Cow_horse schreef:klopt het dat de foto's het niet doen![]()
ik zie ze ook niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Olevalover schreef:Dankjullie wel voor jullie medelevende reacties na mijn nadere uitleg.. als jullie allemaal zo graag je zin willen hebben en een andermansmenig niet accepteren best: Het ziet er dus uitstekend uit, en echt, wat een mond-hand verbinding zeg!!!![]()
![]()
![]()
wowwie.. zelf beter als Anky!!!!
![]()
![]()
![]()
jaha.. echt.. super!
free schreef:Bedankt voor de leuke reacties![]()
Natuurlijk, iedereen die eens montana wil uitproberen is altijd welkom![]()

Commentaar ok.. maar om nou alle berichtjes die iedereen neerzet dezelfde comentaar te geven vind ik ook een beetje overdreven... na 2 keer gelezen te hebben dat ze der handen niet netjes houd weet zij het ook wel toch...
!!! mooi paardje trouwens en ik vind het er netjes uitzien hoor Mientjeuh schreef:Echt ongelófelijk, denk je dat jij het met Montana beter zou kunnen? Kom naar België en probeer haar uit, zou ik zo zeggen.
En wat dacht je, dat mensen zich zouden aansluiten bij Bokkers die mensen gaan afkraken (dat bedoel je misschien niet zo, maar het komt iig wél zo over)?
Elke ruiter heeft zo zijn/haar punten om aan te werken, en bij Elke zijn dat haar teugels. Oké, maar je kan toch niet zeggen dat ze Montana in de mond hindert? Ik veronderstel dat jij ook niet perfect rijdt, niemand kan perfect rijden ...
JOngens GROW zelf op!! Olevalover schreef:Zeg ik dat zij het paard in de mond hindert..? Sorry hoor.. maar Ik lees dat nergens!!!
Mientjeuh schreef:Ik bedoel dat het toch geen storend effect op Montana heeft?
En wd die foto's in je profiel, één iemand zei gewoon: 'En ik heb die foto's in je profiel eens bekeken ...'. Noem je dat afkraken >;) ?