Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Skattie schreef:Okay, hier mijn reactie over de teugels!! Ik zat er voor het eerst zelf op en was zelf ook best gespannen, daardoor ben ik mijn ook erg gaan verkrampen. Kreeg ook van mijn instructeur op mijn kop dat ik hem te veel opnam en dat ik hem lang moest rijden. Maar omdat hij echt super voorwaarst is nam ik hem steeds terug, waardoor ik dus ook de teugels veel te kort nam. We zijn hem daarna lang gaan rijden zodat hij dus zodat met zijn neus over de grond ging en daarna langzaam weer opnemen. Het is jammer dat er alleen foto's zijn gemaakt van het begin, maar ik beloof dat er binnenkort andere foto's te zien zijn.
(vond het uit jouw profiel te zien ook al zo vreemd dat je hier het paardje met zoveel spanning op de teugels reed
).Karina schreef:Nou ik wil Chandler nog wel eens zien over een jaartje of twee! Wordt vast een hardstikke stoer beest!
Hoewel de reacties die je nu krijgt in essentie hier en daar best terecht zijn, doen ze helaas wel afbreuk aan de mijlpaal die dit voor jou geweest moet zijn, voor het eerst zelf op je beessie. Maar dat is waarschijnlijk niet voor iedereen duidelijk geweest.
In ieder geval heel veel succes met de verdere opleiding van Chandler!

Clitia schreef:Als het zadel niet van jou is, maar van degene die 'm inrijdt... Waarom rijd jij 'm dan nu in?*you lost me there*
Verder zal ie ook vanzelf wel rustiger gaan lopen als ie lang loopt, maar telkens ophoudinkjes krijgt...
ingeo schreef:ha, dit klinkt al helemaal anders! dit hadden we twee pagina's terug al moeten weten
(vond het uit jouw profiel te zien ook al zo vreemd dat je hier het paardje met zoveel spanning op de teugels reed
).
ben benieuwd hoe het er over een poosje uitziet. en ga dan maar lekker in je eigen komfortabele zadel zitten!