Booster@work (ierse tinker)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 14:26

ik zelf zou niet met zo'n bit rijden, maar als dat paardje het gewent is en er goed op loopt waarom dan veranderen? Paardje ziet er aardig ontspannen uit. Ik heb dus totaal geen verstand van men bitten en dat soort dingen maar als hij ontspannen loopt wat is dan het probleem?

En dat zei zegt dat je alles 10 keer moet aanhoren klopt wel, want iedereen bleef ook maar zeuren over mijn paard omdat het een hengst is en ik hem zou MOETEN castreren omdat hij volgens de mensen hier te lastig zou zijn. (alleen omdat het een hengst is) en ik niet genoeg ervaring zou hebben voor een hengst. knap dat je dat kunt zeggen donder je weet hoe ik rij Haha! Dus daar geef ik haar helemaal gelijk in

en verders vind ik het een appart ding. mijn tegen over buren hebben nu ook zo'n ding in de tuin staan bij een gewone tinker en een d pony. Weet het ras niet precies maar is ook een apparte schimmel tinker.

Donna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:58

wat een hele gave tinker echt super en hij is echt groot inderdaad ik vind hem echt super OK dan!