Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miekelover schreef:mooi foto;s. Heb je zelf al je paarden naar dat niveau gereden.
Kait heeft ze intermediaire 1 gestart. En met Filou had ze al Z gesprongen en Z gedressuurd. (vandaar mijn leerpaard!) Maar op Filou heeft ze de laatste 4/5 jaar nauwelijks gezeten en heel soms gaat ze nog even op Kait zitten, als mij iets niet lukt.
. Tis wel heel leuk om te doen... Mijn moeder heeft nu ook een 4 jarige en we rijden tegen elkaar in het L1... heftige strijd!!!
marije1987 schreef:Wow wat stoer, op je 16e al zo ver in de sport!! Doe je er ook school naast of zit je fulltime in de paarden? En zijn al jullie paarden van jezelf?
in de vierde, ga als t goed is naar de vijfde. Is wel lastig soms want het is geen sportschool.
dus ik ben superblij dat Kait volledig tot mijn beschikking staat! En nu ze even niet meer mag lopen mag ik van een fokster/vrienden een paard lenen om Kait te vervangen. Dat is ook heel fijn want verder hebben we geen paarden die Kait kunnen vervangen. Lhundol schreef:wow heel goed zeg van je dat je nu al zo hoog rijdt!!! kan je ons een beetje vertellen hoe je bent begonnen en wat je allemaal hebt gedaan om nu al zo te kunnen rijden? helpen je ouders je zeker erg veel?
(hehe precies wat marije1987 dus ook vraagt)
Das nu wel over, mijn ma helpt me meestal met losrijden voor grote wedstrijden.
!