Meeting miesie en Sidney!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 22:28

Feetje schreef:
Als j paard vaak steigert mag je wel al flink beginnen te zoeken met Pasen, heb je veel eieren nodig *LOL*

Leuke pony, en oogverblindend wit!

Lydia, ook nog een foto's van jou op de haflingermerrie, of rijd je die niet meer? Haha!

Was iets niet goed in haar been, en liep al snel kreupel dus ze is toen maar weer terug gegaan. Echt jammer maargoed.

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 22:56

ach ja.. ik vind het onzin.. als ik een x niet luisterde toen ik nog klein was, kreeg ik dan welliswaar niet met de zweep, maar ook gewoon een tik hoor.. word ik ook niet geslagen met een rauw ei of een natte spons... dus..

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 09:18

En een vraagje.. hoe wil je dan een rauw ei beet houden. In 1 hand je teugel en in je andere hand een ei. Dan gaat het rijden ook niet erg makkelijk. En als je dan iets te hard knijpt zit je zelf onder de rauwe ei.
Die zweep vind ik wel een goede oplossing. Want veiligheid gaat voor.
En Sid lijkt echt veel groter als in het echt!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 10:48

Weet je wat, als jullie wat meer ervaring hebben opgedaan in de sport, wat meer paarden hebben gereden, dan praat ik wel weer verder! Ik geloof dat wij qua paardrijden totaal niet op 1 lijn zitten en ik vind het echter niet de moeite om in jullie nog meer tijd te steken! En al die `grappige`opmerkingen hadden ook niet geplaatst hoeven worden: ik gaf de tips niet voor mezelf maar voor een ander. Dat je het er niet mee eens bent mag, maar hou dan al die overbodige, zogenaamde leuke, opmerkingen voor jezelf Lachen

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 20:03

Jemig chill. Doe niet zo uit de hoogte zeg. Lips are sealed

Niks persoonlijks. Ach gut

_christel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:25

Heej, leuke pony hoor!! Julie zien er goed uit samen! Als je pony de zweep verdient lijkt me dat prima!! Spons of ei lijkt me ook niet echt de juiste oplossing Verward Maar ja ieder z'n eigen manier.

Avanti schreef:
Jemig chill. Doe niet zo uit de hoogte zeg. Lips are sealed

Niks persoonlijks. Ach gut

Ben het met haar eens....

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:18

Leuke pony

Over het zweep-ei gebeuren: Iedereen zijn eigen stijl zou ik zeggen. Ik raad het gebruiken van een ei in iedergeval af. Er zijn genoeg verhalen bekend waarbij de paarden daardoor compleet over de rooie zijn gegaan. Paarden kunnen door zoiets de indruk krijgen dat er iets knapt in hun hoofd en daar kunnen ze aardig paniekerig op reageren. En natuurlijk is er nogal een verschil tussen slaan met een zweep en een corrigerend tikje Lachen

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:21

Wat een gedoe allemaal zeg, iedereen loopt zich druk te maken terwijl ik me zweep nog nooit zo gebruikt heb Verward
Ze is trouwens ook niet meer de lucht in gegaan...
Maar nu is het wel genoeg vind ik Haha!
Anders gaat het topic straks nog op slot voor zoiets stoms...

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:23

talented schreef:
Weet je wat, als jullie wat meer ervaring hebben opgedaan in de sport, wat meer paarden hebben gereden, dan praat ik wel weer verder! Ik geloof dat wij qua paardrijden totaal niet op 1 lijn zitten en ik vind het echter niet de moeite om in jullie nog meer tijd te steken! En al die `grappige`opmerkingen hadden ook niet geplaatst hoeven worden: ik gaf de tips niet voor mezelf maar voor een ander. Dat je het er niet mee eens bent mag, maar hou dan al die overbodige, zogenaamde leuke, opmerkingen voor jezelf Lachen

WHAHAHAHAH Haha! , jij bent echt lachwekkend, dat iemand zo arrogant kan zijn!!

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:45

miesie schreef:
Wat een gedoe allemaal zeg, iedereen loopt zich druk te maken terwijl ik me zweep nog nooit zo gebruikt heb Verward
Ze is trouwens ook niet meer de lucht in gegaan...
Maar nu is het wel genoeg vind ik Haha!
Anders gaat het topic straks nog op slot voor zoiets stoms...

Dat is natuurlijk ook niet de bedoeing Haha! Maar wat ik wou zeggen is dat je het gewoon lekker bij je eigen manier moet houden als die helpt en dat doet het dus ook Lachen Genoeg erover...

Lijkt me trouwens geen makkelijke pony om te rijden!

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 23:33

Heee, leuke foto's hoor..
Sid is lief Lachen..
Ik kom snel een keer langs hoor, alleen eerst op vakantie enzo.. maarja.. ooit kom ik. Haha!