Triumph dress. training onder de man ipv vrouw!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:51

Super!! Nu jij nog!!! Echt een heel gaaf paard, die Triumph!!! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:53

Volgende keer dat je komt stop je Triumph maar in de trailer Haha!

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 22:12

Zo die is echt veranderd!!!
Wat is het een ontzettend mooi paard geworden, lekker ontwikkeld.
Die Marc kan wel sturen zeg, ziet er super uit en Triumph lijkt er wel plezier in te hebben. Wordt hij nu je vaste bijrijder Knipoog

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 22:16

Wat een ongelofelijk mooi gezich zeg *LOL* ! Super mooi paard heb je! En hij rijdt m erg lekker zo te zien..

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 22:22

Sjuimpje schreef:
Hèhè, wordt er eentje wakker Haha!
Ik dacht dat je me wel herkende zo ondertussen, ik wist al vrij snel dat jij hier ook zat Tong uitsteken
Jammer dat Marc niet Bokt, die is nogal gek op complimentjes

Ik zal hem een stukje promoten:
www.mrc-marcroix.nl
Daar vind je ook wat info over hem.

*LOL* Ja dat weet ik zeker, maar doe maar niet, anders trekt hij nooit meer schoenen aan Haha!!

Ziet er super uit Sjuim, fijn te horen dat hij weer te paard is gegaan, vooral als je deze foto's ziet, zonde dat hij ooit is gestopt!!!

Wat begint die Triumph te sjouwen Bloos! !!! Man o man wat is dat paard aan het ontwikkelen OK dan! . Binnenkort toch maar eens een keertje in het echt komen bekijken tijdens een lesje Schijnheilig?

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 22:25

Wauw! Wat kan dat dier van jou toch goed sjouwen zeg! Een paard om apetrots op te zijn!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 23:36

Ziet er geweldig uit!

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 09:06

Sjuim Truimp groeit echt met de dag toppie hoor! En Marc kan idd sturen..

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 09:44

Ziet er mooi uit Sjuim!

Een hele nette ruiter op een heel begaafd paard!

Overigens klasse dat je instructrice en haar man elkaar kunnen begeleiden bij het rijden, grinnik, dat lukt Peet en mij absoluut niet Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 09:56

Wow, wat een paard is Triumph zeg, daar ga je het nog ver mee schoppen.
Super OK dan!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:15

Lijkt me geweldig om je paard zo bij een ander aan het werk te zien OK dan!! Geweldig gewoon Lachen

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:46

Lovely schreef:
Grof?? Kijk maar eens goed naar die jongen zijn vuisten.... heel goed.

Heb ik gedaan, maar kan er niet uithalen of dat grof is of juist niet. Misschien dat je me dat wil/kan uitleggen?? (niet dat ik commentaar heb op zijn handhouding, maar ben benieuwd hoe je zoiets kan zien).

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:54

LuvdaTossa schreef:
Tjee ik sta er altijd weer versteld van. Mannen die rijden, kunnen meestal zo ongelooflijk goed rijden. Vraag me niet waarom.

Het ziet er super uit! Als ik hem was, wist ik het wel Haha!

Het heeft met de hersenhelften te maken. Mannen kunnen makkelijker een bepaalde helft of een gedeelte "uitschakelen" waardoor ze makkelijker bepaalde handelingen tegelijkertijd kunnen uitvoeren.
Wij vrouwen zijn vaak nog met onze emotionele kant teveel bezig en dat schijnt weer ten nadele te zijn bij het rijden.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:57

IlsjePilsje schreef:
Het heeft met de hersenhelften te maken. Mannen kunnen makkelijker een bepaalde helft of een gedeelte "uitschakelen" waardoor ze makkelijker bepaalde handelingen tegelijkertijd kunnen uitvoeren.
Wij vrouwen zijn vaak nog met onze emotionele kant teveel bezig en dat schijnt weer ten nadele te zijn bij het rijden.

