Prive-les met mijn dressuurhaflinger Milka.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 17:57

Haha! *LOL*

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:29

cinv schreef:
Hey hier is mijn lieveling haf weer ! ZO NE MOOIE hé, echt waar ik geniet van die fotos !! Die is zo mooi gebouwd en zo kwijl....is de mooiste haf die ik ooit in mijn leven gezien heb echt waar!
NOG fotos Knipoog

Dan zal dat het wel zijn geweest maar zo zag het er niet helemaal uit maar jij zal het beter weten dan ik, en dit zijn ook maar momentopnamens....

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:31

Milkaatjuh schreef:
Gespannen is het niet, maar ik was erg op mijn houding aan het letten. Du ik was redelijk gespannen. De pony liep alleen in het begin een beetje gespannen, later ontspannen.

Dan zal dat het wel zijn geweest maar zo zag het er niet helemaal uit maar jij zal het beter weten dan ik, en dit zijn ook maar momentopnamens....

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:32

sorry ik had de eerste keer de verkeerde

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:42

Ik vind het een mooi beesie.. Maar ik vind dat hij er niet echt ontspannen op sommige (Lees: SOMMIGE) foto's uitziet. Lijkt zo. En het lijkt ook zo dat je er in z'n mond aan het froeten bent de streng omdat je het misschien goed wilt doen ik weet het niet maar dan moet je pony zich wel eerst ontspannen...

DANIenVLIEG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:44

leuke haf, maar vind het er allemaal erg geforceerd uitzien.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:48

Als je erg met je eigen houding bezig was zoals je zelf zegt, dan moet je er toch juist een stuk meer ontspannen opzitten dan zoals het er nu uit ziet op de foto's?

Als ik zo gespannen zit moet ik eerst een paar keer diep ademhalen en desnoods alles even losgooien, pony even lang laten en eerst zelf weer goed gaan zitten voordat we verder gaan
Want je pony kan niet ontspannen voordat jij ontspant

Wel een erg mooie haflinger, succes Lachen

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 19:14

Nou weet je dat commentaar van dat gespannen uitzien en trekken slaat echt nergens op. Kijk maar naar de reactie van Maaykuhhh. Die is een keer meegweest en heeft zelf op Milka gereden.
En misschien ziet het er zo uit maar dat is niet zo.

Hier het bewijs:

Afbeelding
Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:27

Milkaatjuh schreef:
Gespannen is het niet, maar ik was erg op mijn houding aan het letten. Du ik was redelijk gespannen.

Je zegt het zelf....
Overigens vind ik wel dat diegene van 't bewijs (weet niet wat je daarmee wilt bereiken als je het zelf niet bent op die 2 foto's maargoed) haar handen op foto 1 erg hoog heeft, nogal gespannen is in de schouders en naar beneden kijkt in plaats van voor zich uit.

Op foto 2 lijkt het beter, maar die best ver weg en van voren dus kan er weinig op zien.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 19:31

Dat ben ik ook. En daar was mijn houding nog niet al te best.
Maar het gaat om de pony. Mensen durven te beweren dat ik in har mond trek Verward

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 13:34

dat valt wel mee ze trekt niet anders gingen zijn mondhoeken wel naar achteren en miss zijn mond open dus dat is het niet, ze trekken allebij niet maar ieder zijn eigen mening...

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 13:42

ik vind het een erg mooie haf en het ziet er best goed uit, ik vind niet dat je in de mond trekt .
Ik vind wel dat je zelf afentoe een beetje gespannen zit.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 15:09

Ja mijn houding is bagger, niet echt gespannen maar dat lijkt zo.. Hihihi, en naar beneden kijken moet ik ook afleren...

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 16:09

Ik vind het een mooie Haflinger, maar vind het geheel er niet echt ontspannen uitzien. Het LIJKT alsof je redelijk veel druk op je teugels hebt. Maar dat hoeft niet zo te zijn hoor..Dat lijkt bij mijn fotos ook zo, maar is niet zo. Maar het ziet er een beetje gespannen uit, jij en je paardje Tong uitsteken. Maar voor de rest ziet het er leuk uit hoor! Leuke combi zijn jullie Lachen

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 16:39

Kijk maar in het andere topic, het bewijs ik word hier stront ziek van.
IK TREK NIET!!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 16:44

Beetje rustiger mag wel hoor...wij kennen jouw en je pony niet, we zien enkelt maar wat er op deze foto's staat. En ja het lijkt of je erg gespannen bent en der een beetje tegenwerkt. Foto's zijn moment opnames...Het volgende moment kan het weer heel anders zijn. Wil je geen commetaar dan moet je geen foto's plaatsen op internet Lachen (niet bedoeld om je af te katten, ofzo hoor Knipoog )

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 16:45

jah sorry hoor, maar ik kan er niet tegen als er dingen worden gezegt wat ik helemaal niet doe!
Ik ben juist HELEMAAL ANTI-trekken.

Commentaar mag, maar als ik al 1keer heb gezegt dat ik niet trek, word ik er stront ziek van als men het BLIJFT HERHALEN.

Snap je?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 16:48

Ik snap het best...in mijn topic's word soms ook 10x hetzelfde gezegd...achja, schouders ophalen en op naar de volgende fotosessie Knipoog

Wedny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 16:48

Mooi haf. Heeft ze wel een bles of een kolletje. Hoe hoog is ze? En komen jullie ook in Ermelo?? Hoezo veel vragen haha. Ziet er leuk uit mooie foto's.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 16:50

Ze heeft een heel klein vlekje op haar hoofd. Maar die zie je niet omdat ie zo klein is. En ze is 1.50 en ik ga pas volgend jaar starten Knipoog

Wedny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 16:51

Zo 1,50 wat kan je je daar dan op verkijken hoe groot ben jij dan?

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 16:51

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:28

Haffielover schreef:
Ik vind het een mooie Haflinger, maar vind het geheel er niet echt ontspannen uitzien. Het LIJKT alsof je redelijk veel druk op je teugels hebt. Maar dat hoeft niet zo te zijn hoor..Dat lijkt bij mijn fotos ook zo, maar is niet zo. Maar het ziet er een beetje gespannen uit, jij en je paardje Tong uitsteken. Maar voor de rest ziet het er leuk uit hoor! Leuke combi zijn jullie Lachen

Er staat dus ook heel duidelijk LIJKT. Als je slecht tegen commentaar kan, zet dan ff geen fotos op internet. Vraag me af of je je instructrice ook zo afbekt, als ze je tips enz geeft. Ik zeg daarom ook super duidelijk het LIJKT alsof, omdat fotos maar momentopnames zijn. Dan hoef je niet meteen over de rooie te gaan..Beetje belachelijk hoor..Kritiek daar kan je juist veel van leren, en als het niet klopt, zeg het dan even op een normale toon.. Verward

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:43

Haffielover heeft precies gezegd wat ik ook zou willen zeggen Knipoog

Je plaatst foto's op het internet, je kunt dan verwachten commentaar te krijgen. Als je daar niet tegen kunt, kun je beter geen foto's neerzetten. En... je hebt ook heel veel positief en opbouwend commentaar gekregen!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 22:06

Ik heb toch al gezegt dat ik er niet tegen kan als ik al 1x heb gezegt dat ik niet trek, er nog steeds honderden mensen zeggen dat ik wel trek... Verward
En nee ik bek mijn instructrice niet af, want die zegt dingen die WEL kloppen Knipoog