amigo@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 23:11

het is ook niet zo'n heel groot probleem...

Maar waarom wil je dit nou? dat snap ik niet. een iets grotere pony is voro jou gewoon veeeeeel leuker, en die zijn echt niet duurder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 23:14

Vind je dat je niet te groot bent Verward:?

Ach ja, het lijkt alleen maar zo Scheve mond

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 23:17

Buiten dat het een geweldig leuke pony is om te zien.

Maar als je zelf nou eens kritisch naar de foto's kijkt en dan iemand anders zijn gezicht (mag ook de mijne zijn) erop plakt. Wat zie je dan???

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 23:18

natuurlijk denk ik er vaak over na om hem te verkopen.. heb vaak genoeg op het punt gestaan.. van ja.. en nu is het genoeg.. maar ik kan het niet.. je weet nooit wat er met hem gebeurt !!

al vind ik nouw iemand die aan mijn eisen voldoet en waar hij tot ze dood aan toe kan blijven staan..
heb veel contact gehad en leuke paarden gezien !! maar ik kan het gewoon niet !

daarom heb ik besloten te gaan mennen.. omdat ik dat ook erg leuk vind ! hoop dat je een beetje mij gevoel snapt !!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 23:20

Mennen is goed, rijden is niet goed......... Haha! Haha! Haha! Haha!

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 23:21

en dat wil ik nouw gaan doen ! gelukkig heb ik hele lieve mensjes op stal wie's paarden ik af en toe kan rijden !!

voorloopig hou ik het nog bij wandelen !!

rowan17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:30

amigootje schreef:
in hoofddorp is dat !! bij de leeuw ! welk paardje was dat ?

Bij een tinkermerrie... bont, maar met heel weinig zwart. Van een moeder en dochter geloof ik.

Wilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 12:48

Ik vind je ook egt te groot maar alleen voor recreatie ist niet erg\

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 12:52

Wilke schreef:
Ik vind je ook egt te groot maar alleen voor recreatie ist niet erg\

of je wedstrijden rijdt of recreatief, dat maakt niet veel uit hoor :S

meid als ik jou was, zou ik starten met mennen en er niet meer op gaan zitten Lachen dat is niet banketstaaf bedoeld maar het geeft gewoon geen fijn en ontspannen beeld Lachen

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 12:59

flirtvogel schreef:
of je wedstrijden rijdt of recreatief, dat maakt niet veel uit hoor :S

meid als ik jou was, zou ik starten met mennen en er niet meer op gaan zitten Lachen dat is niet banketstaaflig bedoeld maar het geeft gewoon geen fijn en ontspannen beeld Lachen

banketstaafig ?? haha.. was betekend dat ? (heb dat woord wel vaker gezien in een topic..)

DarwinLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:39

Het is een mooi beesje!! dat moet ik toegeven!! maar het plaatje in het algemeen!! nee niej echt mooi.. ik zou toch echt gaan kijken naar een groter beestje als ik jou was.. jij denkt nu wel dat je pony jou kan houden maar verkijk je der niet op hoor want de pony van me vriendin is ook door de benen gezakt om de zelfde redenen en ik denk niet dat jij wil dat dat met je pony gebeurt of wel?? Verward

Anoniem333

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 21:34

wat een gezeur allemaal! amigo doet alles voor danielle maar laat wel heel duidelijk merken wat hij wel en niet wil. het is het beste paar dat ik ken, ze weten precies van elkaar wat ze aankunnen.
lekker blijven rijden hoor daan, doe je beugels maar wat korter, ga maar wat krommer zitten dan is er geen enkel probleem meer :p nee mensen wat een onzin! welshpony's zijn best wel heel erg sterk!
nou ja je kan iig nu ook mijn paardje rijden, rijdt je wel soms wat groter voor de verandering, maar ik zou hem ook blijven rijden hij heeft er zichtbaar veel plezier in!!! (en dan leidt ik niet af uit foto's, ik ken amigo nu al een jaar!! en heb er zelf ook op gereden! )

kus suuz

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 23:11

suuzjeflipje schreef:
doe je beugels maar wat korter, ga maar wat krommer zitten dan is er geen enkel probleem meer

onee? *LOL*

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 23:35

suuzjeflipje schreef:
wat een gezeur allemaal! amigo doet alles voor danielle maar laat wel heel duidelijk merken wat hij wel en niet wil. het is het beste paar dat ik ken, ze weten precies van elkaar wat ze aankunnen.
lekker blijven rijden hoor daan, doe je beugels maar wat korter, ga maar wat krommer zitten dan is er geen enkel probleem meer :p nee mensen wat een onzin! welshpony's zijn best wel heel erg sterk!
nou ja je kan iig nu ook mijn paardje rijden, rijdt je wel soms wat groter voor de verandering, maar ik zou hem ook blijven rijden hij heeft er zichtbaar veel plezier in!!! (en dan leidt ik niet af uit foto's, ik ken amigo nu al een jaar!! en heb er zelf ook op gereden! )

kus suuz

Nieuw account? >;)

Citaat:
lekker blijven rijden hoor daan, doe je beugels maar wat korter, ga maar wat krommer zitten dan is er geen enkel probleem meer

*LOL* maar dan krijgt zij weer juist last van haar rug Verward

Anoniem333

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 09:02

nee dat was ook nogal sarcastisch bedoeld Tong uitsteken vandaar.
en ik ben idd een nieuw boktje dus bij deze aangenaam Lachen

