Terlia

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:46

wooow wat een knap paard, woooww. Wat een gangen, wel succes voor de ruiter Tong uitsteken

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 20:13

Wowie, wat een kanjer van een paard zeg OK dan!
En dan te bedenken dat Tiffany daar een halfzusje van is (niet dat dat er vanaf te zien is hoor, maar het gaat om het idee Tong uitsteken )

Ik kan trouwens wel even vragen of Rien er even bij komt zitten hoor, maar ik denk dat hij wel betere dingen aan zijn hoofd heeft dan al dat gezeik van jullie. Er werd overigens toch gevraagd naar zijn mening, dan mag hij die toch geven Verward

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 10:53

jarrah schreef:
Ik kan trouwens wel even vragen of Rien er even bij komt zitten hoor, maar ik denk dat hij wel betere dingen aan zijn hoofd heeft dan al dat gezeik van jullie. Er werd overigens toch gevraagd naar zijn mening, dan mag hij die toch geven Verward

Hij mag ie geven maar wil nog niet zeggen dat ie het bij het rechte end heeft, er zijn nl. vele wegen die naar Rome leiden.
En ook hij is maar een mens.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:05

Rien deed het super en nam zeer veel moeite om aan Peeters te demonstreren dat de stap wel goed is. Helaas had hij te weinig tijd om Terlia helemaal naar ontspanning te rijden, al was ie een aardig eind op weg

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 15:38

Ook Peeters is een aparte...

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:22

Haha erg grappig al die kritiek op Rien! Als er iemand is die kan rijden dan is het Rien wel!
Bovendien worden zijn woorden wel gruwelijk verdraaid hier!
Rien heeft geprobeerd om die paarden op eigen benen te laten lopen ipv die beesten zo spectaculair mogelijk door de baan te laten showen.

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:52

obsession schreef:
Rien heeft geprobeerd om die paarden op eigen benen te laten lopen ipv die beesten zo spectaculair mogelijk door de baan te laten showen.

Eigen benen lopen en Pavo ?
Dat gaat niet samen

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:02

[quote="obsession"]Haha erg grappig al die kritiek op Rien! Als er iemand is die kan rijden dan is het Rien wel!
quote]

Zoals je kunt lezen zijn de meningen daarover verdeeld.
Maar goed iedereen heeft recht op zijn eigen mening en de een vind dit goed en de ander dat.
Dat hoort nu eenmaal bij de paardensport.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:18

zoww zeker een mooi paard.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 12:51

wat een mooi dier zeg! Ondeugend!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 18:54

HocusTivoli schreef:
Ha, ha, ja Rien is heeel erg tegen het "Anky-systeem". Dat heb ik wel gemerkt toen ik een keer een clinic bij hem reed. (Noooit meer! Haha! ) Maar waarom dat nou is? Hij ziet toch ook dat er momenteel heel veel ruiters succesvol zijn die volgens dat systeem rijden? Ruk en plukwerk heb je helaas in elk systeem... Maar Terlia en Edward Gal in dat systeem komt vast wel helemaal goed! Toppie! OK dan!

En toch vond ik dat Rien gelijk had tijdens de clinic Schijnheilig

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:27

Nou ja, jammer dan. Ik niet dus. Maar hij heeft recht op zijn eigen mening, er zijn meerdere wegen naar Rome! Voor hem is er alleen maar één Haha!. Dat is het laatste wat ik erover wil zeggen. Voor de rest interesseert het me eigenlijk niet. Iedereen moet gewoon lekker aan de gang gaan zoals hij of zij dat wil!

jubeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:29

Wow nou hebben merries altijd al mijn voorkeur gehad, maar deze gaat echt op mijn lijstje naar de kerstman of sinterklaas

jubeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:30

Ok daar zal ik m net van krijgen misschien ooit als ik een miljoen win.

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:38

waarschijnlijk was die opmerking positief bedoeld en niet om iemand de grond in te trappen. wat me de laatste tijd erg opvalt hier op bokt is dat veel woorden, opmerkingen, enz. verdraaid worden om iemand maar zoveel mogelijk de grond in te trappen. als ik het bericht lees gaat het dus echt over de paarden en niet over de opmerking van Rien (die wel genoemd wordt, maar die voor mij redelijk logisch klinkt want je hebt een goede ruiter nodig om met een paard ver te komen(wat niet wil zeggen dat deze ruiter dat niet kan)) zo, ik heb mijn agressie ook weer eens geuit

tuttifrutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 20:17

wow, wat een geweldig mooie gangen heeft dat paard!! *LOL*