Floor (shet) voor het eerst onder het zadel

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lailapri

Berichten: 22153
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 07:14

Jeetje wat braaf! zo was janneke in het begin echt niet hoor daar zijn heel wat mensen vanaf en zelfs ervoor gevallen, dan krijg je dus dingen als gekneusde benen en armen enzo, dus toen ben ik zelf er maar opgestapt en ja hoor ik moest het ook bezeuren, in rengalop ut land ik, zonder zadel en bokken niet normaal, maar wonder boven wonder bleef ik zitten.... Toen later er nog eens op gestapt, was ze heel braaf, tot ze het zat was, onwijs hoge bok, ik kon niet eens meer met mijn voerjes bij de grond, toen gleed ik iets scheef, mevrouw sprong opzij en daar lag ik, gelukkig was dat wel haar laatste echt gemene bok partij. en hoefde ik er gelukkig niet meer op, nu rijden me nichtjes en neefjes en mijn bijrijdstertje erop.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 11:50

Wat een schatje!!
Ziet er echt leuk uit hoor

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:14

leuk zeg!
hij ziet er harstikke braaf uit!
mooi nieuw zadeltje ook Haha!:D
misschien is het wel verstandig om voortaan ook even een hoofdstelletje in te doen dat de berijdster ook wat te zeggen heeft als hij gek gaat doen of dergelijke.
succes verder!!!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 12:18

Hoofdstelletje is als het goed is vandaag gekocht Knipoog

Maar ik ben heel bewust begonnen met een halstertje, ruiter heeft ook niet zo heel veel ervaring. En ik heb gelukkig genoeg over de shet te zeggen mocht er iets fout gaan Lachen
Als zij wel teugels in handen zou hebben, en gaat trekken denk ik dat de pony alleen maar gekker wordt.....