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 18:13

het niveau is ook weer lekker laag he ik vind het knap hoe jullie vn een moment-opname kunnen zien dat Amgo last heeft van haar, ik vind het knap dat jullie kunnen zien dat zij te zwaar is voor hem. ik vind het nog knapper dat jullie weten dat het dier niet gelukkig is, maar klopt dat? nee absoluut niet. ik ken haar van Zadelkamer, waar ze niet zo lopen te zeuren over haar en amigo, waar het niveau niet zo laag daalt als iedereen weer eens gelijk moet hebben. en Dees, als jij wist wat ze allemaal voor Amigo heeft gedaan om hem te genezen, hoeveel hij voor haar betekent dan snap jij wel dat ze hem heus niet zomaar zou verkopen, zou afbeulen en laten werken wat hij niet aankan!!!!!!!!!

sorry dat ik even zo heftig reageer, maar ik kan me soms zo ergeren aan reacties, 20 keer wordt het zelfde gezegd en waarom? als je zonodig kritiek wil geven doe dat dan in je eigen woorden en kijk eens verder dan wat je zelf wilt zien Boos! Boos! Boos!

ff on-topic, zoals bij zadelkamer, super pony om te zien Lovers en laat ze hier maar kletsen, jij kent je pony het best en weet wat hij wel en niet kan Ach gut

fresanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 18:46

ben ik helemaal met Christi eens!!

Meligemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 18:56

geen mooi beeld .

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 19:58

Ik vind het echt een hele mooie pony! Heb je nog meer foto's? (evt. via PB? Ik kom niet zo vaak op bokt namelijk ... Knipoog )

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 20:21

Christi schreef:
het niveau is ook weer lekker laag he ..... en [naam verwijderd], als jij wist wat ze allemaal voor Amigo heeft gedaan om hem te genezen, hoeveel hij voor haar betekent dan snap jij wel dat ze hem heus niet zomaar zou verkopen, zou afbeulen en laten werken wat hij niet aankan!!!!!!!!!

Penny.
Jouw reactie verraadt dat je ofwel van jonge leeftijd bent, ofwel van lager opleidingsniveau.
Wat jij iig niet onder ogen wil zien is dat a. de amazone werkelijk te groot is voor deze pony (en ik geloof dat zelfs de TS dat inmiddels inziet) en b. deze pony zich zichtbaar op de foto alleen al vastzet in rug en houding om de amazone te dragen.

Paardensport is een hele harde sport, en je verstand gebruiken terwijl het je hart verscheurt, is zeker hard. Maar toch is het zaak je verstand te doen spreken.
Ik weet zeker dat zowel amazone als pony simpelweg veel gelukkiger zijn als de pony passend werk gaat krijgen naar zijn eigen lichaamsgewicht en omvang, en de amazone als zij een groter rijdier zou kunnen vinden.
En als dat betekent dat de amazone daarom afscheid moet nemen van haar te kleine rijpony, dan is dat hard, maar wel de juiste keuze. Altijd maar willen blijven houden ten koste van van alles, is vaak helemaal niet de juiste keuze.

Amazone had wellicht beter helemaal niet aan deze pony kunnen beginnen, waarom ze dat gedaan heeft is verder niet meer van belang. Als de topicstartster zich echter wil toeleggen op het mennen, dan kan ze nog vele jaren plezier hebben van deze pony. Ze kan er gewoon beter niet meer op gaan rijden. Als Amigo inderdaad oprecht zoveel voor haar betekent, zal het niet rijden verder geen enkele moeite meer kosten. Knipoog

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 20:40

Ik vind haar ook te groot..
Maar dat is voor haar heel moeilijk onder ogen te zien..
Want je moet stoppen .. terwijl je dat helemaal niet wilt..
Ik snap dat het heel moeilijk is om heletijd te horen van
Je bent te groot
koop een nieuwe pony
Okej..Je bent te groot
Maar dat is egt moeilijk om heletijd te horen.
ze gaat toch al beginnen met mennen!
dus ze probeert alleen een oplossing te vinden.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 20:45

Ik ben het eens met Dees, en een pony verkopen is als je het goed doet geen ramp.

Heb mijn pony 5jr geleden verkocht en hij gaat nu Z-springen starten. Ik kon dit niet omdat ik te groot was. Geef dat beesje de kans om hem verder te laten komen met een mindere ruiter.

Ik heb toch ook nog steeds contact met de eigenaar?

Ziet het beeld er echt zo gezond uit?!?!?!?! Als je eerlijk bent tegen jezelf: NEE!

En als dat beesje het zo leuk vind om te rijden, laat dat dan doen en verkoop hem of
zoek een verzorgster die hem rijd!!!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 20:53

Dees schreef:
Paardensport is een hele harde sport, en je verstand gebruiken terwijl het je hart verscheurt, is zeker hard.

Schitterend haha
nee serieus, ik hoop dat de TS Dees' woorden op zn minst in overweging neemt!

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 23:21

okeej... nog 1 keer.. ik weet dat ik te groot ben..

en ik heb toch gezegd dat ik wel gaan mennen..
en dan mag ik lekker penny zijn, en meschien een laag nivo hebben...
maar vind het erg raar dat je het er bij haalt !!! dat vind ik pas laag !
maar goed..

ik denk dat alle paarden en pony's (bijna) als er iemand voor het eerst op je rug zit, niet ontspannen en prima,perfect loopt !!

en dat jullie nu al zo'n tijd herhalen dat ik te groot ben.. dat weet ik zelf, en dat is als het twee keer is gezegd ook wel voldoende !

sorry dat ik het zeg, maar wat een rare mensen hier op bokt zeg !

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 23:26

wat dees zei. ben k t mee eens!
je bent te groot. en de pony kijkt zuur.
wat je zei over t tweede zadel ben ik t niet mee eens Bloos dat ligt eigenlijk ongeveer tzelfde als t eerste Verward misschien iets korter maar...

sorry alst al 1000x gezegd is Lachen
leuk ponytje wel!