Ozep's progressie in beeld *TROTS*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 21:35

Wow, ziet er weer gaaf uit. Waar is je Anky pad? Knipoog
Sjuimpje is mijn nieuwe idool, mag dat? Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 07:32

Bruine laarzen heb ik wel even aangehad hoor Haha!
Was om te bepalen of de hoogte goed gemeten was, die waren wel erg mooi en ik heb toen ook wel een heel klein beetje in dubio gestaan Tong uitsteken
Maar ik moet echt laarzen voor wedstrijden hebben, verder rijd ik vrijwel altijd met chaps.

Ik heb nu 2 wp's, als ik in dit tempo doorga met wedstrijden rijden duurt het nog heeel lang voor het Z2 in beeld komt hoor *LOL*

Ik als idool? Neh
Je mag wel Ozep-Ven worden Knipoog

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 09:15

of Triumph-Ven? Triumph is liev Lovers

Vind vooral de eerste foto erg aanspreken, hij ziet er super ontspannen en aangespannen uit. En die appuyementfoto is ook super genomen.
Die Zep kan goed plaatjes schieten!

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 17:43

als ik eerlijk mag zijn vind ik dat je overal wel een erg terugwerkende hand hebt.
en hoe komt het dat hij op veel fotos zijn mond open heeft?

verder vind ik het wel een stoer paard.

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:12

Ruchet schreef:
.

niet banketstaaf bedoeld hoor Haha! maar denk dat je een bril Cool nodig hebt want hij heeft heeft op geen enkele foto zijn mond open (of heb ik een brilletje nodig Haha!)

Heel gaaf paard sjuimpje!! ziet er super netjes uit! vooral met dat setje

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:49

vind het wel banketstaaf, ik heb meerdere foto's gezien waar hij zijn schattige mondje ook los heeft(kijk maar even naar de doorgeslagen stang), en nee ik heb geen brilletje nodig, ik denk dat jij je maar even goed moet laten nakijken.

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 19:06

ik had het ook neit over de stang en heb er dan ook neit voor niets bijgezet of IK het verkeerd zag. ik zie nog steeds op geen enkele foto in dit topic dat het paard zijn mond open heeft. Wat betreft de stang geef ik je gelijk.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 20:26

Ruchet schreef:
als ik eerlijk mag zijn vind ik dat je overal wel een erg terugwerkende hand hebt.

Tuurlijk mag je eerlijk zijn,
ik zelf vind die terugwerkende hand reuze meevallen, het is de pest dat ik gewoon met te lange teugels rijdt. Mooier is het als ik ze 5 cm korter kan maken en zo mijn hand meer voor kan houden. Dan oogt het plaatje gelijk al anders.
Maar eerlijk is eerlijk, ik moet er regelmatig nog aan zitten. Dit paard heeft een langer achterbeen dan prettig is en daar wil hij nog wel eens van af lopen. Dit werk vind hij best moeilijk en dan gebeurt het wel dat ik in mijn hand terug krijg wat ik er achter probeer in te stoppen.
Het is gewoon een moeilijk stuk in de training wat langzaam steeds beter wordt, nu ik echter wat meer tijd heb om te trainen zie ik zelf best veel vooruitgang t.o.v. bijvoorbeeld december
[HAW] Ozep in een training 'met uitdrukking' draven

Citaat:

Hmm, zal er op letten voortaan de neusriem wat strakker te doen.
Knipoog
Eigenlijk heb ik dat hierboven al uitgelegd, het van het achterbeen aflopen krijg ik in mijn hand terug waardoor hij natuurlijk wat van die druk probeert te ontlopen. Dat 'veel' valt trouwens ook wel weer mee, ik zie voglens mij 1 foto waar hij echt daadwerkelijk zijn kaken van elkaar heeft, op de andere trekt hij volgens mij alleen zijn lippen op.

Het is ook bij lange na niet perfect, maar ik vind hem er toch knap aanstaan. Het is helemaal geen makkelijk paard geweest om naar dit stuk toe te werken. Nu wordt hij echter steeds meegaander en kan ik er zowaar ook zo andere mensen op laten rijden (wat ook heel goed gaat Haha! ).

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:31

super mooi paard,mooie kleuren combi met hem.
hij treed goed door achter,is mooi bergopwaarts....
heel mooi!!!
het enige wat ik graag zou zien,is de stang wat minder horizontaal,over het algemeen worden paarden ook lichter in de hand als je de stanger minder bij pakt.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:56

Ziet er goed uit, die appuyementfoto is gaaf!
En mooi setje, maarja, dat is zo standaard bij jouw foto's Knipoog

Bij DEZE foto vroeg ik me alleen af, hoe kan je je hakken zo ver uitdrukken, of zet je voet halverwege de laars? Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 22:43

Ik kan mijn hakken heeeeel ver uitdrukken Haha!,
volgens de chirurgen en therapeuthen kan ik mijn gewrichten nogal ver kunnen doorbuigen, verder dan normaal is,
mijn ruggegraat kan ik ook behoorlijk dubbelvouwen *LOL*

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 23:07

Sjuimpje schreef:
Ik kan mijn hakken heeeeel ver uitdrukken Haha!,
volgens de chirurgen en therapeuthen kan ik mijn gewrichten nogal ver kunnen doorbuigen, verder dan normaal is,
mijn ruggegraat kan ik ook behoorlijk dubbelvouwen *LOL*

Heb ik ook last van! Daarom heb ik vorig jaar een aantal weken fysio moeten volgen met mijn knietjes, die had ik te vaak overstrekt gehad met staan, met als gevolg dat mij knieschijven bijna gingen slijten aan de binnenkant! Ik mag niets meer overstrekken van hem! Mijn armen net zo, maar die belast je natuurlijk minder.

Sorry voor deze off topic reactie, het viel me even op! Haha!

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 00:28

Het ziet er heel mooi uit sjuim. Er zijn weinig mensen hier denk ik die die foto's kunnen voorschotelen. Ik heb ook de foto's van gezien van in december en de progressie is duidelijk merkbaar. Als jij dan ook nog een goed gevoel hebt, ben je de goede weg op... Knipoog

Misschien heb ik één tip (maar die breng ik voorzichtig aan hoor Knipoog Ik zou best durven de handen iets meer rechtop en hoger te nemen, en ze mooi de mondbeweging laten volgen naar voor toe... Het is echt een tip hoor Knipoog