Guusje de Z2 fjord!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:38

goh dat ziet er een stuk meer ontspannen uit als de vorige keer dat ik hem zag.. veel beter!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:43

Ik vind het toch niet zo mooi fjorden in de hoger dressuur maar wel gaaf dat ze zo ver is gekomen met hem *LOL*

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:55

Moet zeggen dat ik dit beeld van hun veel beter eruit vind zien dan eerdere beelden, foto blijft gewoon een moment opname.
Rodblakke is mijn minst-favoriete fjordenkleur, geef mij er maar zoeen als taco!
(hoewel tegen guus zou ik gee nee zeggen hoor Tong uitsteken)

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 20:30

woooooooow Bloos!

Super coole fjord..
Is dat jou fjord..?
Heel erg mooi
Ik ben ergelijk fan van Haha! Bloos! Bloos! Bloos!

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 20:42

wouww wat een mooie fjord
en knap de Z!!! Haha!
die manen zijn egt zo gaaf heh Vingers aflikken
mijn ex pony{fjord}had ook zulke gafe blonde manen egt geweldig

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 22:58

*LOL* Wat een te gek beest!!!

luna_cockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 23:02

liza van loon schreef:
Ik vind het toch niet zo mooi fjorden in de hoger dressuur

Blond Waarom is een fjord minder mooi in de hogere dressuur dan een ander paard..... Scheve mond

Mooie foto's zeg....Lachen
Lijkt wel een beetje op Luna, met die rooie streep.
Zal Luna ook ooit zo gaan lopen..... *LOL*
*droomt verder..... Schijnheilig )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 07:51

Eerlijk gezegt ben ik alles behalve onder de indruk van Jolanda. Op deze foto's ziet het er (GELUKKIG!!!) rustig uit. Maar ik heb haar een paar keer zien rijden dat je echt medelijden met het beest krijgt hoor. Je wilt het commentaar aan de kant dan ook echt niet horen.

Ze denkt het allemaal wel even te maken, maar helaas heb je ook te maken met een levend wezen, en daar houdt ze (naar mijn mening) te weinig rekening mee.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 08:21

Het blijft een knapperd he Kwijl

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 08:40

Sorane"]
Eerlijk gezegt ben ik alles behalve onder de indruk van Jolanda. Op deze foto's ziet het er (GELUKKIG!!!) rustig uit. Maar ik heb haar een paar keer zien rijden dat je echt medelijden met het beest krijgt hoor. Je wilt het commentaar aan de kant dan ook echt niet horen.
[/quote]
Guus kan soms echt super heftig zijn en ik kan me goed voorstellen dat Jo hem soms iets harder moet corrigeren.
Ik zou ook geen zin hebben om met mijn snufferd in het zand te belanden..

[quote="Sorane schreef:
Ze denkt het allemaal wel even te maken, maar helaas heb je ook te maken met een levend wezen, en daar houdt ze (naar mijn mening) te weinig rekening mee.

Ik geloof dat ze het al aardig gemaakt heeft.
Z kampioen wordt je echt niet zomaar Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 08:46

Taaclover schreef:
Ik geloof dat ze het al aardig gemaakt heeft.
Z kampioen wordt je echt niet zomaar Knipoog

Dat is waar ja, maar ze denkt dat ze het verder allemaal wel kan en gemaakt heeft. En dat is niet zo.

Ze zegt op haar website dat ze het liefst zonder hulpmiddelen rijdt, nou die spiezen aan haar laars vind ik toch behoorlijke hulpmiddelen. Ik heb haar dat paard soms aan die dingen zien reigen niet normaal.

