Kermispony's, wie kent ze?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 11:48

Kkijk,voordat er ruzie komt over de uitspraken van mij: Ik sta (als ik MOEST kiezen) liever 23 uur per dag binnen,als de hele dag met vervelende kindjes 70x hetzelfde rondje lopen,stank voor dank noem ik dat Frusty Ik denk dat die pony's mzl hebben dat die meisies hun verzorgen,anders had het nog erger geweest Misselijk

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 14:56

nee sun ik denk dat jij nu fout leest, want ik zeg wat Ik fijner zou vinden.

Maar ik vind dat ze err goed uitzien, en daar mogen de mensen best trots op zijn, zoals iedereen mag waarvan de paardjes er goed uitzien

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:36

Sun ik wens je veel plezier in die box. Haha! Misselijk

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 21:06

erug zielig.
Enne dat je schreef dat je zelf 3x per dag een rondje mag draven en galopperen?
Doe je dat ook op straat? Want ik zie allemaal foto´s van op straat. (maar dat maakt niet uit want ze hebben ijzers, toch?)
Daar moet je zeker de hele dag voor naast lopen, ben je nou zo onnozel. dat hun geld over jouw rug verdienen.

Ik heb ontzettende medelijden met de beestjes, ik zou niet met de pony´s willen ruilen, voor geen goud.

PonyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 21:25

Nee dynamiek, zo onnozel ben ik neit.
Je krijgt per dag 7,50 en dat is best veel als hij ongeveer 10 a 12 meisjes moet betalen.
Soms krijg je 5 gulden als je de halve dag er was of geen "eigen" pony had en dus neit vaak liep.
Meestal draven we over de straat ja, maar in het midden ligt ook gras waar we galloperen soms, maar de pony's gaan vaak uizich zelf galloperen en springen het stoepje af, dat zullen ze heust niet doen als het pijn doet, ze hebben inderdaad hoefijzers!
Owja, ik ga niet met die pony's lopen om er zelf op te mogen hoor! Ik doe het voor mijn lol, omdat ik ze lief vind en de eigenaar graag mag, en al mijn vriendinnen daar die hetzelfde doen vaak zie en lol hebben. Dat je er wat mee verdient is alleen maar leuker!
Ik rijd op een manege dus en heb geen verzorgpony buiten hester die ik 2 maal inde week doe, verder mag ik haar NIET doen omdat Annelies de andere verzorgster dan boos word.
Ik heb geen tijd voor een verzorgpony op dit moment, en ik ben dan ook altijd happy als ik de pony's mag verzorgen!

seapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 23:41

Ik vind een pony hoort niet thuis op een kermis, kom op jongens. Wat dacht je van het gehoor van een pony. Ze horen 100x zo goed als jij hoor... Enne een paard voelt zicht prettiger in een rustige omgeving als in herrie. En een paard wat op stal staat kan tenminste lekker stro eten de hele dag en drinken!! als hij dorst heeft. Krijgen deze ponys wel vers! water??? als ze dorst hebben. of wordt er 1x in de 3 uur een halve emmer water wat al de hele dag staat onder hun neus gedouwt. En dan weer snel verder want er staan drammerige kinders te wachten. En iedereen wil natuurlijk op die spikkel pony rijden want dat is een "echte" kermis pony. Nou ik vind het belachelijk dat dit nog bestaat in Nederland...
DIT IS MIJN PERSOONLIJKE MENING....
Doei, en "kermis" ponys sterkte in dat rotleven...

Expensive

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-01 04:07

ik weet nie wat ik moet denken hoor!!aan de ene kant is het niet zo erg maar aan de andere kant wel!!maar trouwems leuk e fotos!!ik vind het wel grappig dat samen met hem tickets aan het kopen ben en dat je dan een mevrouw in de weg zit *LOL*

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 21:50

ik snap niet dat de dieren bescherming niks aan doet.
ze zeiken wel over de boeren die zogenaamd niet goed zijn voor hun dieren.
die juist wel goed zijn voor hun dieren.
maar die pony's op de kemis moet verboden worden vind ik.
het is om te huilen zo als die beesten de hele dag met vaak te grote kinderen rond te moeten lopen.
Boos! Huilen Boos! Huilen Boos! Huilen Boos! Huilen Boos! Huilen Boos! Huilen

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 20:49

HEE
Op die vijfde foto staat een vriendin van mij, die links met wit-rose shirtje aan.
Das Denise, ken je dr ook PonyPower?
En ze heeft ook een tweelingzusje,Tania!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 20:53

daar heeft Lyrik het ook over, op Pagina 2 Lachen
Das onze vriendinnen

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 21:27

jongens dit is een oud topic. plaats een slotje