Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Britty schreef:Pin mij er niet op vast, maar als je echt wedstrijdn gaat rijden moet je nog maar eens navragen of dat wel met een rubberen bit mag, ook al is het een trensje. Staat mij iets van bij dat dat niet toegestaan is. Maar nogmaals: ik weet t niet zeker!
En ik wil echt niet zeiken over welk bit je gebruikt, maar als het idd niet mag, kan je haar beter nu al aan een ander bit laten wennen, ipv 1 week voor de wedstrijd.
En ik zou voor 2004 geen kaart meer vragen, zonde van je geld. Kan je beter eens HC starten in 2004 en voor 2005 een kaart vragen. Maar das ook maar een tip he...
ik koop geen kaart want het is geeen officiele wedstrijd,dus ik stART OOK NOG NIET ECHT patsur schreef:ik vind het er ongecontroleerd er onvriendelijk uitzien. sorry voor mijn mening, maar de pony is constant tegen de hand. Jij zit er ook niet heel netjes op. Neem een keertje privéles, en ga niet zomaar een B proefje starten, daar ben je nog niet aan toe, teminste zo ziet het er op de foto's uit!