Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Olevalover schreef:Ik vind je niet te groot voor je paard..als je je beugels langer doet toont het ook beter..Ik vind het wel een mooi paard..de spieren bij de aanhechting van de nek mogen wat meer ontwikkeld zijn dat kan je doen door vwnw te rijden..
http://groups.msn.com/EnVogue/shoebox.m ... hotoID=104
Mijn paard heeft ook zo een iele nek..maar ik heb daar geen problemen mee..Zal wel door het bloed komen denk iken natuurlijk ook door spieren (die van jouw is toch een volbloed..)

YvonneAa schreef:Ja het is een volbloed en die zijn vaak erg ielig en dun gebouwd. Ik zelf heb er ook absoluut geen problemen mee en het valt mij al lang niet meer op omdat ik het gewend ben. Inderdaad heeft jouw paard ook een iele nek, maar ik vind het persoonlijk ook wel weer íets hebben. Te dun is natuurlijk niet mooi, maar dit vind ik persoonlijk nog wel mooi en ik train er niet beust op om het zo te krijgen. Alhoewel ik er nu toch wel wat meer aan ga proberen te werken.

Het gaat erom of Jasmijn er last van heeft en dat heeft ze niet. Ik denk wel dat ze op wedstrijden er iets van zullen zeggen. anoukje schreef:mooi paardje! je bent zeker niet te groot voor het paardje ik vind het goed passen! je moet je hakken idd goed uitdrukken, op de meeste foto's heb je je benen helemaal opgetrokken

griebels schreef:Haar nek vind ik heel eng dun
Ik vind het paard ook te ielig voor jou. Nu heb je je beugels wrs op die lengte omdat je dan fijner rijdt. Als je ze langer maakt, kom je met je benen onder haar buik uit. Ik had hetzelfde probleem op Igor (1m48) dus ik reed op mijn dress. zadeltje lekker met 2 gaatjes korter als dress.lengte...
Ik vind je persoonlijk wel te groot voor Jasmijn, maar of je daar iets mee moet doenHet gaat erom of Jasmijn er last van heeft en dat heeft ze niet. Ik denk wel dat ze op wedstrijden er iets van zullen zeggen.