ik snap jou echt niet
ga je dit zo met al je 5 paarden/pony's doen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lizjuhh schreef:hmmm vind het ook maar zielig! dezelfde redenen als mijn voorgangers...
Ik zou die haflinger nu meteen lekker de wei in zetten laat hem dan nog maar even spelen... Je ziet wel aan hem dat het nog een kleutertje is, snap niet dat je niet gelijk gestopt bent toen je zn echte leeftijd wist!
Het verschilt toch ook per pony/paard wanneer ie warm is...
Als ik jou was zou ik zorgen dat ik les kreeg, om eraan te werken, je hebt nog een hoop te leren!
Citaat:Aris Floint, 2.5 jarige haflnger ruin,Vader= Al cantara
hij heeft helmooie gangen, leert al aan de teugel te lopen, hij moet meer ritme en tempo krijgen. Ik heb hem zelf zadelmak gemaakt , een heel trouw en lief beesje.
Ik wist eerst zijn echte leeftijd niet, vandaar dat hij te vroeg is ingereden. maar 2,5 Jaar mag opzich wel bij een haflinger.
0ojannekeo0 schreef:Als jullie topics volgen kunnen jullie in een topic over mijn hafl. lezen dat hij nu al ruim 1,5 maand op de wei staat!!! dit heb ik zowat meteen gedaan toen ik z´n echte leeftijd wis..
.

) jullie zijn zoo snel met reageren haha nets tond ie er nog onder
0ojannekeo0 schreef:ik ben pas gestopt met les......
waarom als ik vragen mag?
Zhivago schreef:Ahum... *zwaait*![]()
Trouwens, die sprongen zien er echt gevaarlijk uit, en je zei dat ze springen zo leuk vind....