Eerste dressuurfoto's op Bokt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:42

Jullie vormen een leuke combinatie. Je bent absoluut niet te groot voor je paardje.

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:02

Ik vind je niet te groot voor je paard..als je je beugels langer doet toont het ook beter..Ik vind het wel een mooi paard..de spieren bij de aanhechting van de nek mogen wat meer ontwikkeld zijn dat kan je doen door vwnw te rijden..
http://groups.msn.com/EnVogue/shoebox.m ... hotoID=104
Mijn paard heeft ook zo een iele nek..maar ik heb daar geen problemen mee..Zal wel door het bloed komen denk iken natuurlijk ook door spieren (die van jouw is toch een volbloed..)

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 16:32

Olevalover schreef:
Ik vind je niet te groot voor je paard..als je je beugels langer doet toont het ook beter..Ik vind het wel een mooi paard..de spieren bij de aanhechting van de nek mogen wat meer ontwikkeld zijn dat kan je doen door vwnw te rijden..
http://groups.msn.com/EnVogue/shoebox.m ... hotoID=104
Mijn paard heeft ook zo een iele nek..maar ik heb daar geen problemen mee..Zal wel door het bloed komen denk iken natuurlijk ook door spieren (die van jouw is toch een volbloed..)

Ja het is een volbloed en die zijn vaak erg ielig en dun gebouwd. Ik zelf heb er ook absoluut geen problemen mee en het valt mij al lang niet meer op omdat ik het gewend ben. Inderdaad heeft jouw paard ook een iele nek, maar ik vind het persoonlijk ook wel weer íets hebben. Te dun is natuurlijk niet mooi, maar dit vind ik persoonlijk nog wel mooi en ik train er niet beust op om het zo te krijgen. Alhoewel ik er nu toch wel wat meer aan ga proberen te werken.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:02

liefste yvonne..........ik zeg het altijd en zeg het nog een keer:

je bent niet te groot en/of te zwaar,jasmijn is een erg fijn gebouwd paard.(ben blij dat veel mensen dat vinden hier )

niet over inzitten dus Haha! zo nu heb ik je wel genoeg geklierd, Tong uitsteken toedels! OK dan!

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 19:10

YvonneAa schreef:
Ja het is een volbloed en die zijn vaak erg ielig en dun gebouwd. Ik zelf heb er ook absoluut geen problemen mee en het valt mij al lang niet meer op omdat ik het gewend ben. Inderdaad heeft jouw paard ook een iele nek, maar ik vind het persoonlijk ook wel weer íets hebben. Te dun is natuurlijk niet mooi, maar dit vind ik persoonlijk nog wel mooi en ik train er niet beust op om het zo te krijgen. Alhoewel ik er nu toch wel wat meer aan ga proberen te werken.

Heb je het hier over mij paard of over jou paard of over beide?? Haha!

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 00:34

Dat zin voor de dik geciteerde zin van jou gaat over jou paard, en de dik geciteerde gaat over het algemeen en het tweede deel (dus na de komma) van het dik geciteerde gaat over mijn paard Haha!

Is het nog te volgen Knipoog?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 09:58

Haar nek vind ik heel eng dun
Ik vind het paard ook te ielig voor jou. Nu heb je je beugels wrs op die lengte omdat je dan fijner rijdt. Als je ze langer maakt, kom je met je benen onder haar buik uit. Ik had hetzelfde probleem op Igor (1m48) dus ik reed op mijn dress. zadeltje lekker met 2 gaatjes korter als dress.lengte...
Ik vind je persoonlijk wel te groot voor Jasmijn, maar of je daar iets mee moet doen Het gaat erom of Jasmijn er last van heeft en dat heeft ze niet. Ik denk wel dat ze op wedstrijden er iets van zullen zeggen.

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:42

leuke foto's hor je paard is trouwens ook egt leuk Haha!

anoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:47

mooi paardje! je bent zeker niet te groot voor het paardje ik vind het goed passen! je moet je hakken idd goed uitdrukken, op de meeste foto's heb je je benen helemaal opgetrokken

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 20:21

griebels schreef:
Ik denk wel dat ze op wedstrijden er iets van zullen zeggen.

Zoals?

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 20:23

anoukje schreef:
mooi paardje! je bent zeker niet te groot voor het paardje ik vind het goed passen! je moet je hakken idd goed uitdrukken, op de meeste foto's heb je je benen helemaal opgetrokken

ja, ik weet het. Ik heb vandaag wel mijn beugels langer gemaakt en in het begin reed het echt niet fijn. Wel merkt ik na verloop van tijd dat, vrij logische omdat je benen langer zijn, ik mijn bekken meer naar voren deed en dus automatische rechter ging zitten. Dat is wel een pluspunt. Ik heb nu eerlijk gezegt wel spierpijn in mijn bovenbenen en onderbenen, vanwege de andere houding en het drijven.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:18

griebels schreef:
Haar nek vind ik heel eng dun
Ik vind het paard ook te ielig voor jou. Nu heb je je beugels wrs op die lengte omdat je dan fijner rijdt. Als je ze langer maakt, kom je met je benen onder haar buik uit. Ik had hetzelfde probleem op Igor (1m48) dus ik reed op mijn dress. zadeltje lekker met 2 gaatjes korter als dress.lengte...
Ik vind je persoonlijk wel te groot voor Jasmijn, maar of je daar iets mee moet doen Het gaat erom of Jasmijn er last van heeft en dat heeft ze niet. Ik denk wel dat ze op wedstrijden er iets van zullen zeggen.

ben ik het absoluut niet mee eens. het is een paard van 1.70 hoog en yvonne is 1.80 en ze is absoluut niet dik of zwaar. dan kan ze toch niet te groot zijn? jasmijn is een echt fijn gebouwd paard,maar ik zie ze altijd samen, en ik vind ze een fantastisch stel. natuurlijk zijn fotos ook altijd moeilijk te beoordelen. maar als je kijtk naar wedstrijden, vooral bij de A-B en C-ponys dan zie je ook kinderen erop rijden die kwa grootte op een D o E-pony moeten. die krijgen ook vaak geen commentaar.
dit is geen aanval hoor,maar kun je wat meer utileg geven? Knipoog

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 18:49

Opzich ben ik het eens met Irene2, maar het is natuurlijk wel gewoon een mening van Griebels en meningen verschillen altijd natuurlijk Lachen Toch beiden bedankt voor jullie reactie!