Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wilke schreef:Ik vind je ook egt te groot maar alleen voor recreatie ist niet erg\
dat is niet banketstaaf bedoeld maar het geeft gewoon geen fijn en ontspannen beeld
flirtvogel schreef:of je wedstrijden rijdt of recreatief, dat maakt niet veel uit hoor :S
meid als ik jou was, zou ik starten met mennen en er niet meer op gaan zittendat is niet banketstaaflig bedoeld maar het geeft gewoon geen fijn en ontspannen beeld
maar het plaatje in het algemeen!! nee
niej echt mooi.. ik zou toch echt gaan kijken naar een groter beestje als ik jou was.. jij denkt nu wel dat je pony jou kan houden maar verkijk je der niet op hoor want de pony van me vriendin is ook door de benen gezakt om de zelfde redenen en ik denk niet dat jij wil dat dat met je pony gebeurt of wel??
suuzjeflipje schreef:wat een gezeur allemaal! amigo doet alles voor danielle maar laat wel heel duidelijk merken wat hij wel en niet wil. het is het beste paar dat ik ken, ze weten precies van elkaar wat ze aankunnen.
lekker blijven rijden hoor daan, doe je beugels maar wat korter, ga maar wat krommer zitten dan is er geen enkel probleem meer :p nee mensen wat een onzin! welshpony's zijn best wel heel erg sterk!
nou ja je kan iig nu ook mijn paardje rijden, rijdt je wel soms wat groter voor de verandering, maar ik zou hem ook blijven rijden hij heeft er zichtbaar veel plezier in!!! (en dan leidt ik niet af uit foto's, ik ken amigo nu al een jaar!! en heb er zelf ook op gereden! )
kus suuz
Citaat:lekker blijven rijden hoor daan, doe je beugels maar wat korter, ga maar wat krommer zitten dan is er geen enkel probleem meer
maar dan krijgt zij weer juist last van haar rug
ik vind het knap hoe jullie vn een moment-opname kunnen zien dat Amgo last heeft van haar, ik vind het knap dat jullie kunnen zien dat zij te zwaar is voor hem. ik vind het nog knapper dat jullie weten dat het dier niet gelukkig is, maar klopt dat?
nee absoluut niet. ik ken haar van Zadelkamer, waar ze niet zo lopen te zeuren over haar en amigo, waar het niveau niet zo laag daalt als iedereen weer eens gelijk moet hebben. en Dees, als jij wist wat ze allemaal voor Amigo heeft gedaan om hem te genezen, hoeveel hij voor haar betekent dan snap jij wel dat ze hem heus niet zomaar zou verkopen, zou afbeulen en laten werken wat hij niet aankan!!!!!!!!!
en laat ze hier maar kletsen, jij kent je pony het best en weet wat hij wel en niet kan
Christi schreef:het niveau is ook weer lekker laag he..... en [naam verwijderd], als jij wist wat ze allemaal voor Amigo heeft gedaan om hem te genezen, hoeveel hij voor haar betekent dan snap jij wel dat ze hem heus niet zomaar zou verkopen, zou afbeulen en laten werken wat hij niet aankan!!!!!!!!!
dat weet ik zelf, en dat is als het twee keer is gezegd ook wel voldoende !