Pasha @ Hippisch Festijn L2 dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 12:59

haha! Super grappig! Heb iets soortgelijks van een andere kant meegemaakt. Op de momenten dat mijn oude pony kreupel was ging ik altijd schrijven bij wedstrijden. En op een bepaalde wedstrijd ging een vriendin van mij de ring in en en andere vriendin las haar voor. Wat er precies gebeurde weet ik niet meer, maar ze lagen allebei echt dubbel. degene die reed kon haar proef niet eens meer fatsoenlijk uitrijden van het lachen. Haar pony begon gewoon rondjes te racen en ze lag zo slap van het lachen dat ze niets meer kon doen. De jury naast me was echt onwijs kwaad en ik zat ernaast en moest echt onwijs wegkijken en mn best doen om niet te lachen. Op een gegeven moment hield ik het ook niet meer en de jury stapte haar hokje uit en begon te schelden enzo... Was echt drama, mar onwijs grappig...
btw: geleficiteerd met je punten en succes in de M!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 22:32

hahaha Jaa stom is dat he!!!
En dat die jury ging schelden vind ik helemaal belachelijk maarja..
sommige zitten daar ff lekker chaggie te wezen achja boeiuh als de meiden maar lol hadden he Knipoog

ennuh ja dankje Knipoog

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 16:34

Whahaha wat een gruwelijk mooie prachtige actie *LOL* *LOL*

en dat blauwe vest wat dat meisje aan heeft heb ik ook alleen bij mij zit die wat wijder Tong uitsteken

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:04

Whahah echt grappig! *LOL*
Iig nog gefeliciteerd met je winstpunt+prijs.