Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sorane"]
Eerlijk gezegt ben ik alles behalve onder de indruk van Jolanda. Op deze foto's ziet het er (GELUKKIG!!!) rustig uit. Maar ik heb haar een paar keer zien rijden dat je echt medelijden met het beest krijgt hoor. Je wilt het commentaar aan de kant dan ook echt niet horen.
[/quote]
Guus kan soms echt super heftig zijn en ik kan me goed voorstellen dat Jo hem soms iets harder moet corrigeren.
Ik zou ook geen zin hebben om met mijn snufferd in het zand te belanden..
[quote="Sorane schreef:Ze denkt het allemaal wel even te maken, maar helaas heb je ook te maken met een levend wezen, en daar houdt ze (naar mijn mening) te weinig rekening mee.
Taaclover schreef:Ik geloof dat ze het al aardig gemaakt heeft.
Z kampioen wordt je echt niet zomaar
Sorane schreef:Eerlijk gezegt ben ik alles behalve onder de indruk van Jolanda. Op deze foto's ziet het er (GELUKKIG!!!) rustig uit. Maar ik heb haar een paar keer zien rijden dat je echt medelijden met het beest krijgt hoor. Je wilt het commentaar aan de kant dan ook echt niet horen.
Ze denkt het allemaal wel even te maken, maar helaas heb je ook te maken met een levend wezen, en daar houdt ze (naar mijn mening) te weinig rekening mee.
Sorane schreef:Maar wie zegt mij dat dat foto's van dat kampioenschap zijn?

Citaat:'Het oprichten van "GuusjesFanclub" online begon eigenlijk als een bedankje: Iedereen vond het zo uniek dat een fjord Z2 dressuurkampioen werd en ik kreeg daar zo veel leuke reacties op dat ik besloot een fanclub voor mijn fjord 'Guusje' op te richten. En zeg nou zelf, hij verdiend het (elke hardwerkende pony verdiend een fanclub toch?).
Taaclover schreef:Overigens begint haar site hiermee.
Geloof niet dat iemand dat uit zijn duim zuigtCitaat:'Het oprichten van "GuusjesFanclub" online begon eigenlijk als een bedankje: Iedereen vond het zo uniek dat een fjord Z2 dressuurkampioen werd en ik kreeg daar zo veel leuke reacties op dat ik besloot een fanclub voor mijn fjord 'Guusje' op te richten. En zeg nou zelf, hij verdiend het (elke hardwerkende pony verdiend een fanclub toch?).