2 Anky snobs at work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Spruit_Elf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 16:10

Renaat1337 schreef:
Misschien een rare vraag, maar kan het zo zijn dat je zadel misschien te klein is voor je? Het lijkt namelijk alsof je flink tegen de lepel zit. ( de achterkant van je zadel ) Dit kan namelijk ook een reden zijn dat je paard niet echt ontspant. De druk verdeling is dan niet optimaal.
Verder ziet het er niet verkeerd uit, en met veel lessen worden jullie vast een tweede Anky. succes verder

PRECIES wat mij ook al eerste opviel.
misschien is het ook iets handiger om je beugels iets langer te maken. en je bekken wat te draaien.

heel veel succes dr mee OK dan! en ben benieuwd naar je volgende fotos of er vooruitgang is (vast wel Lachen )

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 17:41

Ik denk dat ik idd mijn beugels een gaatje langer moet doen, want zoals ik vandaag gereden heb (even lang qua beugels) zat ik toch wel kort (ik rijd altijd vrij lang).
Vandaag heb ik gereden, zoals velen me hebben aangeraden, en ze was al stukken ontspannender. Vanavond zie ik ook die instructrice, vraag ik haar meteen wanneer ze eens kan komen Lachen

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:59

Het valt mij op bij de 'niet-ontspannen' foto's dat je het bit zo strak trekt. Wat zou er gebeuren als je de neusriem eraf haalt, want imo moet het paard het bit accepteren en dus ook zonder neusriem lekker kunnen lopen (uitzonderingen (ik zou niet weten wat, maar dat moet je zelf weten) daargelaten) en dat lijkt hier niet het geval...

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:18

Quiny lijkt een beetje dat te doen wat mijn Lucky ook deed toen ik haar net had. Lucky kon heel ontspannen lopen en dan ineens haar hoofd omhoog slaan en hard weg scheuren. Het bleek dat ze ontzettende last had van haar tanden, veel haken, nadat de tandarts is geweest is Lucky heel erg vooruit gegaan, ze 'mept' niet meer met haar hoofd.

Verder is er al zoveel gezegd, ik ga met Imker mee in mening.

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:50

zijn leuke beestje alleen bij quiny moet je echt kijke naar haar tanden haha en anders misschien gooit ze haar tong over het bit dan moet je dus een lepel hebben {geen echte eetlepel he haha} ik denk dat het naar een tijdje wel minder word
succes ermee nog

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 23:48

WhAhah wat een leuke foto ik moet onzettend om lachen *LOL* en hou je hoofd recht naar voren en kijk niet te veel naar die pony benen Knipoog

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 12:54

Haar tong gooit te al zeker niet over haar bit, maar ik zal eens naar haar tanden kijken Lachen

samhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:45

gave setjes zeg Kwijl Zijn idd wel duur die anky pads, maar wel super stoer joh Haha!
Leuke paardjes ook trouwens. *LOL* Hoe groot is Quiny?