maarja da maakt ook nie zoveel ut als jullie maar lol hebbe
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
joelledsr schreef:Toch weer het endurance ploegje he?? Vrees dat wij gewoon niet zo mutsen met onze paarden
Is ze dan ineens minder klein of is het feit dat ze een ijsco is belangrijker dan dat ik zo groot lijk op haar? Misschien werkt t wel bij jou als iemand weer eens zegt, hee is ze niet veel te klein dat je zegt, Nee, want het is een shetlander!!
Misschien zeggen ze dan wel ooohjaa jaaah tegen jou
Haha bij siki steken mijn benen stukken verder uit dan bij jou!! 
Miss_Petit schreef:Wat een walgelijke opmerking!![]()
Dat staat toch los van dit topic? Margon is misschien zelf ook wel op een shet begonnen?
patos schreef:Ik ben ook zelf op een shet begonnen, en juist daarom kraak ik mensen in dit soort topics niet af. Ik heb ook een leuk paard onder mn kont gekregen, maar om dan zo minachtend tegenover mensen te doen die 'maar' een shet hebben. Ik geef toe dat het geen mooie combi is, maar een volwassen persoon op een ijsco vind ik persoonlijk ook niet mooi. Maar het gaat uiteindelijk niet om mooi, het gaat erom dat je plezier met je pony/paard hebt. En dan kan margon wel zeggen dat ze beter een ander paard kan kopen (vorig topic), maar sommige mensen hebben die mogelijkheid niet (in tegenstelling dus tot haar) .
Ze heeft wel laten zien hoe ze over meisjes denkt die leuke dingen doen met hun shetlander... (vorige topic)
punt 2 omdat ik geen zin heb om beschermers om te moeten doen als ik in het bos ga rijden en evt een sprongetje ga maken punt 3 mijn pony vindt het vreselijke dingen punt 4 ze kunnen er drukkingen van krijgen.
lis schreef:Je lijkt wel een beetje uit balans boven de sprong. Daardoor kan je hem flink hinderen.
De combi is ook niet wat ik het liefst zie. Ik zou er zelf binnen 3 passen afstuiteren denk ik. Maar als jij het leuk vindt.. Zet em op
Oja, ook al is het een kleine pony, die gympies zijn echt superlink, maar dat weet je zelf ook wel denk ik.
eigenlijk mag ik er niets van zeggen, rijd nl altijd zonder cap

zeker niks beters te doen ofzo.... zielig gedoe
heb ik niet zoveel verstand van.. maar wat me wel opvalt is dat je met springen net een banaan bent (
) en met dressuur ben je net een plank zo recht! heel raar

Margon schreef:Uhm
Lekker verstandig om dan te gaan springenals mijn pony een wondje heeft op zijn been ga ik er echt niet mee springen!
Anders kun je toch ook gewoon bandages omdoen!
en ik mocht absoluut niet verder rijden van der, want dan brak ze misshcien haar been wel
PePpeRL0vE"]
doet me denken aan mijn nichtje van 6... Pepper was langs en tak gelopen en had een heel klein beetje bloed op haar been...![]()
me nichtje begint helemaal te janken enzo, rent naar binnen, komt trug met pleisters en verband en dat soort troepen ik mocht absoluut niet verder rijden van der, want dan brak ze misshcien haar been wel
![]()
(hahaha sorry hoor margon, je stelt je een beetje aan! hoe oud ben je?)
[/quote]
Ah gossie, mishandel je Peidi zo?Ik geloof dat ik het er maar es met Afke over moet hebben om haar terug te halen... Tsk....
![]()
Lol, dat nichtje wil ik meeten!
ontopic: Vind het nog steeds leuke foto's Steph
[edit]
Heb de 2de pagina ook gelezen!
[quote="Shariff97 schreef:Kijk die hoe recht op ze zit op die foto.. gewoon eng