Jump for joy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:07

Zal ik je wat grappigs vertellen, ik ook wel eens Knipoog

Als ik de goede voor mij heb, staat die vos bij Peek?

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:36

Correct Miran,

Ik besefte me bij jou pas de derde keer dat ik je profiel zag dat je me wel erg bekend voor kwam.
Wat je ziet hier is ook dat stalgenoten een beetje voorelkaar op komen, wat gelukkig zegt dat de "bende van Peek" het onderling gelukkig goed kan vinden (het is bij ons zooo gelzellig!!) Zo hoort het ook. Mensen die Eva irl kennen hebben haar eerste sprongen (c.q. weigeringen!!haha) ook mee gemaakt en zijn beter in staat de verbeterng waar te nemen.

Die vos is een uitzonderlijk nuchter diertje (voor een volboed zeker) en samen zijn het twee doorzettertjes. Daarom zijn wij misschien niet blij met "negatief" commentaar, misschien niet objectief maar wel logisch.

Ik vind mij zowiezo bijna altijd in het commentaar van crossmonster, en ook RK trouwens en ik heb inmiddels ook jouw toppics bekeken miss petit. Je weet er genoeg vanaf! Juist doordat je veel verschillende paarden rijdt.

Het merendeel van de bokkers is imo gericht op dressuur, dus laten de springers onder ons ekaar ook proberen te helen. Na een aantal toppics weet je een beetje op elkaar moet reageren.

Ik geef in mijn toppic ook aan liever commentaar op mij te ontvangen dan op mijn paard.. Ik heb geen andere ik moet het met deze doen. Nuttige tips zijn ALTIJD welkom.

Het zou gewoon leuk zijn als we elkaar straks op concours wellicht tegen komen en dan ook steun aan elkaar vinden.

maar ik proef alweer positive sfeer!!!

peggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:42

ok opmerkingen over het paard hebben we gehad. nu even over de ruiter. als je met je hand iets meer meegeeft boven de sprong kan je paard zich ronder maken (eerder ook bukken genoemd Knipoog ). zo wordt het makkelijker en wordt zijn techniek beter. zo kan hij dat niet. ook vind ik dat je iets meer boven het zadel moet blijven. het lijkt nu net of je voor je paard uitspringt. als hij boven de sprong naar links of rechts schiet (het lijkt me er niet het paard naar maar toch) zit je nu niet zo stevig. als je dichter bij je paard blijft wordt dat ook beter.

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:59

Riant, zoals ik al in de pb's zei, lijkt mij onzettend leuk en gezellig! Lachen

En zei al eerder dat ik het ontzettend voor je vind spreken dat je liever commentaar over jezelf hoort als over je paard.

Hier op bokt komt vaak andersom voor, jij zoekt eerder de fout bij jezelf als bij het paard. Pcies zoals het eigenlijk hoort! Lachen Top! Lachen

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 18:01

peggel schreef:
ok opmerkingen over het paard hebben we gehad. nu even over de ruiter. als je met je hand iets meer meegeeft boven de sprong kan je paard zich ronder maken (eerder ook bukken genoemd Knipoog ). zo wordt het makkelijker en wordt zijn techniek beter. zo kan hij dat niet. ook vind ik dat je iets meer boven het zadel moet blijven. het lijkt nu net of je voor je paard uitspringt. als hij boven de sprong naar links of rechts schiet (het lijkt me er niet het paard naar maar toch) zit je nu niet zo stevig. als je dichter bij je paard blijft wordt dat ook beter.

Duidelijk OK dan!

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:03

We zijn he tin hooflijnen ook best met elkaar eens!

Komt ook doot internet en dat alles getypt is dat de lezer het anders leest dan het bericht bedoeld is. Ik vind dit dan toch al met al een nuttig toppic, je leert elkaar en beetje kennen en daar wordt het alleen maar beter op.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 18:06

Gaaaap Floor je valt in herhaling Tong uitsteken
Hahahaha.. OK dan!

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:10

sorry

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 18:17

Hej ik ga naar mn kleine vos met slechte springtechniek! Tong uitsteken

Mensen bedankt voor de tips en het commentaar. Zal het eens met hem bespreken of het binnen onze tactiek past om binnen nu en 2008 klaar te zijn voor de Olympische Spelen. Haha!

Want wij........ Doen alles samen in goed overleg!

En daar kunnen sommige van ons nog eens wat leren Knipoog