Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xKatleentjex schreef:Yvvv, kalm blijven
want normaal word ik een stuk agressiever

(Bokt kan wel lief zijn
) ShadyTos schreef:Nou zeg, ik vind dat jij wel een beetje erg overdreven reageert!
Mensen mogen hun mening toch geven.![]()
![]()
![]()
Wel een leuke pony !
klaasjuhhh schreef:Ja ik kan daar nogal kwaad om worden~! Ik ken Yvonne, en IK weet dat ZIJ weet hoe ze ermee om moet gaan, anders deed ze het niet! En dit is ook typisch weer Bokt!
Voor de mensen die er zo negatief over denken, ga eens bij een longeer(western) clinic kijken! (ziin binnenkort trouwens weer op WSW Yv!)

klaasjuhhh schreef:ff offtopic; wat moet jij helemaal in Bakkeveen voor een stage? Wat voor stage? Ik woon er ook niet zo ver vandaan...Kan je ook wel eindelijk een keertje mee naar mn knolliebollie of niet?
yvvv schreef:klaasjuhhh schreef:ff offtopic; wat moet jij helemaal in Bakkeveen voor een stage? Wat voor stage? Ik woon er ook niet zo ver vandaan...Kan je ook wel eindelijk een keertje mee naar mn knolliebollie of niet?
Hahaha, de stage waar jij het lammetje eerder tussen de ooien zag dan Suus en ik.. Die stage
De auto stonk na de tijd 
Succes ERg gmooi ponytjee
of zoiets dergelijks.
kendilover schreef:Joh we moeten ons allemaal niet zo druk maken als iemand commentaar over de andere geeft.
Doe gewoon je eigen ding, door waar jij voor staat.
Geloof me, als ik zou moeten luisteren naar al het commentaar wat ik om mijn oren krijg door de jaren heen, dan was ik allang gestopt met paardrijden.
Ik luister maar naar één persoon, en dat is mijn instructrice.
Ik denk dat jullie het met me eens zijn dat bijna iedereen, als het niet iedereen is, op dit forum het beste heeft voor zijn lieveling.
Ik weet niet of het schuurt of snijd, ik kan daarover vanachter de computer ook niet oordelen.
Maar mij lijkt het een vriendelijke manier om een paard bij te zetten, zeker als de teugels zo zijn als jij ze beschrijft.
Ik zou zeggen, relax, maak je niet drukof zoiets dergelijks.
Over je paardje gesproken, dat is inderdaad een leuk beessie hoor
kendilover schreef:Joh we moeten ons allemaal niet zo druk maken als iemand commentaar over de andere geeft.
Doe gewoon je eigen ding, door waar jij voor staat.
Geloof me, als ik zou moeten luisteren naar al het commentaar wat ik om mijn oren krijg door de jaren heen, dan was ik allang gestopt met paardrijden.
Ik luister maar naar één persoon, en dat is mijn instructrice.
Ik denk dat jullie het met me eens zijn dat bijna iedereen, als het niet iedereen is, op dit forum het beste heeft voor zijn lieveling.
Ik weet niet of het schuurt of snijd, ik kan daarover vanachter de computer ook niet oordelen.
Maar mij lijkt het een vriendelijke manier om een paard bij te zetten, zeker als de teugels zo zijn als jij ze beschrijft.
Ik zou zeggen, relax, maak je niet drukof zoiets dergelijks.
Over je paardje gesproken, dat is inderdaad een leuk beessie hoor