onverstandig hoor...
fijn dat jullie plezier hebben
ja je hakken, maar dat merkte je zelf al op
of zie ik dit verkeerd!?
nog veel plezier met jullie pony's, en ook ik hoop dat ze geen rugklachten heeft over een half jaartje..!mandy_b_s schreef:ik hou niet mijn mond en sluit me aan bij de anderen. ipv een stang kun je best met een halstertje rijden. jullie zijn veelste groot, en nou wil ik niet penny achtig doen maar vind je dat schuurtje/ kasje met al die stukken hout normaal ?![]()
sorry hoor.
en een cap... dan ga je toch omdebeurt rijden ofzo ?
genoeg oplossingen.
leuke foto's trouwens uhum. sorry.
ik wou ook mn woordje kwijt