Flame@springwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tijger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:48

ik vind jullie een hele leuke combinatie alleen moet je je rug wat rechter proberen te houden en misschien iets meer terug te nemen voor de hindernis nu ziet het eruit of hij erover heen raced.
maarja da maakt ook nie zoveel ut als jullie maar lol hebbe OK dan! *LOL*

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:12

Hartstikke leuke foto's!! Vooral die 1e springfoto!! Heel leuk beest.
Peeskappen?? Wat een onzin!!!! Nou ja, ze kunnen nut hebben als je paard raar loopt en/of springt. Maar hebbie wel eens gezien wat een bokkesprongen paarden kunnen maken als ze in het land ineens aan de kletter gaan?? 9 van de 10 keer gebeurt er dan niks. Gooi je een paard toch ook niet het land op met peeskappen.

Maar goed, het ging over de foto's en die waren super!!!

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:13

jorie... het is maar goed dat jij niet op een grote stal staat Lachen Genoeg mensen die hun paarden niet zonder bescherming losgooien of in de wei zetten Tong uitsteken

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:25

ben het helemaal met jorie en joelle eens.... als je ziet wat mijn paardje allemaal doet zodner peesbeschermers... enne ze krijgen er alleen maar goede harde pezen van als je zonder loopt!!!!!

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:32

Toch weer het endurance ploegje he?? Vrees dat wij gewoon niet zo mutsen met onze paarden Lachen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:38

ik vind het er heel leuk uitzien Lachen
Ben geen springruiter en kan je helaas geen echt commentaar geven dan, maar je hebt nu toch al van sommige mensen wat tips gekregen Knipoog . Verder vind ik het er even goed uitzien als de andere topics die ik van flame heb gezien, een shet die er plezier in heeft Lachen

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:41

Ik moet lachen om die rijfoto op pagina 2... mijn benen komen een stuk verder onderuit mijn D-pony!

Van verplicht peeskappen heb ik trouwens nooit gehoord. Ik heb ze niet eens. Heeft 'ie niet nodig. Tja..

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:45

die pony is echt leuk!!
Ik zie het nut van peesbeschermers ook niet zo en met een wondje dan schuurt dat idd alleen maar. Beter zo.
Jullie hebben vreselijke lol zo te zien!
En je houding, tja is al gezegd. Je rug niet zo bol maken boven de sprong, normaal kun je wel recht zitten, dus in principe moet je met springen je rug dan maar wat proberen hol te maken.
Op de laatste foto zou je je hakken wat meer naar beneden kunnen drukken.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:46

joelledsr schreef:
Toch weer het endurance ploegje he?? Vrees dat wij gewoon niet zo mutsen met onze paarden Lachen

Hihihi, ja dat denk ik ook. Zou zelfs durven beweren dat onze paarden harder zijn dan de paarden die onder 800 dekens staan met 300 beenbeschermers. Maar dat ga ik dus maar niet beweren want dan krijg ik half bokt op mijn dak, dus ik heb niks gezegt........ Lips are sealed

Terug naar de shet. Want daar gaat het hier over tenslotte. Ik vind het een mooi ding!!
Ik wil daar nog wel vaker foto's van zien want je ziet dat de shet lol heeft. En dat vind ik het belangrijkste.

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 23:18

Weet je wat grappig is? Siki is maar 1.36 en mensen zeggen ook wel eens van "hee is die pony niet veel te klein voor jou?!" Als ik dan zeg, "Nee, want het is een IJslander" Dan zeggen ze ineens van ooohja jaaah Verward Is ze dan ineens minder klein of is het feit dat ze een ijsco is belangrijker dan dat ik zo groot lijk op haar? Misschien werkt t wel bij jou als iemand weer eens zegt, hee is ze niet veel te klein dat je zegt, Nee, want het is een shetlander!! Haha! Misschien zeggen ze dan wel ooohjaa jaaah tegen jou Haha! Haha bij siki steken mijn benen stukken verder uit dan bij jou!!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 23:32

Hahahahaha, ik zit wel eens op een Haf. is ook geen grote en ik ben 1.74 met lange benen. Maar ja, zo'n Haf is bol dus dat vertekend ook wel weer.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 00:07

Je lijkt wel een beetje uit balans boven de sprong. Daardoor kan je hem flink hinderen.