Verward Die vlieger gaat niet altijd op, aangezien vrouwen een fijnere moteriek hebben dan mannen

Ontopic: Mooie maatje voor mij Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:06

manzano schreef:
Heb ik gedaan, maar kan er niet uithalen of dat grof is of juist niet. Misschien dat je me dat wil/kan uitleggen?? (niet dat ik commentaar heb op zijn handhouding, maar ben benieuwd hoe je zoiets kan zien).

Marc rijdt met een vrij open hand en kan goed veren, je ziet op 2 foto's dat hij zijn hand sluit. Dat sluiten zal best 'duidelijk' zijn hoor, daar twijfel ik niet aan. Je kunt op de foto's dus zien dat hij zijn hand goed kan openen en ik weet dat veren geen punt is.
Er zijn te veel ruiters die hun hand wel kunnen sluiten, maar niet meer kunnen openen.

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:28

Wouter24 schreef:
:? Die vlieger gaat niet altijd op, aangezien vrouwen een fijnere moteriek hebben dan mannen

- Mannen zijn minder gevoelig voor depressies omdat ze zich minder bewust van hun emoties zijn - lees vrouwen zijn emotioneler : paarden vangen emoties op en gaan zich hiernaar gedragen

- Mannen kunnen beter complexe technische problemen oplossen. een paard is natuurlijk geen technisch probleem, maar voor mannen is het makkelijker het hoe, wat en waarom van het rijden en de daarbij behorende acties te begrijpen

- Mannen zijn bij problemen meer op actie gericht terwijl vrouwen meer op communicatie gericht zijn dit zegt denk ik meer dan genoeg

- Mannen hebben meer verbindingen tussen de hersencellen dan vrouwen waardoor de informatie overdracht tussen de cellen sneller verloopt waardoor ze beter complexere problemen kunnen oplossen hierdoor reageren ze sneller op eventuele "problemen" die zich voordoen tijdens het rijden

Je hebt gelijk dat vrouwen een fijnere motoriek hebben dan mannen, daarom lijken mannen vaker meer grof in de hand ed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:42

ik denk dat die verschillen niet groot genoeg zijn.

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:58

IlsjePilsje schreef:

Ik dacht juist dat vrouwen beter waren in dual tasking (twee taken tegelijk uitvoeren). Maar misschien is het anders als er gevoel en emotie bij komt kijken, daar kan ik me wel wat bij voorstellen... Schijnheilig .

Verliezen vrouwen dan dus misschien eerder hun geduld met paardrijden?

Oh, trouwens: Ziet er goed uit Sjuim! Zag ik jou naam nu ook op de startlijst staan bij marcroix Nagelbijten / Gniffelen ?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 13:45

Hele mooie foto's Sjuim!
Mooi paard, nette ruiter, hele mooie plaatjes.
Ik snap dat je trots bent.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 13:47

Op het verschil tussen mannen en vrouwen na zijn de Bokkers wel eensgezind, dat gebeurt niet vaak in mijn topics Haha!

Sprintje, goed dat je het zegt! Tong uitsteken Ik had het nog niet gezien.
Wel leuk, ik moet tegen Simba starten Party!!

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:00

Onwijs wat een mooi paard zeg. Is supergaaf om je paardje zo te zien rijden he. Knipoog.Mijn paard wordt ook door iemand anders gereden (omdat ik in de kreukels lig) en tis echt super om te zien hoe goed ze het doen. Je voelt je per minuut een cm groeien van trots.

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:01

Wow wat een gaaf paard!
En hij loopt ook nog super.
Daar mag je trots op zijn Haha!

LadyRoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:13

Ik wil even zeggen; Wat een mooi beestje!
Leuke foto's ook trouwens Haha! .

Groetjes!

Whoops

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:51

Wat een bloedmooi paard zeg!! Mooie foto's

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:54

Hee hij is goed opgedroogd zeg!! Onder Marc is hij echt heel cool zo!!
Kon je het verschil goed merken nadat hij hem had gereden??
Mooi dier wordt het!!

En jaaa ik kom ook snel weer met fotootjes... Schijnheilig