Les met Roos --> 3 maanden onder het zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:22

Sassieja schreef:
Ciska is helemaal niet te zwaar hoor.....en anders loopt Roos ook niet zo lekker onder haar hoor! Haha!

Huh...
ik bedoelde at roos er geen moeite mee heeft??
Heb je me verkeerd begrepen Haha!

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 23:24

Wat STOER!!! Allemaal shetties! ik heb er zelf 2 en vind ze helemaal te gek. Hoeveel hebben jullie er ?

Knuffel Esmée

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 10:15

Fellor schreef:
Lijkt het je niet heel belastend voor een pony die pas net onder het zadel is daar met jouw toch behoorlijke gwicht voor die pony op[t e gaan zitten? Lijkt me niet prettig voor het beestje.
[/quote]

jaa, en waarom gelijk sporen? (als ik het goed zie!!)

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 10:52

Zie vorige blz...

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:10

Shetlandurz, als je nou eens even de reacties leest hoeft Ciska niet elke keer te herhalen! Wat een gezeur

Roos loopt netjes Ziet er leuk uit!

FunkyMirko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:31

Fellor schreef:
Lijkt het je niet heel belastend voor een pony die pas net onder het zadel is daar met jouw toch behoorlijke gwicht voor die pony op[t e gaan zitten? Lijkt me niet prettig voor het beestje.
[/quote]

Ja idd vond ik ook...
En ivm dat spoortje, die zien er toch al redelijk groot uit voor een "spoortje" te noemen. En kan je de pony dan gewoon niet met je been corrigeren zonder spoor en zonder zweep dan.
Als ze nog zo jong is dat niet zo goed hoor...

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:57

Dennis schreef:
Waarom een spoortje? Als ik haar wil corrigeren ben ik met m'n zweep te laat of stoor ik haar in haar mond. Ik heb hem wel bij me maar gebruik hem eigenlijk niet. Een spoortje vind ik fijner, al heb ik die ook bijna niet nodig(in een uur gebruik ik hem misschien 1x, misschien 2x.

Zit misschien wel wat in, maar laat je been dan wel lang als je gewoon aanspoort. Aansporen doe je tenslotte met je kuit, niet met je hak. Het is mij nog nooit gelukt om met m'n hak aan te sporen zonder de spoor te gebruiken.

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:09

Ziet er super netjes uit!
Echt leuk om te zien.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:18

Gelukkig, ik ben niet de enige die het raar vind om een jonge pony met sporen te rijden

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:17

Dennis schreef:
Maar die 45 kg die ik weeg heeft Roos echt geen last van hoor. Ze is zelf precies een meter en niet een van de iels gebouwde. En als ik te zwaar was had ze dat snel genoeg aan gegeven hoor. Dan zou ze niet zo superfijn lopen Lachen.

45 kg??? Daar zou ik mij (en misschien meer Bokkers?) absoluut niet druk om maken. Je bent voor Roosje een echte lichtgewicht en waar vind je nu iemand lichter dan 45 kg die netjes een pony inrijden kan? Volgensmij moet dit prima kunnen!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:33

Sjee, er zit weer iemand op een shetlander en daar gaan we weer. Verward
Ze is te zwaar, dit dat....
Ik en meerdere mensen worden hier GEK van!! En vooral die herhaling...

Cis ik vind het er heel goed uitzien hoor Haha! Ga zo door...leuk stel!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 21:57

stoere fotos ziet er heel leuk uit. roos gaat goed he hoever is ze nu voor de kar ?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 22:03

Roos staat nog steeds niet voor de kar. En ben er ook helaas nog niet mee begonnen ook al sta ik echt te popelen. Ik heb het tuig nog niet compleet. Zonder hoofdstel en staartriem kom je niet zo ver helaas.