maar er word aan gewerkt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Margon schreef:Weet je wanneer je dat mag zeggen?
Als je GP rijd! Het commentaar van Tyrza kan ik aannemen want die heeft er verstand van en iemand die L oid rijd heeft er amper verstand van en daar neem ik absoluut niets van aan!
IS DAT DUIDELIJK?????//
Margon schreef:Het gaat erom op de manier waarop Fellor!
Daar erger ik me aan! Mensen die denken alles te weten.... en voor de zoveelste keer..... IK HEB INSTRUCTIE!!!!!!!!!!!!!!! EN DIE LEERT ME ECHT WEL HOE IK GOED MOET ZITTEN HOOR MAKEN JULLIE JE DAAR MAAR GEEN ZORGEN OVER >;)
Fellor schreef:Snap je ook wel hoor, maar vond je laatste reactie behoorlijk onsympathiek overkomen, ben ik geowon niet van je gewend. Iedereen maakt fouten, tot anky aan toe en die moet iedereen onder ogen zien (nioet meteen opvatten alsof ik jou hiermee bedoel) anders kan je nooit leren rijden.
xjessx schreef:Margon ik denk niet alles te weten hoor.. maar ik zeg het alleen ff, da's nou een mening
En is dat duidelijk haha probeer je me bang te maken ofzo??
Nou nou ik schijt al 7 kleuren pfff, als je je er zo iets van aantrekt dan moet je het maar lekker negeren
Margon schreef:Het komt er wel op neer dat je er ALLES vanaf! Je bent nog net geen Anky van Grunsven >;)
Zal ik zeker doen je negeren maar blijf dat voortaan uit mijn topic als je toch niets nuttigs te melden hebt!!
DANIenVLIEG schreef:hou jij nou maar even gauw je mond, en kappen met dat bijdehand doen, anders ken jij nog lachen..
met je 7 voor je houding.
heb je zeker bij de jury onder het tafeltje gezeten..