Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
linduhtjuh schreef:het siet er egt super uit! naja het commentaar moet juh niks van aantrekken want juh rijd mooj en het is geen wedstrijd dii juh rijd! maar wrm gaaht juh zusje starten jij rijd tog ook super! kunnen julliej niet samen want ik vind wel beetjuh oneerlijk ji rijd tog ook super!!!
maar gaah zow door want dat gedoe met dii benen en op het goede been rijden dat komp alleen goed als juh veel blijft rijden!!!en het gaaht tog al super!
het zijn egt super plaatjuhz

beautyfull_mickey schreef:megantjuh,ook al ligt je been wat verder naar achter,wil nog niet zeggen dat je er steeds met je sporen inzit
zoals je ook op de foto's ziet zit ze er bijna nooit met der sporen in.

beautyfull_mickey schreef:megantjuh,ook al ligt je been wat verder naar achter,wil nog niet zeggen dat je er steeds met je sporen inzit
zoals je ook op de foto's ziet zit ze er bijna nooit met der sporen in.
ik snap niet waarom hier zoveel gezeurd word zeg,pffff.
ik vind het erg netjes uitzien
lijkt alsof je mooie stille en vriendelijke houding hebt (met name je handen)
fasty_lover schreef:wat is jou probleem dan...

ShannaY schreef:Wat doe je hier nou bijdehand ?
Ik zal het 1 keertje uitleggen omdat jij het blijkbaar maar niet kan begrijpen.
Er word gezegd, je rijd op het verkeerde been, inderdaad, dat rijd je NIET. Maar jij antwoord op iemand, "Wat maakt dat uit" (dus er vanuit gaand als je wel op het verkeerde been rijd)
Waarop IK DUS ZEG;
Dat maakt dus wel wat uit, want dat is niet alleen slecht voor je paard, maar ook voor jezelf.
Valt het kwartje nu eens eindelijk...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

caranthir schreef:Je moet niet zo 'boos' zijn om het commentaar, das opbouwende kritiek. Daar is dit forum voor bedoeld en ze hebben gelijk ook.