Als ik de goede voor mij heb, staat die vos bij Peek?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). zo wordt het makkelijker en wordt zijn techniek beter. zo kan hij dat niet. ook vind ik dat je iets meer boven het zadel moet blijven. het lijkt nu net of je voor je paard uitspringt. als hij boven de sprong naar links of rechts schiet (het lijkt me er niet het paard naar maar toch) zit je nu niet zo stevig. als je dichter bij je paard blijft wordt dat ook beter. 
Top!
peggel schreef:ok opmerkingen over het paard hebben we gehad. nu even over de ruiter. als je met je hand iets meer meegeeft boven de sprong kan je paard zich ronder maken (eerder ook bukken genoemd). zo wordt het makkelijker en wordt zijn techniek beter. zo kan hij dat niet. ook vind ik dat je iets meer boven het zadel moet blijven. het lijkt nu net of je voor je paard uitspringt. als hij boven de sprong naar links of rechts schiet (het lijkt me er niet het paard naar maar toch) zit je nu niet zo stevig. als je dichter bij je paard blijft wordt dat ook beter.