Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjuimpje schreef:Hèhè, wordt er eentje wakker![]()
Ik dacht dat je me wel herkende zo ondertussen, ik wist al vrij snel dat jij hier ook zat
Jammer dat Marc niet Bokt, die is nogal gek op complimentjes
Ik zal hem een stukje promoten:
www.mrc-marcroix.nl
Daar vind je ook wat info over hem.
Ja dat weet ik zeker, maar doe maar niet, anders trekt hij nooit meer schoenen aan
!
!!! Man o man wat is dat paard aan het ontwikkelen
? LuvdaTossa schreef:Tjee ik sta er altijd weer versteld van. Mannen die rijden, kunnen meestal zo ongelooflijk goed rijden. Vraag me niet waarom.
Het ziet er super uit! Als ik hem was, wist ik het wel
IlsjePilsje schreef:Het heeft met de hersenhelften te maken. Mannen kunnen makkelijker een bepaalde helft of een gedeelte "uitschakelen" waardoor ze makkelijker bepaalde handelingen tegelijkertijd kunnen uitvoeren.
Wij vrouwen zijn vaak nog met onze emotionele kant teveel bezig en dat schijnt weer ten nadele te zijn bij het rijden.
Die vlieger gaat niet altijd op, aangezien vrouwen een fijnere moteriek hebben dan mannen 
manzano schreef:Heb ik gedaan, maar kan er niet uithalen of dat grof is of juist niet. Misschien dat je me dat wil/kan uitleggen?? (niet dat ik commentaar heb op zijn handhouding, maar ben benieuwd hoe je zoiets kan zien).
Wouter24 schreef::? Die vlieger gaat niet altijd op, aangezien vrouwen een fijnere moteriek hebben dan mannen![]()
IlsjePilsje schreef:Het heeft met de hersenhelften te maken. Mannen kunnen makkelijker een bepaalde helft of een gedeelte "uitschakelen" waardoor ze makkelijker bepaalde handelingen tegelijkertijd kunnen uitvoeren.
Wij vrouwen zijn vaak nog met onze emotionele kant teveel bezig en dat schijnt weer ten nadele te zijn bij het rijden.
.
Zag ik jou naam nu ook op de startlijst staan bij marcroix
?