Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Purtje schreef:het was ook niet als discussie bedoeld mijn opmeriking. Wilde alleen ff zegen dat mijn leerlingen zo de les niet in komen. En gelukkig doen ze dat ook niet.
Purtje schreef:het was ook niet als discussie bedoeld mijn opmeriking. Wilde alleen ff zegen dat mijn leerlingen zo de les niet in komen. En gelukkig doen ze dat ook niet.
. josientjuhh schreef:dat hangen aan de teugel of in de mond hoe je het ook zegt doet mijn verzorgpony ook alleen hen ik meestal pijn in me handen en armen dan in me schouders mjahh
en die van mij begint altijd aan te springen in galop als k hem verzameld rijd
Kyra schreef:gaat het jou nou echt dan om dat plaatje? Of uit veiligheid?
(al zie ik nog niet hoe je een trap tegen je been kan ontvangen als je priveles hebt, maar dat zal dan wel aan mij liggen)

Purtje schreef:het gaat mij dus om allebei!
en dan nog iets dat mensen het over eisen hebben. Die opmerking vind ik echt nergens op slaan!
Purtje schreef:ik heb het vandaag ff getest maar behalve dat ik het persoonlijk veiliger vind is het idd zo dat je onderbeen veel meer beweegt dan in een laars. Daarom mogen mijn leerlingen niet zonder rijden. ondat je dan je paard veel te veel stoort door die bewegingen van je onderbeen waardoor ze niet meer op je kuit reageren.