Ik bedoelde het hier goed, ook wel eens niet

Het voordeel van le sis dat je het gelijk goed leert, en geen foute dingen later hoeft af te leren

Succes ermee!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pimlover schreef:Ha mensen! Ik wilde even mijn excuus aanbieden aan miss petit..je bedoelde het goed, net zoals iedereen hier op bokt..
We moeten geen ruzie maken en gewoon bokt gezellie houden, dus ik hou verder me mond en ga springles nemen..![]()
Bedankt voor jullie commentaar we zullen het onthouden!
LaFunkyJazz schreef:ik heb geen commentaar over het veulen laten springe, fokkers die springpaarden fokken laten de veulens ookal vroeg srpingen, en daar komen toch ook goede paarden uit?
voorderest qua rijden, ben ik het eens met mannonnetjoe
staljaim schreef:Vind het super dat je fries zo kan springen, ze heeft echt een goede techniek! en al dat negatieve commentaar over je veulen, mijn paard sprong als veulen al over de bak heen achter moeder aan (1.30m) later ging hij in het land voor de lol over alle hekken, ook als hij vond dat het gras daar groener was, als ik riep dan kwam hij aanrennen en sprong over 2 hekken omdat dat sneller was dan omlopen! enne hij springt nog steeds super en keiharde benen.
dus je ziet het als ze het niet willen doen ze het ook niet, en wat je zegt in de wei springen ze ook en maken slidingstops..
veel succes

staljaim schreef:zoals ik op de foto's kon zien had ze een mooi voorbeen, en ik ben geen beginner in de sport of fok, maar als jij zelf zo negatief erover bent, waarom wil je dan dat mensen reageren????
jammer
ilufprincess schreef:ik vind hé...
iedereen die hier 10X de zelfde comentaar schrijft(waar ik dus zot van word!!)
eens zelf springfoto's van zichzelf op bokt moet zetten...![]()
dan kunnen we ze eens keuren

Miss_Petit schreef:* Ongelijk voorbeen, vouwt zn voorbenen niet mooi weg.
* Ongelijk achterbeen, zet dus niet gelijkmatig af.
* Heeft moeite met afstanden in schatten, dan te vroeg, dan te laat af.
* Heeft moeite met de juiste hoofd-hals houding.
Maar het belangrijkste is dat ze er plezier inhebben![]()
Je kan beter een paard hebben die alles op karakter springt, als een met een superrrrrr techniek die geen hindernis wil springen

Iedereen heeft het commentaar al gegeven over wat je benen betreft. En een veulen bewust laten springen op deze leeftijd lijkt me niet goed voor de groei. Tuurlijk paarden in het wild die moeten ook over bomen heen, dan zal een veulen heus ook wel een sprongetje maken.. Maar wacht daar maar lekker mee. Dat een fries al zo leuk kan springen is al een opsteker dus laat dat veulentje maar lekker dartelen in de wei
Renee_vd schreef:leuk beessie !!
en ik denk dat als er een boomstronk in de wei ligt en het veulen daar net overheen moet, springt ie daar toch ook overheen?
tis maar een voorbeeld maar maakt toch niks uit een keertje?
leuke beessies !!!