De Wispelaere-hulpen niet versterken maar herhalen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:53

Gaaf dus, kunnen we niet een rondje brabant regelen met hem??

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 09:43

Volgens mij geeft David nog geen (of misschien een enkele) les in Brabant. Als je serieus geinteresseerd bent, kun je hem eens bellen. Zijn telefoonnummer staat op zijn site: www.dwdewispelaere.com. Hij geeft wel eens les in België (www.isphorse.com) in de vorm van clinics. Misschien ligt dat bij je in de buurt?

off-topic: kan iemand me misschien een pb sturen hoe ik foto's bij mijn profiel plaats?

QQQQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:07

David zit in Walbeck, bij Geldern.
Adres staat ook op z'n site.

Bedacht me nog iets rijtechnisch belangrijks, vooral met het oog op consequentie:
Als je op een hulp geen reactie krijgt, laat het dan niet zitten!!!! Hoe vaker een paard op een 'hulp' niet heeft hoeven reageren, hoe minder alert ie erop zal reageren

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:11

als ik die site oproep krijg ik dit:
Citaat:
Listado de directorio no permitido - Acceso prohibido
No está permitido el listado del directorio y no existe página índice, o el acceso a ese fichero está específicamente prohibido.
Si tiene alguna pregunta referente a este error, por favor escriba un e-mail a webmaster@dwdewispelaere.com..

--------------------------------------------------------------------------------

Volver a la página de inicio de www.dwdewispelaere.com.

beetje jammer......

QQQQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:14

Ah, klopt krijg ik ook. Gisteren deed ie het nog. Ze zijn de site aan het uitbreiden (zouden ook foto's van z'n nieuwe stekje op komen). Probeer het later nog maar eens (hij heeft een spaanse webmaster Haha! )

Foogul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:30

Nog een dingetje wat mij invalt over David:

Hij rijdt eigelijk heel simpel en eenvoudig. Het ziet er ook heel makkelijk uit als hij op een paard zit. Bovendien werkt hij heel veel aan de basis. Weliswaar met behulp van oefeningen, maar allemaal met als doel het op 4 benen krijgen van je paard. Spectaculaire uitgestrekte galop is helemaal niet aan de orde. Je moet eerst maar een zien dat je alle energie onder controle kan krijgen, zodat het niet wegvloeit. Hyper!