Weer op Natasja gereden!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 22:17

miekelover schreef:
nee dit is geen gezeik. We zeggen alleen wat en ji jwordt gelijk boos. Dan moet je die foto;s niet op bokt zetten vind ik. Je moet wel kritiek kunnen hoor op bokt.

Ik word helemaal niet gelijk boos, kun je je het voorstellen zeg. Als ik zoiets over jullie zou zeggen...Zo'n reactie lok je dan ook uit hoor. Het allemaal super mee, maar jullie overdrijven alles zo. Ik zet foto's op bokt voor het paard, niet voor zinloze reacties van mensen die het paard toch niet kennen!

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:26

Dan maar een reactie van iemand die t paard WEL kent, en ook nooit gezegd heeft haar maar eens in de krul te TREKKEN???????
Lijkt me niet dat er zoiets gezegd is toch?

Annetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 22:34

Natasjaa schreef:
Dan maar een reactie van iemand die t paard WEL kent, en ook nooit gezegd heeft haar maar eens in de krul te TREKKEN???????
Lijkt me niet dat er zoiets gezegd is toch?

O, dus je vind dat ik haar in de krul trek? Fijn is dat... Je hebt er anders niks van gezegd Verward

Horse_Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:37

heahea, doe ff rustig...
Ik weet dat annette niks in de krul zou trekken!!
Je mag best streng met je hand zijn en misschien was ze wel streng tegen haar...
Het is en blijft een moment opname hea Haha!

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:38

k Ga even af op wat je net zelf zei, lijkt me niet nodig om hier ruzie over te gaan maken, ofwel?

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:46

Ikke vind van niet Haha!

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:47

Leuke haf. Al vind ik ook dat je heb wat in de krul trekt en dattie aan de magere kant is maar dat is mijn mening.

Annetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 22:52

Natasjaa schreef:
k Ga even af op wat je net zelf zei, lijkt me niet nodig om hier ruzie over te gaan maken, ofwel?

nou niet echt nee Tong uitsteken

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 23:09

_Linda_ schreef:
Leuke haf. Al vind ik ook dat je heb wat in de krul trekt en dattie aan de magere kant is maar dat is mijn mening.

Hmmm dat magere valt errug mee hoor, ze is niet dik, dat geef ik toe, maar mager... nee... toch ook weer niet...

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 23:11

Op sommige foto's zie je toch echt duidlijk dr ribben! Je moet ze kunnen voelen maar niet kunnen zien en dat zie je hier wel!

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 23:13

Misschien komt dit doordat ze van een manege komt, zoals germie ook al eerder aanhaalde, ze is hier nu drie week weg, en ben wel bezig om r weer ietsje forser te krijgen Lachen dus geen zorgen....

Annetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 17:21

Weet je nu wel wat ze te eten krijgt dan?

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:26

Annetjuh schreef:
Als er op die eerst foto wat in de mond getrokken wordt, betekent het niet dat dat te hele tijd gebeurd!

Sorry maar het lijkt wel zo op bijna elke foto.. wil niet l*llig zijn hoor!!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:35

Ik vind de haf inderdaad aan de magere kant, weinig bespiering en geen laagje vet, maar daar kan jij natuurljk niets aan doen, want hij is net verhuisd en dat brengt aardig wat stress met zich mee! Verder lijkt het al snel als je geen neusriem gebruikt dat je met een te harde hand rijdt, en bij sommige paarden is zonder neusriem rijden geen probleem want die hebben een zachte mond en hoeven maar lichte druk op de teugel, maar jij rijdt dit beest met een aardige druk op de teugel, en dan heb je echt die neusriem nodig!! Anders doe je haar pijn!

Annetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 18:42

Milkaatjuh schreef:
Sorry maar het lijkt wel zo op bijna elke foto.. wil niet l*llig zijn hoor!!

Ben het eens met Tulandro Knipoog

FaithMiroma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:26

volgens mij zat je een beetje veel in der mond of leek dat maar zou Verward

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:40

Dat ze mager is kan ik begrijpen als ze van een manege komt ed. Maar dat over die neusriem is waar. Je kunt wel zeggen dat je niet binnen een paar minuten een neusriem tevoorschijn kunt halen, maar je hebt blijkbaar geen ander/reserve hoofdstel? Als je dat niet hebt zou ik als ik jou was of niet gaan rijden, of een lekkere ontspannen bosrit maken bijvoorbeeld. Maar in ieder geval niet dressuren met zo'n druk op de teugels. Want echt het eerste wat me opviel toen ik de foto's zag was de mond (en daarna je t-shirt want die heb ik ook Tong uitsteken )..En dan kan je altijd de volgend dag weer lekker aan het werk gaan als je een nieuwe neusriem hebt. Maar dan wel proberen wat meer het paard te laten ontspannen. Verder wel leuke haf trouwens! Lachen

Annetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 20:00

Rosanne schreef:
Dat ze mager is kan ik begrijpen als ze van een manege komt ed. Maar dat over die neusriem is waar. Je kunt wel zeggen dat je niet binnen een paar minuten een neusriem tevoorschijn kunt halen, maar je hebt blijkbaar geen ander/reserve hoofdstel? Als je dat niet hebt zou ik als ik jou was of niet gaan rijden, of een lekkere ontspannen bosrit maken bijvoorbeeld. Maar in ieder geval niet dressuren met zo'n druk op de teugels. Want echt het eerste wat me opviel toen ik de foto's zag was de mond (en daarna je t-shirt want die heb ik ook Tong uitsteken )..En dan kan je altijd de volgend dag weer lekker aan het werk gaan als je een nieuwe neusriem hebt. Maar dan wel proberen wat meer het paard te laten ontspannen. Verder wel leuke haf trouwens! Lachen

ja dat vind ik ook, maar haar baasje had daar toen niet voor gezorgd en zei dat het wel kon dus...het leek ook niet erg ofzo. pas als je het op foto ziet merk je het.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:07

germie schreef:

Verder hoeft ze echt niet aan de teugel, ontspanning is het belangrijkste.

Ja ontspanning is idd het belangrijkste ja.. Maar die ontspanning is op deze foto's ver te zoeken..

Verder vind ik dat de TS had kunnen weten dat er commentaar op de 1e foto zou kunnen komen..Laat zo'n onvoordelige foto dan weg

Heb je les met haar?
Werk aan de ontspanning en plaats later nog is foto's van t rijden Knipoog OK dan!

Annetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 20:14

Nou, ik zal er niet zo gauw weer op rijden denk ik... Knipoog

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:10

Annetjuh schreef:
Ik word helemaal niet gelijk boos, kun je je het voorstellen zeg. Als ik zoiets over jullie zou zeggen...Zo'n reactie lok je dan ook uit hoor. Het allemaal super mee, maar jullie overdrijven alles zo. Ik zet foto's op bokt voor het paard, niet voor zinloze reacties van mensen die het paard toch niet kennen!

dit is niet zinloos en wij mogen toch onze mening geven wat we er van vinden maarja als jij daar niet tegen kan. Verward

Annetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 21:47

lees ook mijn andere reacties graag Knipoog