De combi is ook niet wat ik het liefst zie. Ik zou er zelf binnen 3 passen afstuiteren denk ik. Maar als jij het leuk vindt.. Zet em op Haha!

Oja, ook al is het een kleine pony, die gympies zijn echt superlink, maar dat weet je zelf ook wel denk ik.
eigenlijk mag ik er niets van zeggen, rijd nl altijd zonder cap Bloos

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 09:29

Leuk leuk leuk Haha! Ik vind het altijd weer grappig om foto's te zien van Flame. OK dan!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 09:42

Miss_Petit schreef:
Wat een walgelijke opmerking! Gaaaap

Dat staat toch los van dit topic? Margon is misschien zelf ook wel op een shet begonnen?

Ik ben ook zelf op een shet begonnen, en juist daarom kraak ik mensen in dit soort topics niet af. Ik heb ook een leuk paard onder mn kont gekregen, maar om dan zo minachtend tegenover mensen te doen die 'maar' een shet hebben. Ik geef toe dat het geen mooie combi is, maar een volwassen persoon op een ijsco vind ik persoonlijk ook niet mooi. Maar het gaat uiteindelijk niet om mooi, het gaat erom dat je plezier met je pony/paard hebt. En dan kan margon wel zeggen dat ze beter een ander paard kan kopen (vorig topic), maar sommige mensen hebben die mogelijkheid niet (in tegenstelling dus tot haar) .

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 11:03

patos schreef:
Ik ben ook zelf op een shet begonnen, en juist daarom kraak ik mensen in dit soort topics niet af. Ik heb ook een leuk paard onder mn kont gekregen, maar om dan zo minachtend tegenover mensen te doen die 'maar' een shet hebben. Ik geef toe dat het geen mooie combi is, maar een volwassen persoon op een ijsco vind ik persoonlijk ook niet mooi. Maar het gaat uiteindelijk niet om mooi, het gaat erom dat je plezier met je pony/paard hebt. En dan kan margon wel zeggen dat ze beter een ander paard kan kopen (vorig topic), maar sommige mensen hebben die mogelijkheid niet (in tegenstelling dus tot haar) .

Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze weer reageert.. Verward Ze heeft wel laten zien hoe ze over meisjes denkt die leuke dingen doen met hun shetlander... (vorige topic)

Jammer dat je topics altijd verpest worden Cloverdale.. Ik vind het er hartstikke leuk uitzien OK dan! Je zou haar topics over dr nieuwe paard ook ff moeten verpesten *LOL*

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:01

O ja, en over die peesjes.... Zondag heb ik ook nog zonder peesjes gesprongen. Mijn paard liep op een kwelder en had nogal wat slijk en bagger aan zijn onderbenen hangen. Dat heb ik er zorgvuldig uitgepoetst, maar omdat ik bang was dat het toch niet helemaal zand-vrij was, heb ik die peesjes gelaten voor wat ze zijn. Liever vier hindernisjes zonder dan dikke schuurplekken!

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:16

Mijn pony en ik springen altijd zonder peesbeschermers. Punt 1 omdat ze niet in haar maat te krijgen zijn of gewoon belachelijk duur Boos! punt 2 omdat ik geen zin heb om beschermers om te moeten doen als ik in het bos ga rijden en evt een sprongetje ga maken punt 3 mijn pony vindt het vreselijke dingen punt 4 ze kunnen er drukkingen van krijgen.

Verder ben ik erg jalours op jou en flame ik ben nog altijd gek op shetty's

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 14:20

lis schreef:
Je lijkt wel een beetje uit balans boven de sprong. Daardoor kan je hem flink hinderen.

De combi is ook niet wat ik het liefst zie. Ik zou er zelf binnen 3 passen afstuiteren denk ik. Maar als jij het leuk vindt.. Zet em op Haha!