Er is ook een verschil tussen een paard met temperament en een paard waar je geen controle over hebt. En zij heeft in veel gevallen niet genoeg controlle over het paard. In plaats van de oorzaak te zoeken, grijpt ze naar hulpmiddelen. Dat vind ik jammer.
Ik zou het knap vinden als ze dat paard inderdaad zonder hulpmiddelen kan laten lopen zoals ze beweerd dat ze dat kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 08:55

ik heb dezelfde pony als guus
ik keek altijd erg tegen dat meisje op omdat ze zo ver gekomen was met zon koudbloed, die van mij is echt een doedelzak vergeleken met guus
maar nu ik dit soort verhalen hoor ga ik er toch anders over denken

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 09:59

Nou, ik heb haar ook irl mogen bewonderen, en toen ging het echt super. Guus heeft idd zijn momenten soms niet, maar het is me nog geen bink van een fjord hey! Ik heb wel bewondering voor haar, denk dat er meerderen zijn die dit met hun fjord zouden willen bereiken Lachen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 12:25

Sorane schreef:

hier sluit ik me volledig bij aan. Ik heb Guusje vorig jaar zien optreden en dat was echt heel onsympathiek!
Taaclover, een fris paard kan ik begrijpen, hem onder met je sporen vooruit trappen (en niet te flauw) en voor in zijn bek hangen met s&t dus niet. Overigens zien deze foto's er heel wat beter uit.

En ik wil graag een keer bewijs zien van dat Z kampioenschap, de enige resultaten die ik heb kunnen vinden, waren bedroevend.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 12:32

Wat ik hier zie, ziet er goed uit Lachen

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 12:32

ik heb haar de laatste tijd niet meer gezien, het is nu 1,5 jaar geleden dat ik haar voor het laatst heb gezien. Ik heb van meerderen wel gehoord dat ze nu minder sympathiek is, maar eerst zien, en dan geloven Lachen.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 12:35

Lielle schreef:

En ik wil graag een keer bewijs zien van dat Z kampioenschap, de enige resultaten die ik heb kunnen vinden, waren bedroevend.

Op haar site staan foto´s daarvan.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 12:36

ik ga even kijken.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 12:43

ik zie alleen foto's waarin ze een strik en beker krijgt. Kampioen in het wat en waar wordt niet genoemd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 12:44

Taaclover schreef:
Op haar site staan foto´s daarvan.

Maar wie zegt mij dat dat foto's van dat kampioenschap zijn?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 13:00

Sorane schreef:
Maar wie zegt mij dat dat foto's van dat kampioenschap zijn?

Aan de kleur van het lint Haha!
Afbeelding

Overigens begint haar site hiermee.
Geloof niet dat iemand dat uit zijn duim zuigt Verward

Citaat:
'Het oprichten van "GuusjesFanclub" online begon eigenlijk als een bedankje: Iedereen vond het zo uniek dat een fjord Z2 dressuurkampioen werd en ik kreeg daar zo veel leuke reacties op dat ik besloot een fanclub voor mijn fjord 'Guusje' op te richten. En zeg nou zelf, hij verdiend het (elke hardwerkende pony verdiend een fanclub toch?).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 13:04

Ik zie op dat lint nergens staan dat het om een Z2 kampioenschap gaat.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 13:05

Taaclover schreef:
Overigens begint haar site hiermee.
Geloof niet dat iemand dat uit zijn duim zuigt Verward

Citaat:
'Het oprichten van "GuusjesFanclub" online begon eigenlijk als een bedankje: Iedereen vond het zo uniek dat een fjord Z2 dressuurkampioen werd en ik kreeg daar zo veel leuke reacties op dat ik besloot een fanclub voor mijn fjord 'Guusje' op te richten. En zeg nou zelf, hij verdiend het (elke hardwerkende pony verdiend een fanclub toch?).

oh jawel. Ik heb zoveel voorbeelden gezien van dingen die uit de duim gezogen werden (zowel hier als IRL) dan ik niets meer voetstoots aanneem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 13:09

Lielle schreef:
oh jawel. Ik heb zoveel voorbeelden gezien van dingen die uit de duim gezogen werden (zowel hier als IRL) dan ik niets meer voetstoots aanneem.

Zo denk ik er dus ook over.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 13:19

Oke, als jullie Jolanda zo laag bij de grond willen houden doe dat gerust
Het gaat hier immers om de foto´s van Guus en daar is niets op aan te merken Haha!