rot hoor jongens, maar zolang het je eigen paard niet is kan je er toch nix aan doen! dat soort mensen weten nou eenmaal alles beter en die liggen er echt niet wakker van of jij er iets van zegt of niet. maar moeten we hier niet naar de echte dierenbeulen kijken? in mijn ogen zijn dat de eigenaren... tuurlijk zit dat meisje fout, maar als die eigenaren er niets van zeggen en het normaal vinden, zijn die minstens net zo erg! erg banketstaaf misschien, maar aangezien er niets aan gedaan wordt, kun je beter niet kijken als je het niet wilt zien...
maaykuhhh
Geplaatst: 16-07-04 11:31
weet je hoe erg!!! Ik zou er ook gewoon wat van zeggen Babeth! Dan wordt ze maar boos, ze moet weten dat het zo helemaal verkeerd gaat met het paard!
Is het wie ik denk dat het is?????? B.....???
groetjes maayke
Babeth
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 11:46
Ja idd is het B..... hahaha
Jokky
Geplaatst: 16-07-04 22:12
iell....wat vreselijk als ik dit allemaal lees heb ik zin om es een gesprekje met dr te houden ~~}>
Babeth
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 12:04
Mag je wel doenn hoor hahaha
ElSkUhHh
Geplaatst: 18-07-04 16:32
Weet je wel zeker dat het zo erg is? Ik heb ook weleens gehoord dat mensen vinden dat ik m'n pony te veel sla.. Soms moet je je pony gewoon een keer een mep geven.. Het is alleen wel erg als je je pony / paard gaat treiteren, en hem de hele tijd slaat, ook als hij niets doet.. Ik denk dat ik daarover niet kan oordelen als ik het zelf niet heb gezien, maar als het zo erg is snap ik niet dat er zoveel mensen zijn die haar op hun paard laten rijden..
Babeth
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 17:08
Nee het is echt zo erg bij haar. Het is gewoon een ramp...
ElSkUhHh
Geplaatst: 18-07-04 17:36
Dat is dan wel erg gemeen.. Gelukkig heeft het paard altijd nog 23 uur per dag rust en krijgt hij voor de rest wel een goede verzorging..
Babeth
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 17:45
Nou zij is er 4 uur per dag ofzo of meer.. Ze werkt er ook nog dacht ik.. Maar dat weet ik niet zeker.
Snoevie
Geplaatst: 18-07-04 17:45
*zucht* dat soort mensen heb je overal en altijd,op elke manege en elke stal. ik word zo moe van mensen die het maar zo belangrijk vinden om hun paard voor het plaatje in de krul te rukken.en als hij het niet doet,dan nog trappen en rukken ook.lager kan je niet zinken............
ga je haar dit laten lezen?zoja,dan ben ik benieuwd wat ze gaat zeggen
Babeth
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 17:54
Jup maar dan wil ik nog even wat meer reacties. Hoe meer hoe beter!!!
Kristie
Geplaatst: 18-07-04 17:59
Tja sommige mensen zijn gewoon echt geen paard waard Denk dat je er verder ook weinig aan kan doen, denk ook niet dat het helpt om dit aan haar te laten lezen. Als ik het was zou ik me er tenminste niet druk om maken wat 'anderen' zouden zeggen die mij nog nooit hebben zien rijden.
Roosch
Geplaatst: 18-07-04 18:55
Ondankbare trut :S:S:?
qt_shetties
Geplaatst: 18-07-04 20:44
zooooow, dat soort mensen verdienen het niet om met een paard om te gaan! Laat staan er op rijden, een paard moet je met respect behandelen. Ik zou zeker de eigenaar inlichten en meerdere mensen laten zien, hoe ze met de dieren om gaat. Dan krijgt ze vast van meerdere mensen te horen dat het flink fout is wat ze aan het doen is. Groetjes Esmée
Kaiya
Geplaatst: 25-07-04 12:37
Wat een stom mens zeg, zo wil ze zelf toch ook niet behandeld worden!?
SanderD
Geplaatst: 25-07-04 12:47
Eigenlijk zou het paard waar ze op rijd haar eens eraf moeten gooien. Misschien merkt ze dan dat ze het paard helemaal niet goed behandeld en haar daarom maar eraf gooit... ik snap niet dat zulke mensen überhaupt besluiten om met paarden te gaan werken als ze ze alleen maar irriteren...
Ik zou naar haar toe gaan en haar zeggen dat ze niet zo ruw moet zijn met de paarden. Ze zijn van vlees en bloed en voelen net zo goed pijn als zij.
Veel succes ermee verder!!
pimmetje7
Geplaatst: 25-07-04 16:40
ow.. wat zielig voor dat dier ZEG !!!!!
die tip heb je al eerder gehad maar ik zou het ook doen .. een filmcamera pakken en haar eens gaan filmen zodat ze zich zelf eens terug zien !!!!!
zo iemand verdient niet om te rijden !!
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 25-07-04 21:04
heb niet het hele topic gelezen dus dont kill me: maar heb je er eens aan gedacht om een lesgever met haar te laten praten? misschien weet zij gewoon niet beter en voelt ze zich aangevallen als jij het haar zegt, er zijn ook verschillende manieren om iets te zeggen natuurlijk
als ze niet luisterd wanneer je haar VRIENDELIJK! zegt dat ze het eigenlijk fout doet en haar uitlegt hoe het wel moet, dan vraag je een lesgever of die niet eens met haar wil praten.
Bekijk het ook eens van haar kant hoe zou jij je voelen als iemand op je kwam uitvliegen terwijl je eigenlijk niet beter weet?
Babeth
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 22:17
Ze weet het wel beter en er zijn al zat mensen op haar afgegaan. Dit topic is mijn laatste hoop
o_floor_o
Geplaatst: 26-07-04 15:22
De enige manier dat ze er mee ophoudt is als iemand er iets van zegt. Natuurlijk is het helemaal niet goed wat ze doet. weet de eigenaar van het paard ook dat ze dit doet? Anders kun je het misschien tegen hem of haar zeggen. Want dan kan hij/zij beslissen of zij nog wel op het paard mag rijden. Het is moeilijk om eerlijk te zijn als het om zoiets gaat, maar dat is de enige manier, als ze het niet gelooft kun je haar ook filmen en het dan aan haar laten zien, misschien dat ze het dan wel gelooft. veel geluk
Babeth
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 16:26
Er zijn al zat mensen op haar afgegaan. Het heeft geen zin daarom is dit topic mijn laatste hoop.
Anoniem
Geplaatst: 27-07-04 19:23
jeetje wat een raar geval zeg! ik weet niet of je op een manege rijd of een privé stal of wat dan ook. maar je zou natuurlijk een wat "wildere" paardje kunnen pakken en zelf erop rijden en dat het goedgaat en daarna dat wicht erop laten, kijken of zij hem ook aankan, want als zij dan weer zo trekt gooit dit paard haar er misschien wel vanaf... suc6
Moonlightje
Geplaatst: 28-07-04 09:44
Dit is echt zielig!!!! waarom een paard zo behandelen? als zij zo behandelt word vind ze t ook niet leuk! zegt die eigenaar van dat paard er dan niks van?:?
Anoniem
Geplaatst: 28-07-04 11:31
<knip>
ontopic: als de baas of een zeer goede instructrice met haar praat, misschien trekt ze het zich dan aan?