Oja, ook al is het een kleine pony, die gympies zijn echt superlink, maar dat weet je zelf ook wel denk ik.
eigenlijk mag ik er niets van zeggen, rijd nl altijd zonder cap Bloos

tsjaah... ik stuiter altijd maar openneer op de nrps van mijn vriendin Verward
dus ik denk dat dat te maken heeft met wat je gewend bent
dat gympies gevaarlijk zijn weet ik
maar mijn laarzen waren klets van de binnenkant vandaar...
en dat zonder cap rijden...
tsja ik denk niet dat je daar opmerkingen over moet maken...
het is immers eigne keus Knipoog
ik rijd met warm weer bijna nooit met cap
hoe fout het ook is Lachen

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:22

Ik vind het leuke foto's en jullie zijn een hartstikke leuke combi. Volgens mij heeft je pony ook plezier en daar gaat het om!

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:27

nou daar hebben we margon weer hoor! kan het weer niet laten om je topics te verpesten zeker niks beters te doen ofzo.... zielig gedoe Boos!
van mij mag je haar topic ook wel es flink afzeiken.. weet ze ook es hoe dat is!

enne van je springhouding... ga ik niks van zeggen Haha! heb ik niet zoveel verstand van.. maar wat me wel opvalt is dat je met springen net een banaan bent ( Knipoog ) en met dressuur ben je net een plank zo recht! heel raar Haha!

nou trek je er niks van aan hoor! ziet er super uit! als ik nikita nog had had ik ook zeker geprobeert verder te komen, maarja ik was er WEL te groot voor Knipoog

DoegDoeg

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:39

Margon schreef:
Uhm Verward
Lekker verstandig om dan te gaan springen Scheve mond als mijn pony een wondje heeft op zijn been ga ik er echt niet mee springen! Scheve mond Anders kun je toch ook gewoon bandages omdoen! Verward

doet me denken aan mijn nichtje van 6... Pepper was langs en tak gelopen en had een heel klein beetje bloed op haar been... Ach gut
me nichtje begint helemaal te janken enzo, rent naar binnen, komt trug met pleisters en verband en dat soort troep Haha! en ik mocht absoluut niet verder rijden van der, want dan brak ze misshcien haar been wel
(hahaha sorry hoor margon, je stelt je een beetje aan! hoe oud ben je?)

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 20:16

banaan en plank Tong uitsteken
lol...
ja aan mijn springhouding moet ik echt wat doen Haha!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 20:55

PePpeRL0vE"]
doet me denken aan mijn nichtje van 6... Pepper was langs en tak gelopen en had een heel klein beetje bloed op haar been... Ach gut
me nichtje begint helemaal te janken enzo, rent naar binnen, komt trug met pleisters en verband en dat soort troep Haha! en ik mocht absoluut niet verder rijden van der, want dan brak ze misshcien haar been wel
(hahaha sorry hoor margon, je stelt je een beetje aan! hoe oud ben je?)
[/quote]
Ah gossie, mishandel je Peidi zo? Boos! Ik geloof dat ik het er maar es met Afke over moet hebben om haar terug te halen... Tsk....

Tong uitsteken Haha! Lol, dat nichtje wil ik meeten! Tong uitsteken

ontopic: Vind het nog steeds leuke foto's Steph Knipoog

[edit]
Heb de 2de pagina ook gelezen! Tong uitsteken
[quote="Shariff97 schreef:
Kijk die hoe recht op ze zit op die foto.. gewoon eng Haha!

Hahah, ja!! Ik wou wel dat ik (bij dressuur) zo recht zat hee!
Laatst bijgewerkt door Stinkmodder op 11-06-04 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 20:57

whaha idd dat nichtje Haha!

ontopic: Flame is nog steeds cooooooowl Kwijl
we moeten zo snel mogelijk weer meeten

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:38

ziet er leuk uit. die hindernis is idd creatief
zo te zien hebben julie er veel lol in